Olyan boldog voltam, hogy alig bírtam aludni. Anyu már furcsálni kezdte, hogy ilyen örömteli vagyok, de nagyon örült ennek.
Suliba beérve észrevettem, hogy Marcell beszélget egy diákkal. El sem hiszem, hogy leáll egy olyannal beszélni, ahelyett, hogy velem beszélne!! E..ez most normális? Tényleg én mondtam..? Nem vagyok normális.. miért vagyok féltékeny arra a csitrire..? Na mindegy...
Tesire átöltözve a terem előtt vártam, hogy beengedjenek.
-Szia csajszi-csapott a fenekemre egy nagyot Bence.
-Auu-kaptam oda-megjött a nőcsábászunk. -vigyorodtam el-Hogy ment a randi?
-Képzeld, baromi jól. Lesz még ilyen alkalom. Nem akarsz dupla randira eljönni szombaton?
-Ümm.. attól függ, hogy mikor és kivel...
-Hát mondjuk 10-től 14-ig, mert 5-től balett órád lesz. És természetesen a paliddal.-túrt a hajába
-Drága nincs palim.
-Akkor Marcellal.-jelentette ki simán, mire felugrottam rá és befogtam a száját.
-Nem vagy normális!!
-Drága, ismerlek. Látom, ahogyan rá nézel, ahogyan ő féltékeny volt, mikor a kis nokedli kilencedikes megmentett. Baba korom óta ismerlek.-simogatta a hátamat, én pedig a vállára dőltem-Nálam a titkod megmarad.-mosolyodott el
-Tizenegyedik osztály fáradjon be tesire.-jött ki Marcell, majd ránk nézett-Harc előtti nyugalom, huh?-mosolyodott el, majd bement.
-Köszönöm Bence-másztam le róla, majd bementünk.
-Nah. Ezen az órán Just dance-ni fogunk. Elől a lányok, hátul a fiúk.-tapsolt a tanár, mi meg elhelyezkedtünk.-Legyen ez-keresett rá az egyikre, majd besötétített.
Amikor elindult a tánc, néhányan tudtuk követni, de volt olyan, aki lemaradt. Nekem egy kicsivel könnyebb volt, mert alapjáraton balettozom és van Tiktok fiókom is. Óra végéig ezt csináltuk. Volt olyan, ami páros és olyankor a fiúkkal hülyéskedtünk. A legvégén pörögtem pár kört és a párom karjai közé estem.
-Ez gyönyörű volt Rose-mosolyodott el Simon.
-Köszönöm-viszonoztam mosolyát, majd kibontakoztam
-Jók voltatok-tapsolt a tanár és ahogy láttam, végig engem nézett. Kis aranyos.-Mehettek öltözni.
Elindult a csorda az öltözőkbe, de engem visszarántott.
-Te segíts a labdákat a szertárba vinni. Rose.-nézett a tanár a szemembe
-Rendben.-szedtem össze a labdákat, próbálva nem őt nézni. A szertárba érve bezárta maga mögött az ajtót kulcsra, majd lecsúszott és az ölébe húzott, így félig a hasán ültem.-Nem szabadna-suttogtam.
-Nem is-túrt a hajamba-látni akarom, hogy felveszed ezt-adott a kezembe egy bugyit, aminek volt egy kiálló része.
-Ez.. mi?-haraptam az ajkamba
-Majd meglátod-kacsintott és lehúzta a gatyámat, majd a bugyimat és elmosolyodott-édes vagy. Óó, még ahgoy látom nincs vége-nyalt meg ott eldöntve a földre-imádom a nedved, mondtam már?
-M..Marcell k.. kérlek ne kínozz..
-Én? Kínozlak?-nézett rám elkerekedett szemmel-Hát jó. Majd megtudod, mi a kínzás drágám-húzta fel rám az új bugyit-5 db van. Hétköznapokra ha nem ezt veszed fel, meg fogod bánni. Bármivel lehet mosni.-markolt a fenekemre, siess, mert töri jön.
-Töri?.. az nem is önnel van...-akadoztam vörösen
-Hiányzik a tanár.-vigyorgott, majd kinyítva az ajtót elment.
Érdekes bugyi ez... kicsit fura, hogy valami van az alsó ajkaim közt... De hordanom kell.. so..
Elrakva a gatyámba a többi bugyit, átöltöztem és bementem a tantermünkbe. Bence az ölébe húzva a hátamat fogta, hogy ne essek le.
-Miről beszélgettetek?-suttogta a fülembe.
-Nem sokról... vett nekem..-akartam végig mondani, de épp bejött és csak annyi láttam, hogy picit megfeszülnek izmai a karján, majd valami csikizni kezdi az ajkaimat, amitől akaratom ellenére mocorogni kezdtem, remélve, hogy nem nyögök fel.
-Jól vagy..?-nézett rám ijedten Bence, mire én csak bólintottam és az ingjébe markoltam. Egyre jobban kezdett csikizni, alig bírtam egy helyben ülni, már éreztem, hogy Bence is alig bírja és ahogy ott merevedett, úgy tolta beljebb azt az izét a nőiességembe. -Rose.. kérlek-hajtotta a fejét a vállamra.
-Ben..-nyögtem halkan a fülébe, amitől teljesen felállt, majd óvatosan a szoknyám alá nyúlt, ami látszólag Marcell már nem vigyorogva nézett.
-Rose.. ne haragudj-nyúlt be, amitől sajnos hangosabban nyögtem a kelleténél.
-Rose Moon. Óra után várlak az irodában.
-B..bocsánat-voltam vörös és takartam az arcomat.
-Pff. Mondtam, hogy enyém lesz a tanár.-kuncogott-biztos kirugatja.-kuncogott Stella.
Bence felfedezte végül az okát, majd a tanárra nézett egy elismerő mosollyal, majd kihúzta a kezét és leültetett az asztalra.
-Elmehetek mosdóba?
-Igen. Siess.-nézett rá a tanár, majd Bence felállt és a szájához ért, majd kiment. Marcell látszólag ideges lett.
Óra végén a tanárral bementem az irodába. Neki külön irodája volt, amitől elcsodálkoztam, de ő csak idegesen az asztalra rakott.
-Mit képzelsz? Odaadom neked, majd te Bence ölébe élvezel? Az a kis csitri meg még meg is nyalja!! Hogy jön ehhez?? Tudtommal a tesómmal jár!-ütött erőből mellém, az asztalra, amitől összedermedtem.
-Én..-kezdtem el, de nem volt alkalmam magyarázkodni.
-Még bele is beszélsz a tanár mondandójába?!!-vett elő idegesen egy kicsi távirányítót, majd megnyomta a hatost, a legnagyobb számot. Még az elején nem tudtam, hogy ez mi, de azután, mikor ismét éreztem, hogy valami mocorog bennem, már rájöttem. Most nagyon gyorsan ment, alig bírtam magamat tartani, nyögéseim pedig betöltötték a teret.
-Ké..kérlek ne..nehh-mocorogtam
-Nem értem drága.-döntött el, majd a bugyimat beljebb nyomta-nyögj.
-Ne..hh kí..kínozz-kaptam a kezéhez, de nem volt erőm elhúzni onnan.
-Nem értem, sajnos.
-Ny..nyelve..det...-nyögtem ki
-Nyelvemet akarod? Hát drága, te mondtad, hogy ne kínozzalak azzal. Megkaptad, ne várj rá, hogy csinálni fogom. -lépett el tőlem, de nem kapcsolta ki a gépet, majd egy mozdulattal lerántottam magamról a bugyit, mire ideges lett és a derekamnál fogva felhúzott-nem megmondtam?!-nézett a szemembe, de én csak lehúztam a gatyáját, majd az ülésén lévő párnáját magam elé raktam s rá merevedő férfiasságát tettem-mit csinálsz?-nézett rám kérdőn, mire én csak ráültem, ő meg halkan felsóhajtott-rossz cica vagy-markolt a derekamba, amitől felugrottam és mindketten felnyögtünk.-Hejj. Mindjárt óra. K..-akadt meg, mikor érezte, hogy nedvem ráfolyt a merev férfiasságára.-Rose..-markolt a hajamba, majd mocorogni kezdtem, amitől fejét a vállamra döntötte, keze pedig a fenekemet fogta és mozgatott.
-M..Mar..cel-nyögtem fel a hajába markolva
-Te akartad-markolt meg-de attól még megverem Bencét. Amit tett, az nem elfogadható!-dühöngött és az asztalt fogta mellettem. Erei megfeszültel, amitől elvörösödve mocorogni kezdtem.-Imádom ezt az érzést-suttogta a fülembe, amitől kirázott a hideg.-De a bugyit, amit vettrm, hordanod kell.
-De..-kezdtem volna el, de fejét felemelve a szemembe nézett
-Mondtál valamit?
-N..nem.. csak.. én jobban élvezném, ha a te.. te bőrödet érezném...
-Tudom. De órán nem tehetek semmit, így azt akarom, hogy legalább az órámon lássalak élvezkedni-kacsintott
-Anélkül is menne...-vörösödtem el és elnéztem.
-Majd meglátjuk. De megkértelek, hogy hordjad. Cicabogár-kapta be a mellemet, amire egy halk sóhajjal válaszoltam, majd éreztem, hogy hófehér tökéletes fogsorában megakad a mellbimbóm és a nyelvével izgatni kezdte. Baromi jó érzés volt, hogy ő, egy tökéletes pasi, pont engem választott, az 1000 másik lányok közül. És ő csak az enyém.
YOU ARE READING
Keresve téged
RomanceEgy lány, akinek csak a tanulás számít megismerkedik az új tanárával és minden megváltozik. 69. részig-tanár, király 70. résztől-váratlan fordulat