Hoofdstuk 61

1.1K 51 11
                                    

Hellooo 💕

Voordat jullie beginnen met lezen dacht dat dit wel handig was om alvast te zeggen: het is echt een bagger hoofdstuk! 😖 en ik had geen zin om het nog een keer opnieuw te schrijven... Maar ik beloof het volgende hoofdstuk is echt leuker! Wat zouden jullie graag lezen? Vertel het in de comments! :) bye!!! En lees ook alsjeblieft mijn andere boek! :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Pov Maya)

Bibberend lig ik in bed, ik heb het super koud. Ik ga zitten, en voel dat m'n bed drijf nat is. Ik zucht. 'Gotsamme' mompel ik en stap uit bed , ik loop naar Harry en Louis' kamer. 'Papa?' Vraag ik zacht. 'Ja?' Fluistert harry. 'Ik heb in bed geplast' zeg ik. Ik hoor hem een beetje geïrriteerd zuchten. Hij sta op en legt zijn hand op mijn rug. In de bad kamer hurkt hij voor me neer, en trekt mijn broek uit. 'Word je dan niet wakker als je naar de wc moet?' Vraagt hij zacht. Ik schud mijn hoofd. 'Spoel jij je maar even af, ik verschoon je bed' zegt hij en drukt een kus op mijn hoofd. Ik knik en trek ook m'n t-shirt uit. Ik zet de douche aan en stap er onder. Ik was me snel en droog me af. Met m'n handen voor m'n kruis loop ik terug naar m'n kamer. Harry gaat op m'n bed zitten. 'Kom eens even bij me zitten' zegt hij. Ik trek snel een onderbroek en een t-shirt aan. Ik ga bij hem op schoot zitten. 'Wat gaan we daar nou aan doen?' Vraagt hij. Ik haal m'n schouders op. Met een frons in z'n voorhoofd kijkt hij me aan. 'Ga nog maar even slapen' zegt hij en geeft me een kus. Ik ga liggen.

Na een paar uur word ik weer wakker, ik stap uit bed en sjok naar beneden waar Harry op de bank zit met z'n laptop en Noa op de grond speelt. 'Wil je even komen?' Vraagt hij. Ik ga naast hem zitten en hang over zijn schoot om te kijken wat er op de laptop staat. Vreemd kijk ik hem aan. 'Ik ga toch niet in een luier rond lopen?' Vraag ik schampachtig. 'Ik ga ze wel bestellen' zegt hij. Ik wil op staan, 'en jij blijft even zitten' zegt hij meteen. 'Nee' zeg ik bozig. 'Jawel, als je ze niet aan doet help ik je niet' zegt hij en staat op. Boos kijk ik hem na als hij de gang in loopt.

(Pov Louis)

'Lou?' Hoor ik een stem zacht vragen. Ik draai me om, Harry staat in alleen een joggingbroek aan het voeteneind. Hij duikt het bed op en gaat weer naast me liggen. 'Was je nog moe?' Vraagt hij. 'Ja' zeg ik zuchtend. 'Wat was er vannacht?' Vraag ik. 'Maya had weer in bed geplast' zegt hij zuchtend. 'Oh' mompel ik. 'Wat is er dan?' Vraag ik. 'Ik ga niet constant haar bed verschonen' zegt hij. 'Ik had op internet een site gevonden waar ze een soort luierbroekjes verkopen' zegt hij. 'Maar dat wou ze niet' zegt hij erachteraan. 'Laat haar maar even' zeg ik sussend. 'Ze is 9, geen wonder dat ze dat niet wil' zeg ik. 'Ja, daar heb je wel gelijk in' zucht hij. 'Kom je nog even bij me liggen?' Vraag ik, en hou m'n armen open. Hij knikt en gaat tegen me aan liggen. Ik streel zacht over zijn arm. Ik voel hoe zijn handen zacht in mijn billen knijpen. Ik knabbel een beetje aan zijn oor en zet mijn lippen in zijn hals, een zachte kreun verlaat zijn lippen. 'Papa!' Gilt Maya beneden. 'Noa heeft haar luier uit gedaan en nu zit haar box onder de poep!' Roept ze. Harry en ik kijk elkaar met grote ogen aan. 'Dit meen je niet' mompelt Harry. We lopen de trap en de geur komt ons al te gemoed. Ik kijk naar Noa die er zelf ook onder zit. 'Gadverdamme' zeg ik en pak 2 paar rubberen handschoenen uit de keuken. De deken is helemaal smerig en haar speelgoed zit er ook onder. De luier ligt buiten de box. Maya staat met een dicht geknepen neus bij de buitendeur toe te kijken.

(Pov Harry)

Ik trek de handschoenen aan, en til Noa uit de box. 'Ik zet haar onder de douche' zeg ik en loop met haar naar boven. Ik kleed haar uit zet de douche aan waar ik haar zittend onder zet. Ik spoel haar helemaal schoon en gooi er ook nog een lading baby zeep op. Ik sop haar helemaal in en spoel haar weer af. Ik kleed haar weer aan. 'Zo hoeist hier?' Vraag ik als ik weer beneden ben. 'Ja goed' mompelt Louis. Ik knik. 'De box is weer schoon, haar speelgoed ligt in een paar emmers in de tuin en de deken heb ik met de hoge drukspuit afgespoten' zegt hij en neemt Noa van me over. 'Ik geloof dat ik niet echt zin heb om iets te doen vandaag' mompelt Louis. 'Nee ik ook niet' zeg ik. Ik glimlach en ga op de bank liggen, 'Maya?' Vraag ik. Ze gaat naast me zitten en legt haar hoofd op mijn schouder. 'Wat zullen we er nou aan doen?' Vraag ik. Ze haalt haar schouders op. 'Waarom plas ik dan in bed?' Vraagt ze. 'Soms gebeurt dat' zeg ik en wrijf over haar been. 'Bestel die dingen maar' fluistert ze in mijn oor. Ik glimlach en knuffel haar. 'Het gaat vast snel over' sus ik en wrijf over haar rug. Ze gaat van mijn schoot af, ik weet dat ze als ze alleen is huilt. Dat weet ik gewoon. Ik zucht en bestel ze, na een tijdje loop ik naar boven ik luister ik aan de deur van Maya. En hoor inderdaad zacht gesnik. Ik maak de deur open en zie haar opgerold op bed liggen. Ze kijkt me met betraande ogen aan. 'Meisje' mompel ik. En ga achter haar liggen. 'Het maakt echt niet uit' zeg ik. 'Ik schaam me gewoon' zegt ze. 'Voor papa en mij?' Vraag ik. 'Nee voor mezelf' zegt ze zacht. 'En ook een beetje voor jullie' zegt ze. Ze draait zich om, 'mag ik ze dan wel zelf aan doen?' Vraagt ze. 'Ja tuurlijk' zegt ik. Ik ga recht op zitten, 'kom je weer mee naar beneden?' Vraag ik. Ze knikt. Als we beneden zijn gaat ze bij mij op schoot zitten, met de laptop op schoot. 'Morgen komen ze' zeg ik en wrijf over haar buik. Ze knik en legt haar hoofd op mijn borst.

*volgende dag*

(Pov Maya)

Ik zit op de bank, Harry en Louis zitten buiten. Het is nog lekker warm buiten ondanks dat het al 8 uur s'avonds is. Ik hoor de bel en haal de hoorn van de haak en kijk door de camera wie er voor de deur staat. Een vrouw, ik maak de poort deur open en doe de voordeur ook open, ze geeft me een plastic tas en zegt me gedag. 'Papa!' Roep ik. Harry en Louis kijken beiden om. 'Voor jou' zeg ik en knik naar Harry. Ik loop naar buiten, en geef hem de tas. 'Wat zit er in?' Vraag ik. 'Voor jou klein probleempje op te lossen' zegt hij zacht. Hij haalt er een stapeltje luiers uit, ik zucht en kijk met een knal rode kop naar Louis, 'wat maakt dat nou uit?' Vraagt Louis. 'Veel' mompel ik. 'Er zijn echt veel meer kinderen die net als jij in bed plassen' zegt Harry. Ik knik. 'Zal ik je naar bed brengen?' Vraagt Louis. Ik knik weer en loop samen met hem naar boven. Ik poets m'n tanden en loop maar m'n kamer waar Louis al op bed zit. 'Moet ik je helpen?' Vraagt hij knikkend naar de luier. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen en blijf in de deur opening staan. 'Als er wat is dan roep je me' zegt hij en aait over m'n haar. Ik trek langzaam m'n broek uit. Ik zucht en kijk naar het ding wat op bed ligt. Ik probeer hem om te doen, wat natuurlijk niet wil. Boos grom ik en smijt hem door de kamer heen waarna ik in tranen uitbarst meteen vliegt de deur open. 'Laat me met rust!' Roep ik boos en duw Louis m'n kamer uit. Ik trek de dekens over. Na een tijdje hoor ik de deur weer open gaan en hoor Harry en Louis zacht met elkaar praten. Ik kijk op, 'liefje' mompelt Harry en gaat op de rand van m'n bed zitten. 'Wees er toch niet zo verdrietig om' zegt hij. 'Ik wil het niet!' Roep ik. 'Ssshhh' sust hij. Hij zet me voor hem neer en tilt m'n kin op zodat ik hem aankijk. 'Je gaat nu naar de wc, dan hoef je vannacht niet, ja?' Zegt hij lief. Ik knik. Als ik even later terug kom zitten ze nog steeds allebei op mijn bed.

(Pov Harry)

Ik pak haar bij d'r middel vast, 'zal ik je helpen?' Vraag ik zacht. Langzaam knikt ze. Ik pak doe luier en doe die gauw bij haar om. Ik pak haar stevig vast, ik leg haar in bed en geef haar een kus op d'r voorhoofd. 'Slaap lekker liefje' zeg ik. Samen lopen Louis en de trap af. Ik plof op de bank neer en sluit m'n ogen. Ik voel dat Louis naast me komt liggen. 'Zullen we weer naar boven gaan? en naar bed?' Vraagt hij. Moe knik ik en loop achter hem aan.

Adopted by larryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu