(Pov Maya)
'Maya, Maya' hoor ik heel zacht in m'n oor fluisteren. Ik open m'n ogen en zie Emma voor me staan. 'He' zeg ik zacht. 'Maya, je vaders maken zich zorgen om je, vertel meer aan ze' zegt ze. 'Wat moet ik dan aan ze vertellen?' Vraag ik. 'Praat meer met ze, knuffel meer met ze' zegt ze zacht. Ik knik. 'Emma? Waarom ben je hier?' Vraag ik. 'Ik moet je wat laten zien' ze staat op. Ik loop naar haar toe. Ze pakt m'n hand ijskoud is ie. Ik schrik en trek m'n hand los. 'Sorry' zegt ze. 'Geeft niet' zeg ik. En pak haar hand terug. Ze glimlacht naar me. Ik druk er een kus op. 'Ik zag gister wat er gister gebeurde, met die meisjes, ik zal bij je blijven voor altijd' zegt ze. ik omhels haar. 'Wat wou je nou laten zien?' Vraag ik aan haar. Ze loopt naar haar oude kamer. Maakt de deur open. 'Ik mis het maya, niet het ziek zijn maar wel hier zijn, met jou of papa en mama' zeg ze verdrietig. 'Ik mis jou ook' Zeg ik huilend.
Ik word wakker van tranen die over m'n wangen stromen ik ga recht op zitten. Harry kijkt me geschrokken aan hij legt zijn telefoon op tafel en loopt naar me toe. Hij pakt m'n boven armen vast en trekt me tegen zich aan. Ik leg m'n hoofd op zijn schouder. Hij tilt me van het bed. 'Papa? Kunnen dode mensen in dromen komen?' Vraag ik. Harry komt me verast aan. 'Ik droomde over Emma, en ze zei dat ze me miste, ze pakte mijn hand maar die was heel koud, en... En ze zei dat ik meer met jullie moest knuffelen' zeg ik stotterend. Harry glimlacht en slaat z'n armen om me heen. Ik trek m'n knieën op Harry pakt een dekentje en legt die over ons heen. Louis komt binnen en kijkt ons grijnzend aan. En geeft Harry en mij een kus. 'De jongens komen zo even langs' zegt Louis. Ik knik 'hoe is het eigenlijk met je been?' Vraagt Harry. 'Ik zag gister dat die plek wel wat minder word maar het jeukt nog wel heel erg' zeg ik. 'Mag ik eens zien?' Vraagt Harry. Ik knik ik sta op en doe m'n broek een stukje omlaag. Harry pakt m'n bovenbeen vast en gaat er met z'n duim over heen. 'Het is nog wel heel rood, maar die kring is kleiner geworden. Ik hoor de deur open gaan. Harry trekt m'n broek omhoog. Ik kijk om de jongens staan in de deur opening. Harry tilt me op. Ze geven hun allemaal een knuffel. 'Alles goed Maya?' Vraagt Liam. Ik haal m'n schouders op. We gaan zitten, ik spring van Harry's schoot en ga bij Louis zitten. 'Zitten mijn benen niet lekker genoeg?' Vraagt Harry verontwaardigt. Verlegen schud ik mijn hoofd en leg m'n hoofd in Louis' nek. Iedereen maakt een 'awh!' geluidje. Louis glimlacht en drukt me tegen zich aan. 'Wat willen jullie drinken?' Vraagt Harry. Iedereen wil thee. 'Wanneer mag je naar huis Maya' vraagt Zayn. 'Morgen' zeg ik met een grootte glimlach op m'n gezicht. Harry komt binnen lopen met een dienblad vol met mokken thee. Ik voel me misselijk worden en laat me langs Louis' lichaam hangen. 'Liefje gaat het?' Vraagt Louis bezorgt. 'Ik ben misselijk' zeg ik. 'Moet je overgeven denk je?' Vraagt Louis. Ik haal m'n schouders op. 'Wil je even slapen?' Vraagt Louis. Ik knik en sta op. Ik kruip onder de dekens Harry zet een bakje bij m'n kussen als ik moet overgeven. Ik hoor de jongens praten over nieuwe optredens in verschillende landen. Ik val in slaap.
*droom*
Ik ren door het ziekenhuis. 'ik moet naar de uitgang!' Schreeuw ik hard. Overal hangen bordjes met 'uitgang' erop. Ik begin panisch aan iedereen te trekken. 'Help!!!' Krijs ik. Ze trekken aan me en schreeuwen naar me in anderen talen. Ik val in een donker zwart gat. Er is niks doodse stilte. Ik hoor Emma's stem helemaal onderin het gat, ik hoor de stemmen van Harry en Louis boven me. 'Maya!!!'
*droom*
Ik vlieg overeind. 'Maya!' Roept Louis. Ik kijk hem met grootte ogen aan. Ik sla m'n armen om z'n nek. 'Waar over droomde je?' Vraagt hij. 'Emma' zeg ik zacht. Ik blaas m'n warme adem uit in zijn nek. 'Gaat het?' Ik knik en spring van het bed. Ik ga bij Harry op schoot zitten. 'Gaat het?' Vraagt harry zacht. 'Ja het gaat wel' zeg ik. Ik nestel me tussen Harry en Liam in die naast hem zit. 'Papa?' Fluister ik. Harry kijkt me vragend aan. 'Gaan we zo eten?' Harry knikt grijnzend. 'Gaan jullie mee beneden een broodje eten?' Vraagt Harry. Iedereen knikt. Ik loop naar m'n kast en trek daar een paar gympen uit. Ik trek ze aan, Harry trekt me omhoog. 'Niet duizelig?' Vraagt hij. Ik schud m'n hoofd. Beneden aan gekomen pakken we allemaal wat lekkers en gaan aan een tafeltje zitten.
--------------------------------////////////////////------------------/////////////////////////////////
Omg wat een ramp zeg... Ik heb echt weeeeeken gedaan over dit hoofdstuk :0 echt erg... Maar ik vind dit boek een beetje raar ofzo 😒 dus denk ik dat ik het heel langzaam ga veranderen, beter geschreven hoop ik ;)
JE LEEST
Adopted by larry
أدب الهواةHeey! Ik Ben iris! Dit is m'n eerste boek op wattpad :) dussss als het slecht is is dat niet zoo raar aangezien het m'n eerste boek is :) ik vond het leuk om een verhaal over Larry te schijven :) maar in het echt zijn ze niet samen denk ik... Het...