Niall Special - hoofdstuk 66

1K 39 3
                                    

*terug van een date*

(Pov Niall)

'Heb je zin om nog even met mij naar huis te gaan?' Vraag ik stotterend. Met rode blosjes op haar wangen knikt ze. Ze is heel lief en leuk en grappig. Ik kijk m'n ogen niet van haar af houden. Het busje stopt met rijden ik pak haar hand als ze uit wil stappen. We lopen naar binnen. Ze is hier nog nooit geweest. Ze kijkt m'n huis rond, ze gaat op het hoekje van de bank zitten en pakt het glas wijn aan wat ik haar aanbied, ik doe wat lampen aan het is al best wel donker. Ze staat langzaam op, 'als je wilt kan je blijven' zeg ik. 'Dan slaap ik op de bank' zeg ik en zet een paar passen in haar richting. Ze loopt naar de deur, 'Fay, ik moet je wat vertellen' zeg ik. 'Wat?' Ik ga vlak voor heer staan, ze staat tegen een muur dus ze kan niet verder naar achter, met een klein beetje angst in haar ogen voor wat er komen gaat kijkt ze me aan. Ik leun een klein stukje naar voren sluit m'n ogen en wacht tot mijn lippen die van haar raken. In m'n buik ontploft een bom aan vuurwerk als dat gebeurt. Haar handen woelen door m'n haar, een van m'n handen ligt op haar heup de andere op haar wang. Ik voel hoe haar handen naar de onderkant van mijn t-shirt bewegen en trekt hem in een simpele beweging uit. Ze legt haar handen op mijn borst. M'n handen maken de rits van het jurkje open. Ze laat het van haar lichaam glijden, meteen daarna maak ik de sluiting van haar BH open. Ze draait zich om en loopt terwijl ik achter haar loop naar mijn slaapkamer, ik kneed in haar borsten, af en toe verlaat een kreun haar mond. We staan voor mijn bed, ze draait zich om en slaat haar benen om mijn middel. Ik leun voor over en leg haar op bed, ik voel hoe haar handen de knoop van mijn broek los maken. Ik trek haar string uit en gooi die door m'n kamer. Ik ga op haar liggen en kus haar borsten. Ik voel hoe ze mijn boxers ook probeert uit te trekken. Ik grijns en help haar. 'Weet je het zeker?' Vraag ik. Ze knikt heftig, 'I want only you right now' mompelt ze. Ik pak mijn vriend vast, en breng hem dichterbij, ze snakt naar adem als ik in haar kom, ze zet haar nagels in mijn rug. Ik stoot zacht ik in haar. 'Niall faster' kreunt ze. Ik doe wat ze zegt en ik voel hoe ze na een poosje schokkend en trillend klaar komt. En ik ook. 'Dat was de fantastisch' zegt ze hijgend. Ik ga naast haar liggen en draai haar gezicht naar dat van mij en kus haar zachtjes. 'Ik hou zo veel van je' zeg ik. 'Ik ook van jou Niall, ik ook van jou' ze omhelst me strak. We waren al een poosje vrienden dankzij Harry. 'Ik ben harry dankbaar' zegt ze alsof ze m'n gedachten kan lezen. 'Ja ik ook' zucht ik. Ik streel haar rug, totdat ik merk dat ze slaapt en val ik ook in slaap.

*next morning*

Ik kijk naar Fay ze ligt nog te slapen, het was de beste nacht ik ook heb gehad. Ik haal een pluk haar uit haar gezicht. Ze is zo mooi. Ik sta op pak m'n boxers van de grond en loop naar de keuken waar ik 2 koppen thee zet. Ik neem ze mee naar de slaapkamer en schud haar voorzichtig wakker aan haar schouder. 'Liefje' zeg ik zacht. 'He' mompelt ze. Ze kijkt moe uit haar ogen, ik geef haar de kop thee. 'Wil je mijn vriendin zijn?' Vraag ik. Ze knik. 'Het moedigste aanzoek ooit' zegt ze lachend. 'Ik zit hier naakt op bed met een kop thee, ik zie er niet uit en het is 9 uur s'ochtends' zegt ze en geeft me een kus. Ik lach en haal m'n schouders op. Als we onze thee op hebben gaan we naar de badkamer waar ik de douche aan zet. Ik trek m'n boxers weer uit en laat de stralen op m'n hoofd vallen. Ik neem haar in m'n armen. Haar koude lichaam tegen dat van mij, is het beste gevoel ooit. Ze kijkt de badkamer rond. 'Is het goed als ik in bad ga?' Vraagt ze bibberend. Ik knik en zet de kraan aan. 'Vind je het goed als ik er bij kom?' ze knikt. Als het bad vol is laten we ons er in zakken. 'Zal ik je straks naar huis brengen?' Vraag ik als we ons aan het afdrogen zijn. 'Moet ik weg?' Vraagt ze. 'Nee nee! Tuurlijk niet' zeg ik. 'Ik weet niet wie er thuis op je wacht' mompel ik. 'Er wacht helemaal niemand op me, zelf geen goudvis' ik glimlach. 'Je mag hier komen' zeg ik zonder erbij na te denken. 'Sorry is een beetje snel hé' zeg ik met een kop zo rood als een tomaat. Ik loop gauw de badkamer uit. En kleed me aan op m'n slaapkamer. Na een poosje komt Fay ook binnen, aangekleed. 'Meende je dat?' Vraagt ze plots. 'Dat ik hier mag komen?' Ik kijk haar recht aan. 'Ik zou niets liever willen dan dat je hier komt wonen en dat ik je nooit meer kwijt raak' zeg ik en pak haar handen. 'Wil je me dan helpen met spullen verhuizen?' Vraagt ze zacht. Een glimlach siert mijn gezicht en knik heftig ja.

