31. Rész

1.3K 40 1
                                    

Mikor felébredtem, Marci ágyában találtam magamat, az ő cuccaiban. A tanár épp mellettem telefonozott, ha jól látom, épp Facebookon olvasott valami cikkről. Nem mertem megmozdulni, mert nem akartam, hogy lássa, hogy fent vagyok. Szemeit néztem, ahogyan követi a szavakat. Nem mosolygott.
-Marci...-szólaltam meg, mire lerakta a telefont és rám nézett-Mi történt?
-Elájultál. Valószínű a piától lehetett. Jobban vagy?
-Igen... M..Miért aggódsz?
-Mert a tanárod vagyok és felelősséget vállaltak ezért?-nézett el. Aucs...
-Értem-ültem fel és észrevettem, hogy a hajam vízes.
-Nyugodj meg, Odett tanárnő törölgetett át és öltöztetett fel. Csak mondta, hogy maradjak. Elment gyógyszerért.
-Mit mondtál, mitől volt..?
-Részeg voltál, félrebeszéltél és leöntöttelek hideg vízzel.
-Nem kérdezte, hogy hogy kerültem ide, vagy hogy miért tetted ezt?
-Tegnap itt hagytad a nyakláncodat.-vette elő a fiókból-mikor fürödtél. Ezért jöttél vissza. Viszont kiakadt, hogy ittál, ahogy a többiek is.
-Értem..-vettem ki a kezéből és mikor összeért a bőrünk, egymás szemébe néztünk, majd ő gyorsan el.
Reggeli után be kellett vennem egy gyógyszert, majd megszárítva a hajamat, átvettem Marci ruháját, de nem akartam visszavinni, így elraktam azt is. Ma este megyünk haza. Bár nem sok kedvem volt, de nem baj. Viszont az aggaszt, hogy most mi van Stella és Marcell között. A strandra indultunk, mikor észrevettem, hogy a két párocska együtt sétálnak. Ideges lettem, de próbáltam nem azt mutatni. A vízbe bemenve Bence felkapott a nyakába és a combomat fogta, hogy ne essek le. A hajába markolva néztem a népet. Majd úgy döntöttem, hogy tornászok egy kicsit és a vállára állva szaltóztam egyet a vízbe. Bence szívbajt kapva kapott utánam.
-Ne szórakozz! Szólj előtte, ha öngyilkos hajlamaid vannak-kapott a szívéhez. Én csak nevetve bólintottam és átöleltem.-Csajszi, minden rendben?-hajolt le hozzám. Lágyan megrázva a fejemet takarni kezdtem az arcomat. Szorosan magához ölelt és éreztem, hogy Marcit keresi a szemével. Mikor meglátta, hogy Stellával beszél, felkapott karjai közé és odament velem.-Jó reggel tanár úr. Beszélhetnénk Shakespeare-ről hármasban?
-Persze.-húzódtunk el.
-Megkérdezhetem, hogy mit csinál?
-Mire célzol ezzel?
-Arra, hogy Rose teljesen ketté van törve miattad.
-Tudod egyáltalán, hogy mi történt tegnap?-kérdezte Marci, Bence meg csöndben maradt-Tudom, hogy egy dolog érdekli őt leginkább, de azt nem fogom elmondani.-nézett rám, mikor felé fordultam. Sejtettem, hogy a kettejük közti kapcsolatra gondolt. Valóban érdekelt, hogy vele lefeküdt-e, vagy sem.-Megyek vissza. Remélem világos voltam.
-Várjon. Nem lenne egyszerűbb megbeszélni az egészet?
-Reggel próbáltuk-néztem Bencére
-Rose. Ha kiabáltok felindulásból, az nem megbeszélés. Higgadtan kell beszélni. Mennyi idő van még a táborból vissza?
-Ebédet még megesszük és 5-kor indulunk-nézett az órájára Marci
-Ebéd után megbeszélitek.
-Bence...-haraptam a számba, ő pedig befogta
-Semmi Bence. Így lesz.-fogott kezet a tanárral, aki azután rám nézett.-Ti is fogjatok kezet-nézett ránk a barátom. Nyújtva a karomat, A kézrázás helyett megcsókolta a kezemet. Elpirulva néztem, ahogyan elmegy. Bence a fejét fogta-Istenem, mint két óvódás.
Ebéd hamar eljött. Az utána lévő percek, mégis örökkévalóságnak tűnt. Ahogy Bencének megigértük, átmentem Marcihoz. Ő beengedett és leültünk az ágyra. Két perc múlva Bence is ott volt, aki várta, hogy elkezdjük, de nem szólaltunk meg. Kis idő múlva, pedig egyszerre kezdtünk el beszélni.
-Figyelj... én...-néztünk egymásra és elnevettük magunkat.
-Kezd te-nézett rám. Megrázva a fejemet elmosolyodtam.
-Kezd csak te.
-Oké-jött közel hozzám és ahelyett, hogy mondott volna valamit, az összes érzelmét egy csókban fejezte ki. Meglepődve markoltam a hajába. Bence érezte, hogy ő már nem kell ide, így kiment. Marci eldőntve az ágyon fölém kerekedett.-Bence elmondott mindent. Most én jövök. Nem feküdtem le Stellával. Nem akartam, hogy hozzáérjen ahhoz, ami csak a tiéd. -rakta a kezemet szerszámához. Vörösen elnéztem és magamra húztam-De amit mondtam, az igaz. Mi csak ebben vagyunk jók, de szerelemben nem.-simította meg az arcomat.
-Akkor maradjunk csak partnerek-kacsintottam, de ő halványan elmosolyodott, majd megrázta a fejét.
-Mint herceg, nem tehetem meg.
-Miért??-akadtam ki
-Mert az azt jelentené, hogy egy bábú vagy. Mint pl. egy szolga. Azt meg nem bírnám elfogadni. Többet jelentesz nekem annál.
-El akarsz hagyni?-néztem kék szemeibe. Ő csak sóhajtott egy nagyot.
-Tanárod vagyok. Ennek a kapcsolatnak sose kellett volna elkezdődnie. Vissza kell térnünk az életbe. Ha nagyobb leszel, megérted.
-18 elmúltam!
-Később.-simogatta a hajamat, de a szemkontaktust tartotta.
-Azért hívtál ide, hogy elmond, vége..?
-Tulajdonképpen Bence hívott, de igen. Nem fog menni, de találsz egy jobb élettársat, akivel meg fogjátok érteni egymást.
-Csak az az élettárs nem te leszel. És én beléd szerettem bele.
-A testembe-suttogta. Megrázva a fejemet a mellkasára raktam a kezemet
-A szívedbe.-támaszkodtam meg a karom segítségével és megcsókoltam.-Az részlet kérdés, hogy az is jó...-tettem hozzá halkan. Ő csak elmosolyodott és visszacsókolt.
-Akkor azt ajánlom, hogy próbáljuk meg azt, hogy három napig nem beszélünk. Mármint órán felszólítalak, akkor de. De nem érintkezünk. Ha mással beszélek, nem hordod el semminek. Jó?
-Ez azt jelenti, hogy van egy másik lány?-dőltem vissza az ágyra.
-Ez azt jelenti, hogy a kapcsolatunkat helyre szeretném hozni.-feküdt rám és a fejét kebleim közé tette.-Biztosan nehéz lesz.
-Az már öt nap, mert hétvége is van.
-Igen, de ott alapból nem látjuk egymást.
-És most?-markoltam a hajába-Most mit csináljunk?
-Ma a tiéd vagyok.-puszilta meg a mellemet, amitől elvörösödtem
-Marci...
-Igen?
-Emlékszel, hogy még a suliban Stella azt hazudta, hogy én csak a testedért szeretlek? És ideges voltál, mikor Robival megláttál...?
-Persze-simogatta a mellemet
-Te pedig most Stellával..?
-Baby. Nem voltam vele. Amikor küldték a videót ideges lettem. Pornót kezdtem el nézni, de ez nem vall rám. Azt akartam, hogy úgy aludjak el, hogy ne te legyél az utsó emlékem. Stella kopogás nélkül bejött és észrevette, hogy mit csinálok. Hozzám akart nyúlni, én pedig mivel előtte ittam, nem voltam magamnál. Felhúztam egy óvszert és megengedtem, hogy izgasson. Neki pedig adtam egy vibrátort. Nem akartam testéhez érni. Együtt megnéztünk egyet. Nyögései hallatán, csak bámultam testét és ahogyan a nedv folyik ki nemiszervéből.-mesélte el. Haragudhattam volna, de nem tettem.
-Örülök, hogy nem értél hozzá és hogy nem hagytad, hogy ő ugyanezt tegye veled.
-Én mondtam. Te vagy az egyetlen nő, aki hozzám érhet.-húzódott feljebb és megcsókolt.

Keresve tégedWhere stories live. Discover now