80. Rész

757 25 2
                                    

-Még valakire nem szeretnél rámászni?-nézett rám idegesen.

-De-nevettem fel-magára-kacsintottam, mire idegesen elengedett. Kiment a fürdőbe, én pedig a telójához érve néztem, hogy ki írt neki, de titkosítva volt. A kamerát megnyitva elkezdtem magamat fotózni, majd mikor hallottam, hogy közeledik leraktam és elfordultam.

-Éjjel nem akarok egy szót sem hallani-feküdt le.

Kb éjfélig nem aludtam semmit. Felülve egy kicsit, láttam, hogy már alszik. Mit sem törődve vele, ráfeküdtem és csókolni kezdtem. Marci álmában nem tudta, hogy mi történik és összekeverte a valósággal. Visszacsókolva engem a fenekembe markolt erősen, amitől egy nagy nyögés elhagyta a számat. Marci abban a másodpercben kinyitotta a szemét és elengedett.

-Normális vagy?!-dobott le magáról. Én csak gyorsan vettem a levegőt-Ha kanos vagy használj vibrátort, de engem hagyj.

-Akkor minek csókolt vissza?

-Megszokásból-vont vállat.

-Tanár úr...

-Igen?

-Miért lüktetek?

-Hol?-rakta volna a kezét a fejemre, mire levezettem a nőiességemhez. A levegőt ismét gyorsan kezdtem venni. A szemembe nézett, majd finoman odarakta az ujjait. Nedvemmel egy kicsit szórakozott, majd kapumhoz rakta két ujját és érezte, hogy lüktetek, majd elvette és letörölte-mert kanos vagy-fordított hátat.

-Akkor magára-suttogtam, ő pedig a fejét fogta és elővett valami cuccot, amit a kezembe nyomott.

-Használd ezt, ha nem bírsz magaddal.

-Minek van magának ilyenje?

-Hogy legyen mit kérdezned-fordult el teljesen, majd visszaaludt.

Hajnali 2-kor megint mélyen aludt. A szerkezetet nézve, lassan a nőiességemhez vezettem. Bekapcsoltam és nyöszörögni kezdtem. Egy kósza gondolat után ráültem a tanár szerszámára és feljebb vettem a fokozatot. Lassan mocorogni kezdtem, mire elkapta a vállamat. Ijedten néztem felé, de éreztem, hogy nincs ereje ellökni. Lehet, hogy ő is élvezi? Marcell feljebb vette a fokozatot. Egy hangosat nyögve, ő a saját hangjával reagált erre. Ettől mégjobban beindultam és elkezdtem mocorogni. Sosem csináltam ilyet... Rádőlve lehunytam a szememet, majd az üres szoba tele volt az én nyögéseim hangjával. Pár perc múlva egy hatalmas nyögés mellett baromi sok nedvem kijött a boxerére. Elvéve alólam a vibrátort, elrakta, majd levette magáról a boxert és megtörült engem azzal, majd ledobta a földre. Az arcomat takarva teljesen meg voltam ijedve magamtól.

-Semmi baj-suttogta, majd átölelt. Nincs semmi baj-csókolt meg.

-Ébresztő!-kiabálta körbe a táborba Marcell. Felriadva felébredtem, mikor rájöttem, hogy csak álmodtam. A fejemet fogva kikeltem az ágyból és a szekrényhez lépve válogattam, hogy mit vegyek fel. Nem vagyok normális, tényleg róla álmodtam? És pont ilyet??!

Keresve tégedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora