Néztem a lapot, volt amire tudtam válaszolni, viszont a pánikom miatt nem bírtam lenyugodni. Ezt Marcell is észrevette és odajött hozzám. Nem segített, csak a falnak dölve élvezte a szenvedésemet. Elővettem a telomat, amire nem szólt semmit és rákerestem dolgokra. Az egészet kipuskáztam. Majd mikor megnéztem mit csinál, csak leült mellém és az osztályt figyelte. Keze a combomra csúszik. Padra hajtom a fejemet és beharapom a számat. Lehunyom a szememet, majd érzem, hogy keze a hasamat simogatja. Kirázott a hideg, lágy, puha kezeitől.
Óra végén összeszedte a dolgozatokat, majd kirontott a teremből.
Később Bencével mentem le a dráma terembe, ahol ott volt már Marcella is.
-Sziasztok-mosolygott ránk, mi is köszöntünk, majd annyit látok, hogy valaki elhalad mellettem és Bence nevét mondja idegesen.-Marceeell-sikít fel a lány és beáll a barátom elé.
-Mit is csináltál, amikor Rose az öledben ült és kimentél a mosdóba?
-Ühm.. pisiltem?-nézett hülyén. Elképesztő, hogy meddig vissza tudja folytani a haragját.
-Tényleg? És mikor még nem voltál a mosdóban?-nézett rá idegesen. Bence gondolkodott, majd eszébe jutott és picit elpirult.
-Jó, nem tehetek róla.
-M.mi? Mi történt?-volt összezavarodva a kiscsaj.
-Hosszú-vágták rá egyből a fiúk.
-Ühüm..-nézett lefelé.
-Semmi.. csak valamit csináltam amit nem igen kellett volna. De nem az én hibám, a tanáré.-vont vállat Bence.
-Az enyém?!-kerekedett el Marci szeme-Már ne haragudj, nem én mondtam, hogy Rose üljön az öledbe és élvezkedjen!
-Mi van? Ebből vegyetek ki!-tiltakoztam.
-Mit csináltál?!-szállt be a vitába Marcella. Fejemet fogva leültem, mert tudtam, hogy ez hosszú lesz.-Te Bencén élv..-fintorodott el-Még hány emberen csinálod ezt? Lefogadom, hogy még 30-nak!
-Drága bátyád a bűnös-vontam vállat
-Neked tanár úr. Értve vagyok?-jött oda hozzám Marcel és a számat összenyomta, ezáltal "hal" fejem lett.
-Mi lesz ha nem?-álltam fel és a szemébe néztem. Ő csak egy szexi félmosolyra húzta a száját, majd a fejét ingatta. Következő pillanatban egy hirtelen mozdulatta a falnak lökött, kezemet a fejem felé tette és egyik lábát a lábaim közé rakta. Baromi csábító volt, így próbáltam nem rá nézni, hátha nem leszek nedves.. de sajnos Marcell szakadt farmerben volt, ezáltal a térdével körözött kettőt nőiességemnél, majd vigyorogva, mikor halkan sóhajtottam, elvette a lábát.
-Tudod te jól. Nedvesem-suttogta, majd mikor elengedett egy kacsintással zárta a folyamatot. Ezek a röpke mozdulatok jobban beindítottak, mint bármi más. A két diák elkerekedett szemmel néztek ránk. Bence egy elismerő arckifejezéssel lepacsizta a tanárt, míg Marcella mellkason ütötte őt.
-Kezdhetnénk?-kérdezte a lány, majd mindenki bólintott.
Baromi jó összhangban voltunk. Mindenki élvezte. Eddig féltem énekelni, de ebben a bandában tényleg önmagam tudok lenni. Minden próbán ki tudok kapcsolódni, nincs az a gyomorgörcs, hogy vajon mikor rontok.
Óra végén már csak én maradtam Marcellal, aki kihasználva a helyzetet a színpadra döntött, majd rámült.
-Hol is hagytuk abba?-mosolyodott el, majd lehajolva hozzám a nyakamat kezdte puszilgatni, amitől nyöszörögtem és a hajába markoltam-Holnao a dupla randin szeretnélek látni egy hastopban csajszi-kacsintott, mire elvörösödtem, majd bólintottam egyet. Lejjebb kezdett el puszilgatni és a mellemen elidőzött. Lejjebb húzta a pólómat, majd vigyorogva nézte, hogy egy átlátszó melltartó van rajtam. Alá benyúlt és simogatni kezdte a mellemet. Érintésére a mellbimbóm reagált, mire ő vigyorogva megmarkolt. Nyöszörögve mocorogtam aladta és összezártam a lábamat.-Nem-nem.-állt fel, majd terpeszbe tette a lábam amitől vörös lettem, majd rámfeküdt. Fejét a melleim közé rakta, majd egyik kezét az egyik combomra helyezte a másik kezével pedig behatolt a bugyimba.
-Nagyon szeretsz ott lenni-simogattam a haját utalva arra, ahol van a keze.
-Igen-mosolyodott el-megnyugvást ad, hogy elég, ha rám nézel és már folyik a folyó a lábad között-vigyorodott el.
-Nem iis-csaptam meg finoman a fejét, majd másik kezemet az arcára tettem. Nem tudom, hogy ő minek tart engem, lehet, hogy csak kielégítésre használ.. de kezdek többet érezni iránta...
Kezével nem csinált semmit. Csak pihent rajtam. Én is élveztem, hogy ilyen közel van hozzám és csak pihenünk.
-Gyors a szívverésed-mosolyodott el, amitől elolvadtam. Egy kis idő után érezni kezdtem, ahogyan alul simogat körkörösen. Akaratom ellenére felnyögtem és mocorogni kezdtem, amitől rázkódott a feje, de erre csak gyorsabban kezdett simogatni. Hátrahajtva a fejemet élveztem, ahogyan puha keze izgatja nőiességemet. Felemelve a csípőmet jeleztem neki, hogy ujjaimat bennem akarom érezni. Engedelmeskedve először egy ujját, majd többet belém nyomott. Baromi jó érzés volt, ahogyan mozgatja bennem ujjait. Már kevés kellett volna ahhoz, hogy elélvezzek, de hirtelen valaki hívni kezdte. Ki sem húzva kezét, felvette és beszélni kezdett.
-Mikor? Rendben. 6-ra ott leszek.-mozgatta bennem ujjait. Lehunytam szememet és a számba haraptam, hogy ne nyögjek fel.-Igen. Tudoom.7-kor igaz? Persze, hogy tudom, csak ugratom!-nevette el magát, amitől véletlen hangosan felnyögtem és a számba haraptam. Marcell egyből rám nézett, majd sebesen kezdte ki-be húzogatni az ujját. Mocorogva még feljebb emeltem a csípőmet, amitől elvigyorodott-Persze, itt vagyok. Miközben csinálta megpróbáltam kicsatolni az övét, de nem jött össze. Mosolyogva nézte a jelenetet, majd fél kezével lehúzta a gatyáját, a telefont a füle és a válla közé fogva. Majd mutattam, hogy a boxerét is. Engedelmeskedve megcsinálta, majd mikor éreztem, hogy elélvezel kihúztam a kezét, a színpad falához ültettem fel és ráülve merev férfiasságára kicsit mocorogtam, majd elélveztem rajta. Lehunyta szemét, hogy ne nyögjön fel, majd a fenekembe markolva magára borított-Mondtam, hogy 6-kor. Ott. Nem kések! Nem is vagyok olyan típus. Jó, de ritkán.. heti 3-szor. Jóó, de most nem fogok. Nah. Köszönöm. Hali-rakta le, majd szemembe nézett-te egy igazán rossz kislány vagy. Ki mondta, hogy ezt csinálhatod?
-Hát.. ühm..-vörösödtem el. Fejét csóválva mozgatott, amitől felnyögtem. Már annyira akartam, hogy belém hatolhasson, de sose mertem neki elmondani.. úgy érzem most fog.
Felkészülve lehunytam a szememet és vártam, hogy belém vezesse férfiasságát, de helyette eldöntött és tökét végig húzta két alsó ajkam között, majd mint a pióca bekapott. Megmarkolva a haját mocorogni kezdtem. Akárhányszor próbál kinyalni, nem fog sikerülni, folyton újra és újra elélvezek.
A csípőmet fogva próbált beljebb és beljebb hatolni hosszú nyelvvével. Körkörösen tett mozdulatokat, így felvéve a ritmusát én is követtem őt. Ismét elélveztem, ő pedig a szemem láttára lenyelte nedvemet. Vörösen elnézek, majd felhúzza rám a bugyimat.
-Ez a szoknya maradhat, vörös tangát akarok rajtad látni egy mini toppal. És ez a melltartó is maradhat-kacsintott-viszont nekem mennem kell-markolt a fenekembe, én pedig csak felsóhajtottam, majd bólintottam. Pár percig próbáltam feleszmélni, mi is történt a mai napon és elvörösödök. Ma 3-szor sikerült vele lennem.
YOU ARE READING
Keresve téged
RomanceEgy lány, akinek csak a tanulás számít megismerkedik az új tanárával és minden megváltozik. 69. részig-tanár, király 70. résztől-váratlan fordulat