Bár reggel iskola volt, mégsem kellett annyira korán felkelnem, hiszen egy sofőr bevitt autóval. A suliba ünneplő ruhába kellett menni, így próbáltam összepaszítani párat.
A suliba beérve, bementem az osztályterembe. Egy fiú volt ott, Boldizsár, aki átölelve üdvözölt.
-Mizu szépség?
-Nagyon vicces vagy. Bence még nem jött be?
-Nem. Miért?-nézett rám perverz fejjel. A szememet forgatva megcsaptam a vállát, majd a helyemre mentem.-Áu. De most tényleg érdekel, hogy mi van köztetek.
-Boldi, mi lenne? Semmi sincs közöttünk, kiskorunk óta legjobb barátok vagyunk.
-De nincs olyan, hogy az egyik ne érezne többet a másiknál!
-De van.-dugtam be a fülest a fülembe, majd a következő percben Bence megjelent. Leguggolva hozzám kinyomta a zenémet, majd mikor felálltam átöleltük egymást.
-Szép dolog mondhatom-durcizott be Boldi.
-Ennek mi baja?-mutatott rá Bence, én pedig csak megvontam a vállamat.
Pár perc múlva az egész osztály bent volt a teremben. Nyilván Stella ismét elhitte magáról, hogy mekkora nagy király, de már mindenki unja őt. Az ofő berohanva hozzánk szólt, hogy menjünk le az udvarra. Az ünnepség meghallgatása után visszamentünk a terembe, ahol ofő kezdett beszélni.
-Sziasztok, jó újra látni titeket. Ahogy mondta Málna, megkaptam a végleges hírt Bajorországról. Jövőhéten vagy az után megyünk. Akkor még nincs annyira hideg és még nem is tanulunk annyira. Lehet választani.-nézett körbe. Mindenki a jövőhetire szavazott. A számba harapva összenéztem Bencével. Látszólag ő is feszült volt emiatt, majd valakire ráírt.-Bence, nem telefonozunk.
-Bocsánat tanárnő, a naptáramba írtam fel-mosolyodott el. Tudtam, hogy Marcellának írt, de jól tud rögtönözni.
-Rendben. Akkor, elmegyünk fürdőzni egy aquaparkba, kastélyban töltünk egy napot, ahol betekintést láthatunk a király és a királyné életébe, emellett felajánlották, hogy felvehetitek a ruhákat és egy napig ti is királyok és királynők lehettek. Megtanítják a járást, néhány tánclépést, hogyan étkeznek és hogyan viselkednek.
-Ez nagyon jól hangzik-ámultak a többiek.
-Remélem nem ócska régi ruhákat akarnak majd nekünk adni.-nézegette a körmét Stella. A szememet forgatva megszólaltam.
-De, mert ők annyira csórók, hogy nincs más.
-Rose.-nézett rám a tanár-Nem beszélhetsz így a királyról. Megengedték ezt az utazást, ők kedvesek.
-Tudom tanárnő és bocsánat, de felidegesít.
-Hagyd figyelmen kívül-legyintett. Az egész osztály felnevetett, kivéve Stellát, aki elsüllyedt szégyenében.-elmegyünk túrázni a hegyekbe, ahol rengeteg állat él.
-Tanárnő-jelentkezett Babett, mire a tanár felszólította-Lehet, hogy hülye kérdés, de az nem lehet, hogy a királyi család tanítja meg nekünk a keringőt?
-Na ez egy nagyon jó kérdés. Ezt tőlük majd meg lehet kérdezni, ezt sajnos én nem tudom megmondani. Viszont 3-szor találkozunk velük. Vagyis 3-szor leszünk a kastélyban. Van, hogy velük megyünk kirándulni. Ők megmutatják, hogy merre érdemes, de majd kirakom, hogy melyik nap hova tervezünk.
-És mettől meddig vagyunk?
-Vasárnap indulunk, hogy oda tudjunk érni időben. Négykor indulunk, így este érünk oda. Szombat reggel pedig jövünk haza.
-Rendben, köszönöm.
-Ami kelleni fog, az fürdőruha, melegítő, sportcipő, pipere, pénz. Alap dolgok.
-És magassarkú-szólalt meg Sára.
-Igen. A fiúknak meg szép cipő, ünneplő.
-Rendben, köszönjük.
-Ha nincs más, elengedlek titeket. Két napot kell kibírni a hétvégéhez, utána pedig utazunk, hajrá.-mosolyodott el
Otthon nem bírtam sokáig várni, egyből felhívtam Marcit.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keresve téged
RomantizmEgy lány, akinek csak a tanulás számít megismerkedik az új tanárával és minden megváltozik. 69. részig-tanár, király 70. résztől-váratlan fordulat