අනේ වංජි....යෝහ්..දැන්...ඇතීහ්.....මට...රිදෙ..නවානේහ්......
අනේ...හ්...ව්ව්...වං..ජි...ඒත...න..ඉරෙ...න්න..වගේ....හ්....මට...අමාරුයි .....හ්හ්...
අනේ....හ්....
මං උන්නෙ කෑ ගහගන්නත් බැරිව වෙනකොට එයා නම් ඉවරයක් පේන තෙක් මානෙක නැහැ කියන්නද කොහෙද මගෙ ඇස් දිහා බලන් ඉස්සරහට පස්සට තල්ලු වෙන්න ගත්තා ..ඒ වේගෙ කොයිතරම්ද කියනව නම් හරියටම කරන්ට් එකෙන් වැඩකරණ මහන මැශිමක ඉදිකටු තුඩ රෙද්ද පසාරු කරන් ඉහල පහල යනවා වගෙ වේගයන් වෙනකොට ඇත්තටම මට හිතුනා මගෙ අගෙ බොකු බඩවැල් පවා එලියට ඒවි කියලා ...එයා ඇතුල් වෙන වාරයක් පාසාම ඒ හැම පාරක්ම වැදුනෙ මගෙ සංවේදිතම තැනට උනා වගේම තෘප්තිමත් වගේම උහුලන්න අමාරු වේදනාවක් එක්ක එයාගෙන් මගෙ යටි බඩම පිරිලා තිබුන..
වං..වං...ජි....හ්...අනේ...හ්..ඇ....තීහ්...මට...බෑහ්....
මං එයාගෙ ශක්තිමත් උරහිස් වලින් තල්ලු කෙරුවා උනත් එයාගෙ රතු පාට ඇස් දෙක හීනි වෙලා වගේම අර තද කලු ඇහිබැම දෙක ඇකිලිලා තියනකොට ඉස්සරහට පස්සට වීසිවෙන මාව එයා ඉන දෙපැත්තෙන් තදින් අල්ලන් උන්නා වගේම මෙච්චර වෙලා එයාගෙ ඉන වටෙ තිබුන මගෙ කකුල් පන නැතිව කඩාගන වැටෙන කොට මට පෙනුනෙ හතර වටම තවත් අන්දකාර වෙනවා හැගීමලක් එක්ක මුලු සර්වාංගෙම පන නැතිව යනවා වගෙ දෙයක්...තුන් හතර පාරක් පිට පිටම සූරාන්තෙට පත් උන මට තවත් දශමෙකින් වත් දරා ගන්න හයියක් නැතිවෙනකොට මෙච්චර වෙලාම කදුලු පෙරපු ඇස් දෙක වැහීගන වැහීගන ගියා.......
මගෙ වස්තුව .....මට...සමාවෙන්න වස්තුව ...මට...උඹ නැතුව..බෑනෙ.....මම...මේ..දේවල් ...අවුරුදු ගානක්..හිරකරන්...උන්නා..වූශියෑන් ...මට..තවත්..නම්..බෑ....