Mikor megérkeztem az ofő nem volt ott, így átmentem Marcihoz. Bekopogtam, majd kinyitottam az ajtót.
-Bocsánat.. csak..
-Gyere-pötyögött a telóján. A szobában sötét volt, így csak a megvilágított arcát láttam, már majdnem bent voltam a fürdőben, de megszólalt.-Ma is masztizni fogsz? Mert szeretnék egy nyugodt estét.-mondta flegmán. Elkerekedett szemmel néztem rá, majd megnyugodva kifújtam a levegőt.
-Nem, ma nem-mentem be-csak rád-suttogtam vigyorogva a tükörbe nézve, majd elkezdtem mosakodni és szépítkezdni. Felvéve a ruhámat még egy darabig igazgattam, majd halkan kimentem. Marcell arca már nem világított, így halkan elkezdtem az ágyán mászni és a kezét lefogva a hasára ültem.
-Na most hagyd abba-rántotta ki magát. Talán erre nem gondoltam, hogy mi van akkor, ha ő erősebb.
-És ha nem?-döltem rá, majd mikor el akart tolni, észrevette, hogy nem az a pizsama van rajtam. Először a melltartós részt nézte meg, majd a bugyimat, melynek a hátsó részét feljebb húzta. Nyögve estem rá és a hajába markoltam.
-Jó lesz ez Robinak. Biztos nagyon élvezné.-tette hozzá, mire feljebb csúszva rajta a melleim közé temettem az arcát. A fenekembe markolva próbált eltolni, de sehogy sem sikerült, majd a vállamat megragadva feljebb emelt. Megunva őt, kikötöztem a végtagjait. Elkerekedett szemmel nézett rám, én pedig csak vigyorogtam. Az arcát pont bevilágította a telefon, hiszen jött neki egy értesítés. Lehúzva a gatyáját láttam, hogy nem indult még be, így sürgősen a munkámnak láttam. Elkezdtem simogatni férfiasságát, majd megmarkolva húzogattam és mikor már kezdett egyenesebb lenni, bekaptam a végét, majd szívogatni kezdtem. Ledőlve a lába között nyalogattam merevedő férfiasságát, ő csak a nevemet átkozta, hogy hagyjam abba. Vigyorogva tovább csináltam, majd picit megharaptam, amire felnyögött, engem beindítva. Markolászva őt minden nyögésénél egyre nedvesebb lettem, így átkötve őt egy székre, nagy nehezen, ülő pozícióba beleültem az ölébe és mivel nem ért le a lábam így a teljes testsúlyom rajta volt, jobban éreztem az édes kis férfiassága nyomó érzetét. Lassan elkezdtem mocorogni, ő csak rángatta a kezét és folytatta a mondanivalóját, miszerint hagyjam abba, de ettől csak jobban beindultam. Néha felugrottam, amire hangosan felnyögött. Élvezve a helyzetet a hajába markoltam. Bár nem volt bennem, mégis úgy éreztem, mintha eltömne. Utolsó lökést adtam, mire teljes mértékben ráélveztem merev férfiasságára.
-Ülj a számra.-rángatta a kezét. Mosolyogva engedelmeskedtem, majd kioldoztam. Az ágyra dobott és olyan gyorsasággal kötözött ahhoz, hogy észre sem vettem, csak akkor mikor nyelve bennem volt és reflexből a hajához akartam nyúlni. Felemelve a csipőmet próbáltam jelezni neki, hogy menjen beljebb, mikor azt hitte, hogy nem tud, lábam segítségével beljebb nyomtam, mire egy hangos nyögés hagyta el a számat. Láttam, ahogyan nyögésemre visszhangként válaszolt az övével. Nyelve kezdett kijebb menni, mígnem a kapumnál körözött párat, majd a kezevel folytatta a műveletet. Először csak körözni kezdett, majd a leghosszabb ujját bedugva mozgatni kezdte ki-be.
-Közelebb-nyögtem ki, mire két ujját is bedugta a hosszú mellé. Közben egyik keze a mellemre tévedt. Gyorsan elővette a telóját és vakuval végigmért, majd kinyomva erősen belemarkolt a mellembe, melytől a csipőmet felemeltem, így beljebb tudott hatolni. Gyorsítani kezdett, csak úgy csattogott az ujja a nedvemmel és a nőiességemmel. Hamar elélveztem, amit újra le akart nyalni, de kértem, hogy engedjen ki. Kiengedve az ágyra döntöttem és a szájára ültem. Tudtam, hogy ez neki tetszik, így lassan mocorogtam, mire ő megragadta a fenekemet és gyorsított a tempómon. A hajába markolva lehunytam a szememet és mosolyogva élveztem. Ő az, aki minden hogy is kell, minden hogy is tökéletes, Robi csak ürügy volt, ha nem lennénk jóban. Mikor teljesen kinyalt hátrébb csúsztam és a hasára döltem lihegve. Ő csak visszább húzta a bugyimat, kicsit úgy, hogy bevágjon. Lágyan felnyögtem és mocorogni kezdtem.
-Legalább tudod, hogy hogy csináld Robikával, csak a különbség az, hogy ő csókol és sexel is veled közben.-vette elő a telefonját. Én elképedve néztem rá, majd leraktam a kezéből és a homlokát megpusziltam.
-Lehet. De mégis te vagy aki számomra tökéletes-suttogtam. Marci csöndben volt, csak a hátamat simogatta.
-Olyan tökéletesek voltunk, mégse tudunk együtt lenni. Csak a szeretkezés tart minket össze.-nézett először ma a szemembe. Szomorúan bólintottam, majd a hajába markoltam.
-De a szerelem hamar múlik. És még ki tudja, hogy mi lesz.
-Igaz-nyúlt a mellemhez, majd kicsit arrébb húzva az átlátszó pizsamámat bekapta a mellbimbómat és szopogatni kezdte. A tarkóját megfogva mosolyogva néztem, ahogy játszadozik vele, majd pár perc múlva markolászni kezdte mindkettőt. Eldölve rajta a belső combomat simogatta egyik kezével, a másikkal pedig maradt a bimbómnál. Mocorogni kezdtem, és nyöszörögni.-Baromi szép hangod van-suttogta a fülembe, melytől kirázott a hideg.
-A tiéd is. Tegnap te rád masztiztam-simogattam a karját. Felnézve rá, láttam az arckifejezéséből, hogy örül neki, mégis próbálta elfojtani. Az időre nézve láttam, hogy már éjfél van, így gyorsan átöltöztem és már indultam is.
-Héjj. Holnap..?-suttogta
-Itt leszek-mosolyogtam rá, mire ő is rám és futottam a szobánkba. Lepakolva vigyorogva döltem az ágyba és próbáltam elaludni.
YOU ARE READING
Keresve téged
RomanceEgy lány, akinek csak a tanulás számít megismerkedik az új tanárával és minden megváltozik. 69. részig-tanár, király 70. résztől-váratlan fordulat