(Pov harry)
'Pieeeeeep' Schelde hard mijn oren in. Ik sloeg met m'n hand op de wekker. Hij stopte. Ik draai me om naar Louis. Hij zit al recht op. 'He Lou' zeg ik zacht. 'He hazz' komt er met een grijns uit. Hij neemt m'n hoofd tussen zijn handen en drukt zijn lippen op de mijne. 'Papa?' Hoor ik Maya zacht vragen. Ik kijk om. En moet m'n best doen om niet te gaan lachen, ze staat in de deur opening met haar haar helemaal door de war, en haar beer stevig tegen zich aan gedrukt. Ze loopt de kamer in, en klimt het bed op. En wil gaan liggen. 'Nee, niet meer gaan slapen, we moeten je koffer nog in pakken' zegt Louis en wil op staan. Ik ga naast haar liggen. 'Kom, maar 5 minuutjes' zeg ik. Louis kruipt er ook weer in. Ik sla m'n arm rond Louis heen en trek hem dichter bij. Maya slaat haar benen om mijn middel. Zodat Louis nog dichter tegen me aan kan liggen.
(Pov Maya)
ik lig tegen Harry's borst aan. Ik druk m'n neus tegen z'n huid aan. Hij ruikt altijd zo lekker, vind ik. Ik voel hoe Louis' lichaam naast me verdwijnt. Ik word uit bed getrokken. Ik hang in Louis' armen. 'Pap laat me los' zeg ik, en probeer me los te wurmen. Hij gooit me over z'n schouder. 'Mag ik in bad?' Vraag ik zo lief mogelijk. Louis kijkt op z'n horloge. 'Ja, maar niet lang' zegt hij. Louis zet het bad aan. 'Gaan we nu je koffer inpakken' hij loopt maar m'n kamer. Ik trek m'n koffer onder het bed vandaan maak hem open en gooi m'n barbies er uit. Louis kijkt naar de foto op de koffer. 'Weet je? De dag dat deze foto werd gemaakt hebben papa en ik de fans verteld dat we van elkaar houden' zegt hij trots. Ondertussen gooi ik van alles in de koffer. 'Wat zeiden de fans dan?' Vraag ik nieuwschierig. 'Sommigen die wisten het al door hoe wij om gingen met elkaar. Anderen die waren boos en wouden geen fan meer zijn' zegt hij. Ik knik. 'Wat heb je er in gegooid?' Vraagt Louis lachend. 'Pyjama, 3 barbies, beer,' som ik op. Harry komt binnen. 'Het bad is vol en deze mag je er ook bij doen' hij geeft me de iPad. 'Jeej!' Zeg ik blij. Ik pak hem aan en leg hem in m'n koffer. Ik loop m'n kamer uit naar de badkamer. ' Hoe laat is het?' Vraag ik. '7 uur' zegt Louis gapend. Ik knik en kleed me uit. Harry komt binnen met schone kleding. Ik ga kopje onder, ik kom weer boven. Harry pakt m'n shampoo. 'Mag ik je haar wassen?' Vraagt hij. 'Ja tuurlijk' zeg ik. Hij zeept m'n haar in. Ik pak de sproeier en geef die aan Harry. Hij spoelt het er uit. Louis gaat op de wc klep zitten en pakt een handdoek uit de lade. Harry haalt de stop uit het bad. 'Kom' zegt Harry en houd z'n hand voor. Ik pak hem aan. Ik pak de handdoek uit Louis' handen, ik droog me af. En trek m'n joggingbroek aan, met t-shirt. 'We moeten weg' zegt Harry. 'We moeten nog ontbijten!' Roep ik verbaast. 'Het moet nuchter' zegt Louis. 'Oh' komt er uit.
Ik stap uit de auto en zie het ziekenhuis voor me. Ik loop naar Harry en Louis toe. En pak hun handen. We lopen naar de kinderafdeling. Bij een grootte deur loopt een vrouw naar ons. 'Hoi ik ben Sofie!' Zegt een vrouw vrolijk. Ik pak haar hand. 'Ik ben Maya' fluister ik bijna. Louis en Harry geven haar ook een hand. Dan mogen jullie deze kant op. We worden naar een kamertje met 2 bedden gebracht. 'Dit is jou bed' zegt Sofie. Ik knik. 'Heb jezelf een pyjama bij je?' Vraagt Sofie. 'Ja die zit in m'n koffer' zeg ik. 'Oke dan mag je die zo aan doen, ik haal nog even wat spulletjes op' zegt ze. Sofie trekt het gordijn dicht. Harry maakt m'n koffer open en haalt m'n pyjama er uit. Ik trek m'n jas uit. Ik ga op het bed zitten en kijk naar Harry en Louis. 'Kom, niet bang zijn wij blijven de hele dag bij je' zegt Harry en trekt me tegen zich aan. Ik knik en schop m'n schoenen uit. Louis trekt m'n shirt over m'n hoofd. Ga staan en doe m'n joggingbroek uit. Harry geeft me m'n pyjama shirt, ik trek die aan. Louis houd de broekspijpen van m'n pyjama open. Ik stap er in. Ik trek m'n broek omhoog, 'Maya? Ben je klaar' vraagt Sofie's stem. 'Ja!' Zegt Louis. Sofie trekt het gordijn op zij. 'Oke ik heb een armbandje voor je met je naam dan weet iedereen wie je bent' zegt ze. Ze doet hem om. 'We beginnen met de ademtest die gaat 2 uur duren, je mag dan in dit apparaatje ademen je krijgt deze knijper op je neus en dan diep in ademen en uitblazen in het apparaat. Je krijgt zo een drankje, je mag zo eerst 1 keer zonder drankje er in ademen en dat 2 uur lang elk half uur' legt ze uit. Ik knik. 'En ik ga je temperatuur nog even opnemen' zegt ze. Ik doe m'n haar opzij, ze meet het op. 'Dat is in orde. Oke dan gaan we beginnen' ze houd het apparaatje voor m'n neus. Ik pak de knijper van haar aan en zet die op m'n neus. Ik adem in en blaas. Het moet 70 seconden lang. 'Nog een keer' zegt Sofie. Ik knik en adem door. 'Oke dat was dat' zegt ze. Ze giet een flesje leeg verdeeld over 2 bekertjes. Ze geeft 1 aan mij. Ik zet het aan mijn lippen en drink het glaasje leeg. 'Iewww, wat is dat smerig zeg' zeg ik. 'Die moet ook nog' zeg Harry lachend. 'Ohg!' Ik pak het aan en drink die ook leeg. Ze houd het apparaat weer voor m'n neus ik blaas weer 70 seconden. 'Oke het is klaar, over een half uur kom ik terug' zegt Sofie. 'Je kan even spelen, of slapen als je dat wilt, ik kom zo nog wel heel even terug voor een infuus en een injectie' zegt ze. Ik knik. Sofie loop de kamer uit. 'Ik wil geen prik' mompel ik in Harry trui. Hij wrijft over m'n rug. Ik zie Sofie over de gang lopen ik kruip achter Harry. 'Daar ben ik weer!' Zegt ze vrolijk. Ze duwt een karretje. 'Ik wil geen prik!' Roep ik bang. Louis pakt me van het bed en gaat in een stoel zitten. Sofie hurkt bij me neer. 'Lieve schat, het is maar heel even. En je mag bij papa opschoot' ik knik. Louis slaat z'n armen om me heen en pakt ze beiden stevig vast. 'Oke komtie' zegt Sofie rustig. Ik voel hoe ze het spul in spuit, maar voel niks. 'Goed zo meisje nog een' zegt Sofie. Ik doe m'n ogen dicht en leun met m'n hoofd op Louis schouder. Ze doet hem in m'n hand het geeft een pijnlijk gevoel' ik doe m'n ogen open, de tranen staan in m'n ogen. Ze plakt er een pleister over. 'Er zit nu alleen nog een dun buisje in je hand' zegt Sofie. 'Kijk maar' zeg Harry. Ik kijk. 'Je kan je hand gewoon bewegen, en voor als je misselijk word is dit bakje. zegt Sofie en legt een bakje aan m'n voeten eind. Ik knik. 'Oke ik ben zo weer terug' zeg ze. Louis zet me op bed. 'Wil je met de ipad?' Vraagt Harry. 'Ja! Gaan we dan samen muziek luisteren?' Vraagt ik. 'Dat kan er is toch niemand op deze kamer' zegt Louis. Harry houd me de iPad voor me. Ik pak hem aan. Louis wil mee kijken. 'Nee jullie mogen niet kijken' zeg ik en druk de iPad tegen me aan. Ik typ "One Direction - Strong" in en tik het filmpje aan. Hij begint te spelen.
JE LEEST
Adopted by larry
Fiksi PenggemarHeey! Ik Ben iris! Dit is m'n eerste boek op wattpad :) dussss als het slecht is is dat niet zoo raar aangezien het m'n eerste boek is :) ik vond het leuk om een verhaal over Larry te schijven :) maar in het echt zijn ze niet samen denk ik... Het...