Ik kijk omhoog, ze woont in een vervallen flatje in een buitenwijk in Londen. We lopen de trap op 8 hoog. 'Godsamme moet je altijd dit pokke eind naar boven lopen als je thuis bent?' Vraag ik. Ik kijk haar aan en zie haar knikken. Op de grond van haar appartement ligt een betonnen vloer. In een hoek ligt een vies matras, ze pakt een kleding tas die ze me in m'n handen drukt. 'Heb je niet zo veel?' Vraag ik. Ze schud haar hoofd, ze loopt en hoek om en komt terug met nog een tas. 'Ik verdien genoeg met modellenwerk, om van te leven, maar niet genoeg om een ander huis van te kopen' ik pak haar arm stevig vast als ze langs me heen loopt. 'Het komt allemaal goed, en je moet meer bang zijn' ik druk m'n lippen op die van haar. 'Ik hou van je' zegt ze. We lopen met haar tassen terug naar m'n auto. Als we m'n huis binnen lopen hoor ik haar achter me zacht snikken. Ik draai me om. 'Ik kan dit toch niet van je vragen?' Vraagt ze. 'Ik vraag het ook niet, ik bied het aan' zeg en neem haar gezicht tussen m'n handen. Als ik haar in omhelzing neem, voel ik hoe ze naar neus in m'n kleding heeft gedrukt. Ik streel zacht over haar rug, ik merk dat ze moe is, het was eigenlijk best vroeg vanmorgen. 'Ga even slapen' zeg ik zacht. Langzaam knikt ze. Ik zet haar op het bed. Langzaam gaat ze liggen, ik leg de dekens over haar heen. 'Welterusten prinses' zeg ik en doe de deur achter me dicht. Ik rook net in haar huis dat alles naar rook stonk, gister avond rook ik het ook al een beetje aan haar kleding, maar ik heb het haar gevraagd en ze zei dat ze niet rookte. Ik pak haar tassen loop er mee naar de wasmachine en doe alle kleding er in. Als ik het piepje van de machine hoor, zie ik Fay net slaperig uit de gang lopen. Ik sta op, 'je hebt lang geslapen' glimlach ik. Met een flauw lachje kijkt ze me aan. 'Hoe lang dan?' Vraagt ze. '3 uur ofzo' zeg ik. Ik loop naar de machine om alles er uit te halen. Ze pakt een t-shirt en stopt haar neus erin. 'Nu ruikt alles naar je huis' zegt ze en drukt een kus op mijn wang. Ik sla m'n arm om haar middel.

Samen liggen we op de bank een beetje te kroelen en te strelen. Het is buiten nog best warm, dus liggen we allebei alleen in een onderbroek op de bank. Haar vinger kriebelen steeds het zelfde patroontje over mijn buik. Steeds krijg ik er kippenvel van. Ik kis zacht haar wang. 'Zullen we naar bed?' Vraag ik zacht. Langzaam knikt ze. Ik sta op. Ze leunt een beetje tegen me aan. Haar gezichtje is een beetje wit. 'Gaat het?' Vraag ik. Ze knikt en loopt met haar armen rond mijn middel met me mee. We gaan in bed liggen, dicht tegen elkaar aan vallen we in slaap.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hellooo 💕

Ben gister terug gekomen van vakantie :) en had op m'n app 2 hoofdstukken geschreven maar. Thuis verbond ik m'n iPad weer met WiFi en toen was alles WEG!! Gelukkig had ik een deel van dit hoofdstuk al geschreven het andere stukje net. Maar ik had ook een hoofdstuk geschreven met meer dan 2000 worden! Die nu dus helemaal weg is! Noooo! En nu heb ik geen zin meer om het op nieuw te schrijven! Kan wel janken! :( ik hoop dat jullie dit wel een leuk stukje vinden :) en oh ja... Ik heb een nieuw boek online. Adopted By Larry *deel 2* ik dacht ik zeg het even 😜 byeeee!!!

Adopted by larryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu