Az idő csak telt és telt. Hamar eljött a nyár vége, amely nehéz volt számunkra. Egy hosszú időre el kellett vállnunk.
Reggel sírva riadtam fel. Marci sem tudott tovább aludni, szorosan átölelt engem.
-Kicsim, nincs semmi baj.-simogatta a hajamat-szünetekben találkozunk és azt mondtad, hogy majd jöttök látogatóba a suliból, nem?
-De az nem ugyanaz-néztem a szemébe. Kezeit az arcomra téve hüvelykujjával törölgette könnyeimet.
-Tudom életem.
-Ki fog eljönni a balett versenyeimre? Ki fog megnézni?
-Ha tehetném...
-Ha tehetnéd. De nem teheted. Nem lesz ugyanaz az iskola, mint veled volt. Mostmár tanulni sincs kedvem-könnyeztem ismét. Marci szorosan átölelt és a hátamat simogatta.
-Minden rendben lesz. Esténként hívásozunk majd, jó?
-Nem akarlak elveszíteni-borultam a nyakába. Csendben hallgatott és próbált lenyugtatni.
-Baby, tudom, hogy nehéz, de nem fogjuk megszakítani a kapcsolatot. Jó?-nézett a szemembe-Szeretlek-csókolt meg. Kifújva a levegőt sikerült megnyugodnom.
Később felöltöztünk és felhívtam Bencét.
-Szia, hol vagy?
-Szia Rose. Figyelj, én lassan indulok. Te mikor?
-Mi is. Velünk jössz?
-Nem hiszem. A kastély máshol van, mint a tiétek.
-Igen, azt gondoltam-mosolyodtam el
-Miénk közelebb van a sulihoz, neked úgyszint sok idő lesz beérni.
-Az sose baj, szeretek utazni. Csak kérdeztem, de akkor majd holnap találkozunk. Majd mesélned kell.
-Neked is csajszi. Na holnap tali. Szia.
-Szia-nyomtam ki a hívást.-Külön megyünk.-majd a telómra néztem-anyáék megérkeztek.
-Rendben kicsim-puszilt meg, majd az őrök megfogva a cuccomat berámoltak.-Most átöltözhetsz, viszont otthon szintén szoknyában kell lenned.
-Még mindig nincs olyan ember, aki ezt ellenőrézné. Akkor miért?
-Baby ez nem így működik.
-Jóó, tudom.-nevettem fel, majd lementünk a kocsihoz. Átölelve Marcit, megcsókolt, majd végignézte, ahogyan beülök a kocsiba. Egy könnycsepp lefolyt az arcomon, de nem volt más választásom. Elindulva az autóval, elég hosszú út állt előttünk, így úgy gondoltam, hogy végigalszom azt.
Kb. 16:30-ra értünk a kastélyhoz. Baromi nagy volt, még a kertje is. Gyönyörű hely.Ezek után biztos nem mondtam volna nemet, még jó, hogy nem lehetett választani. A kertben órákat töltenék el sétálással. A kastélyba betérve csak úgy csodálkoztunk. A szobákat átnézve láttam, hogy van külön fürdőm is.
Az étkező is hangulatos, Nefelejcs szobája meg annyira aranyos. Legvégül a szobámba mentem be. Hatalmas volt, és külön ruhatáram is volt. Az ágyam pedig olyan magason volt, hogy ráülve nem ért le a lábam. Ráugorva besüppedtem. Nagyon puha volt és kényelmes. Reggelente nehéz lesz felkelni.
Nagyon fáradt voltam, így fürdés után bedőltem az ágyba és elaludtam.
YOU ARE READING
Keresve téged
RomanceEgy lány, akinek csak a tanulás számít megismerkedik az új tanárával és minden megváltozik. 69. részig-tanár, király 70. résztől-váratlan fordulat