(Pov Harry)
Ik hang de laatste slingers op, vandaag is het Noa's eerste verjaardag. Ik glimlach naar Louis, 'zullen haar wakker maken?' Vraag ik hem. Meteen knikt hij hevig. We sluipen de trap op en maken eerst Maya wakker, 'liefje, kom je' luister ik. Slaperig kijkt ze me aan. Ze knikt. 'Ligt mij cadoodtje al beneden?' Vraagt ze. Ik knik en help haar omhoog uit bed, ze trek gauw een kort broekje aan. Met z'n 3en lopen we naar Noa's kamer. Zacht maakt Maya de slaapkamer deur open. 'Hey meisje' zeg ik lachend als ze ons heeft gezien. 'Papa!' Roept ze blij. Ik til haar uit d'r bedje, 'vandaag ben je jarig' fluister ik. Meteen begint ze hevig te knikken. We lopen naar beneden. Vol bewondering kijkt ze naar de slingers, ik zet haar neer en meteen kruipt ze naar haar cadeautjes. Ze heeft een kruiptunnel een speelkleed en een ballenbak gekregen, vanmiddag komt alle familie. 'Kom, gaan we even ontbijten?' Vraagt Louis vanuit de keuken. Ik knik en haal Noa bij al haar nieuwe spulletjes weg, meteen begint ze driftig met haar armen te zwaaien. 'Nee!' Roept ze boos als ik haar in de kinderstoel zet. 'Straks mag je verder spelen!' Zeg ik duidelijk. Langzaam knikt ze.
Na het eten til ik Noa uit haar kinderstoel en zwier haar door de lucht. Ze gilt het uit van plezier ik glimlach en druk haar tegen me aan. Ik draag haar naar boven en zet haar op de commode ik pak een jurkje uit de kast en laat die aan haar zien en knikt. 'Ga maar liggen' zeg ik tegen haar en hou m'n hand onder haar hoofdje. Ik maak haar rompertje open en haar luier, ik maak alles schoon en kleed haar aan. 'Oh wat ben je mooi!' Roep ik blij. 'Ja!' Roept zij ook blij. Ik lach. Ze is veel eerder met praten als lopen toen ze 9 maanden was toen kon ze al papa zeggen, ik grijns als ik er aan terug denk, ik neem haar mee naar beneden, waar ze gauw weer naar haar cadeautjes kruipt. Ze kan al wel een beetje lopen langs de tafel en de bank maar nog niet zonder een steun ofzo. Ik wrijf over Maya's rug, 'wat is er meisje?' Vraag ik. Ze haalt haar schouders op, 'niks' mompelt ze zacht. 'Vind je het niet leuk dat ze jarig is?' Vraag ik. 'Jawel. Maar ik wil ook een cadeautje' fluistert ze. Ik glimlach. En denk aan haar cadeautje dat we hebben gekocht omdat d'r zusje jarig is, de gordijnen zijn nog dicht dus ze weet niet wat er in tuin staat. Gisteravond hebben Lou en ik hem in elkaar gezet en er zelf ook al even op gesprongen, nog nooit hebben we zo gelachen. Ik wenk Louis, 'we hebben wel iets voor je liefje' zeg ik zacht als hij naast ons zit. Verast kijkt ze me aan, 'doe de gordijnen maar eens open' zegt Louis lachend. 'Oh wauw!' Roept ze blij. Ik kijk Louis aan en druk een kus op z'n lippen. Ik pak Noa op van de grond, met z'n allen lopen we de tuin in. Meteen rent ze naar de trampoline. Ze zoekt de opening in het net dat er omheen zit, en begint te springen, zeker als Louis er bij op komt giert ze het uit van de pret.
(Pov maya)
'Ik ben moe!' Roep ik uit, we zijn er maar afgegaan nadat Louis er bijna afviel door het net heen. Ik zie dat Noa op de bank is geklommen ik ga naast haar zitten en trek haar bij me opschoot, daarna ga ik liggen en prik met m'n vingers in haar zij, er verschijnt een klein lachje op haar gezicht, ik lach als ze haar vinger in mijn neus stop, en houd haar een beetje tegen als ze bijna voorover kiepert. Ik ga weer rechtop zitten en zet haar goed op mijn schoot. 'Maya kleed jij je even aan?' Vraagt Louis. Ik zet Noa naast me op de bank, ik loop naar boven waar ik m'n nieuwe jurkje uit de kast pak die ik special voor vandaag heb gekocht. Ik graai m'n panty uit de lade en plof op het bed en kleed me uit. En loop met mn kleding naar de badkamer, en zet de douche aan, ik laat de warme stralen op me vallen en zucht diep. 'Maya?' Hoor ik opeens. 'Ja' zeg ik snel en zet de douche uit. 'Maya?!' Hoor ik nog een keer. Ik draai de deur open Harry staat voor me. 'Kom je zo?' Vraagt hij. Ik knik. 'Laat je de deur wel even open?' Braaf knik ik. Ik droog me af en trek m'n jurkje aan. Ik ga op een krukje zitten en trek de panty over m'n been. 'Kut' mompel ik. Ik heb er een enorm gat ik getrokken. 'Nee nee nee!' Roep ik hard. Ik loop naar beneden. 'Ik trek dit rotding niet aan!' Roep ik boos en smijt het ding op de grond en plof op de bank. 'Ho ho ho, een beetje rustig, wat is er?' Vraagt Harry. 'Hij is kapot' mompel ik boos. Hij knikt en staat op, even later komt hij terug met een nieuwe. 'Ga eens staan' zegt hij. Ik schud m'n hoofd, 'nee straks gaat hij weer kapot' zeg ik. 'Nee, kom op staan' hij pakt m'n arm en duwt me omhoog. Even later heb ik hem aan. 'Mooi hé!' Zeg ik trots en draai een rondje. Louis lacht, 'prachtig!' Zegt hij. Ik lach en knik.
*een paar uur later*
De hele woonkamer zit vol visite, de ouders van Louis en Harry zijn er, Gemma, de zusjes van Louis. Noa heeft van Louis moeder een baby computer gekregen, waar allemaal rare geluiden uit komen als je op de toetsen drukt. Van alle meisjes knuffels en van Harry's ouders, hebben Louis en Harry een kar gekregen waar ze ons in rond kunnen rijden, Noa krijgt toch niet zo veel mee van alle cadeautjes. Ik ga in de ballenbak liggen naast Noa, het is een klein ballenbakje, ongeveer even groot als een opblaasbadje, ik zie dat ze haar ogen dicht heeft en inslaap is gevallen. Ik ga dicht tegen Harry aan zitten. 'Noa is in slaapgevallen' zeg ik zacht tegen hem. Hij knikt en tilt hij haar uit de ballenbak en legt haar op z'n borst, we hebben de hele middag buiten gespeeld op de Trampoline, dus nu ben ik helemaal kapot. 'Wij gaan' zeggen Johanna en Dan opeens. 'Oh' zegt Louis verbaast. 'Omdat jullie kinderen er dood moe uit zien, en jullie ook' zegt ze en wijst naar Phoebe en daisy die zwak glimlachen. Ik krijg een paar dikke kussen van Johanna en Dan, als ze weg zijn drinken Anne Gemma en -----Harry's stiefvader---- nog een kopje thee, en die gaan daarna ook weg.
'Mag ik nog op de trampoline?' Vraag ik aan Harry. 'Nee meisje' zegt hij en wrijft door m'n haar, 'wil je een kopje thee?' Vraagt Louis, ik knik, Noa ligt in haar box te slapen, Harry drukt een dvdtje in de speler. Als m'n oog naar de klok glijd zie ik dat het 8 uur is, de tijd dat ik eigenlijk naar bed moet, ik hou m'n lippen stijf op elkaar. 'Ja!' Roept Louis ineens. 'Jij gaat naar bed' zegt Louis, ik knik en loop zonder te zeuren achter hem aan. Hij gaat op de rand van m'n bed zitten en trekt het jurkje over m'n hoofd uit, ik ga op m'n bed liggen, 'laat die maar aan' mompel ik als hij de punten van m'n panty vast heeft. Ik sluit m'n ogen als ik de warme deken over me heen voel en een warm lichaam naast me voel. Ik nestel me tegen hem aan en voor ik het weet zakken m'n ogen dicht en val ik in een diepe slaap.
(Pov Louis)
Ik stap voorzichtig stil uit Maya's bed en leg haar op de plek waar ik lag. Ik loop nog gauw even naar Noa's kamertje waar ik nog in haar bedje kijk, ze ligt helemaal opgerold in haar slaapzak. Ik loop naar beneden waar Harry zonder t-shirt en in een joggingbroek op de bank ligt. 'Oh god wat hou ik van je' zeg ik en duik op hem. Mijn handen glijden over zijn borst naar boven naar z'n gezicht, ik pak z'n wangen vast en blijf hem aan kijken en bestudeer zijn gezicht goed. 'Ben ik mooi ofzo?' Vraagt hij lachend. 'Ja, het mooiste wat me ooit is overkomen' zeg ik. Hij grijnst en trekt me iets omhoog richting zijn gezicht. Hij geeft me een kus, zijn tong glijd langs mijn lippen, snel open ik m'n mond, onze zoen word ruwer.
Ik lig op Harry's borst, onze kleren liggen door de hele kamer, 'gaan we naar boven?' Vraag ik zacht aan Harry. Hij knikt langzaam en staat op, we rapen nog even gauw onze kleren bij elkaar en lopen de trap op. Ik kruip onder de lakens, 'Harold?' Vraag ik. Hij kijkt om, 'ik steek m'n armen uit, hij lacht en loopt naar het bed en komt naast me liggen. Ik draai ons om zodat hij voor me ligt en sla m'n armen om hem heen, zijn ademhaling word rustiger wat aangeeft dat hij in slaap is gevallen. Ik zucht diep en denk terug aan vandaag, over 8 dagen is Noa 1 jaar bij ons, dan gaan we uiteten met de meisjes, bij een pizzaria want daar houd Noa van.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heeeey!!!! 💕
Omg echt zo erg... Superlang niet ge-update, echt heel erg sorry! Ik heb nu ge-update omdat (tromgeroffel!) dit boek is 1 jaar oud!!! YEAHHHHHHH!!!!!!!!!! Happy birthday boek!
Hier boven een foto hoe hun huis er uit ziet :) dan hebben jullie er een beetje een beeld bij :)
Oke sommige lezers, vinden dat er meer actie in het verhaal moet komen, dat vind ik zelf ook maar heb geen ideeën, dus heb je een leuk idee voor dit boek. Reageer dan! Want ik heb geen enkele inspiratie! :0 bye!
JE LEEST
Adopted by larry
FanfictionHeey! Ik Ben iris! Dit is m'n eerste boek op wattpad :) dussss als het slecht is is dat niet zoo raar aangezien het m'n eerste boek is :) ik vond het leuk om een verhaal over Larry te schijven :) maar in het echt zijn ze niet samen denk ik... Het...