Hoofdstuk 32

1.9K 64 6
                                    

Oke even dit zeggen... Ik ga niet meer de datum er boven zetten want ik word er knetter gek van... alleen deze nog ;)
24 februari

(Pov Harry)

Ik open m'n ogen 'ik ga trouwen' fluister ik. 'Boo? Wakker worden' zeg ik in z'n oor. We gaan trouwen, wakker worden' en sla met het kussen op z'n hoofd. Hij opent z'n ogen 'ik was al wakker, ik heb naar je liggen staren' zegt hij lachend. 'Oh, ik wil ook staren' zeur ik. Hij grijns en drukt z'n lippen op de mijne. 'Ik ga even douchen' zeg ik. 'Maakt jij Maya wakker?' Vraag ik gauw. 'Laat nog maar even liggen het was laat voor d'r gister' zegt Louis. Ik knik. Ik stap onder de douch waar de vreugde me over valt, ik leg m'n handen op m'n hart. 'Alles word perfect' mompel ik. Opeens steek Louis' hoofd om de deur. 'Hazz kom je? Lou is er' zegt hij. 'Ja kom er aan' zeg ik en droog me af. En trek een boxer aan. Ik loop terug de kamer in en zie dat Maya nog in diepe slaap is. Ik grinnik. 'Maya wakker worden' zeg ik zacht en geef haar een kus op haar wang. 'Ik ben nog zo moe' kreunt ze. 'Hoe laat begint het?' Vraagt ze. 'Half 11 en dan vanavond het feest' zegt Louis.

(Pov Maya)

'Mag ik daar bij zijn?' Vraag ik. 'Ja dat mag wel' mompelt Louis. Ik sta op en loop naar de badkamer waar ik me was. Ik loop terug naar de kamer waar ik m'n jurk uit de hoes haal. Harry en Louis kijken me met een stralende lach aan. 'Wil je er geen hemd onder Maya? Het word koud vandaag' zegt Harry bezorgd. Hij hurkt bij de koffer en haalt er een mierzoet roze hemdje uit met hartjes die ik aan trek en de jurk er over. 'Hij kruipt omhoog' kreun ik. 'Je moet er wel een panty onder doen' zegt Lou. Ik ga op het bed zitten waar Harry me er in hijst en hem omhoog trekt. Ik strijk m'n jurk glad. 'Mooi he?!' Roep ik blij. 'Ja schat heel mooi!' Zegt Louis blij. 'Wacht ik doe je rits even dicht' zegt harry. 'Klaar' zegt hij trots en draait me om. Louis heeft z'n heeft z'n pak ook al aan alleen stropdas nog niet. Harry draait z'n zich om van de spiegel. Ik haal m'n wenkbrauwen op als ik zie dat hij z'n blouse open heeft, 'dat moet je dicht doen' mompel ik en loop naar hem toe. 'Nee nee nee, dit... Laat dit maar zo' en hij duwt met z'n handen tegen m'n schouders. 'Papa dat moet dicht!' Roep ik. Ik wurm me van z'n greep en knoop keurig alle knoopjes dicht tot aan z'n hals. 'Liefje laat me alsjeblieft' zegt hij en maakt er weer een paar open. 'Dit mag wel, maar niet helemaal tot je buik' 'oh dit mag wel van mevrouw de koningin' zegt hij lachend en sluit z'n armen om mijn middel. Ik leg m'n hoofd op zijn schouder en knuffel met hem. 'We moeten gaan' zegt Lou. Harry knikt zenuwachtig, 'omg! we zijn straks man en man' zegt Louis die op en neer springt. Ik ga tussen hun in staan, ik steek m'n armen naar Harry uit, hij tilt me op, 'we moeten nu echt weg! Go go go!' Roept Lou die in de deur opening staat. We stappen in de auto die voor het hotel staat.

De deur word open getrokken door des-Harry's vader- , 'het gaat beginnen' zegt hij. Harry staat zenuwachtig te wiebelen op z'n benen, beiden hebben ze hun moeder gevraagd of ze willen getuigen. 'Je ziet er goed uit man' zegt hij tegen hem en gaat bij de deur klaar staan. Harry's vader gaat hem weg geven, dat wou Harry graag. Ik heb een mandje met rozen blaadjes vast die ik zo voor hun uit gooi. Langzaam lopen we tussen de stoelen door die een pad vormen. Ik zie Harry staan met een super glimlach. Ik gooi de laatste blaadjes voor me neer en loop gauw naar Anne toe, die me de ringen in me handen drukt. Ik kijk haar glimlachend aan, zachtjes begint 'marry me' van Jason Derulo te spelen. Harry begint te lezen uit een brief die hij voor Louis heeft geschreven, ze staan tegen over elkaar

'Een nieuw leven is begonnen.
Een gevoel van eenzaamheid overwonnen.
Geluk heeft het vervangen.
Het leven is een en al verlangen.

Een verliefdheid uit het niets gekomen.
Zo mooi dat gebeurt alleen maar in mijn dromen.
Intens heb ik genoten van ieder moment.
Gevoelens ervaren die ik niet heb gekend.

Respect, waardering en aandacht gekregen.
op de momenten waarnaar ik verlangde,
Heel mijn leven,
Zomaar op mijn pad gekomen' heel even zucht hij even.
'Ik had het alleen maar durven dromen' zegt hij er nog gauw achteraan. Ze omhelsden elkaar en vegen hun tranen van elkaars wangen.

Adopted by larryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu