එයා මාව අර විල්ලුද ඇද උඩට විසි කරලා යන්න ගියා වගේම ඒ තෙහෙට්ටුවටම මගෙ ඇස් පිය උනා වගේම ආයම පැය ගානකට පස්සෙ මම ඇහැරුනා.. ..
ආව්හ්....ආව්...
ඇස් අරිනවා එක්කම මගෙ ඔලුවෙන් ආව වේදනාවට මට කෙදිරි ගෑවුනත් මම ඊලගට දැකපු දේ එක්ක මං ගල් ගැහුනා..මගෙ ඇදුම් සම්පුර්ණයෙන්ම වෙනස් වෙලා වගේම මගෙ දනහිස් වලට අත් වලට මේ ඔක්කොටම බෙහෙත් දාලා තිබුනා කව්ද ඒ ...මගෙ ඇදුම් මාරු කෙරුවෙ...මගෙ යට ඇදුම.....ඒකත්.. .
මම ඉක්මනට මගෙ ටීශර්ට් එක උස්සලා කලිසමේ බට්න් එක පන්නලා යට ඇදුම දිහා බැලුවා... ck හරි..මේක මගෙ එක...මං බය උනා ඒකත් මාරු කරලාද දන්නෙ නෑ කියල....මං ආයම මගෙ ටීශර්ට් එක පහතට දැම්මා ..අර නාකියද දන්නෙ නෑ මාරු කෙරුවෙ...එහෙම නැත්තන් අර නපුරා...ඒ නපුරු කුමාරයා වෙන්න ඇති..කුමාරයා කුමාරයා නෙවේ ඒකා මහ කලු කුමාර අලුගෝසුවෙක්....
මං හිතින් බැන බැන මගෙ දනහිස් දිහා බලන් උන්නා...ලොකුම ලොකු ජනෙල් පියන් අස්සෙන් හද එලිය වැටිලා තිබුනා වගේම අම්ම තාත්තා නැති හත්වෙනි දවසටත් හදපායලා තියනකොට මං ඒ ඇදෙන් බිමට බැහැල අඩිය තිබ්බා....සීතලම සීතලයි...හරියට පාසි ගොඩක් පෑගුවා වගේ...මං උන්නෙ මේස් දෙකක් වත් නැතිව කොට මගෙ නිරුවත් යටි පතුල්ට ටයිල් වල සීතල හොදටම දැනුනා...ට....යි....ල්.....නෑ...ඇත්තටම මං තව අඩියක් දෙකක් ඉස්සරහට යනකොටයි දැක්කෙ ඒ ටයිල් නෙවෙ...කලු ගල්...මේ මුලු කාමරේම බිම තිබුනෙ කලු ගල් ...මේක කලු ගල් පොලවක් වෙනකොට හද එලියට කලු ගලේ තැන් තැන් වල සුදු පාටින් දිලිසෙන්න ගත්තා....
මං ලොකුම ලොකු ජනේලෙ ගාවට ගිහින් ග්රීල් එකේ එල්ලුනා....ඈත අහසෙ හද පායලා තිබුනා