74. Rész

787 30 0
                                    

Rengeteget szenvedtem kicsivel több, mint egy hónap alatt, viszont Marcell ott volt mindig velem és segített. Bár mankóval, de tudok már járni. Életem legjobb napja volt, mikor kikerültem onnan.

-Hétfőn találkozunk a suliban. De van olyan opció, hogy magántan...-akarta befejezni, de megráztam a fejemet.

-Látni szeretném a barátaimat.

-Akkor hétfőn-mosolyodott el, mire bólintottam.

-Köszönök mindent.

-Büszke vagyok rád, hogy kitartottál. Le a kalappal.

-Köszönöm. A balettot...

-Amint tudsz mankó nélkül járni, elkezdheted.

-Rendben... mennyi idő?

-Ez tőled függ. Ha ügyes vagy, akkor ez is egy hónap lesz.

-Remélem-mosolyodtam el.

Hétvégén nem csináltam semmit, összeszedtem a cuccokat hétfőre, majd bealudtam.

Reggel korán felkelve, felöltöztem, majd indultam suliba, anyáék még nem igazán örültek ennek, hogy ilyen hamar, de nem baj. Én már készen álltam.

-Jó reggelt-döcögtem be, mikor Bence felpillantott.

-Rose!-rohant elém, majd felkapott és szorosan átölelt-De rég láttalak, annyira hiányoztál! Minden rendben van? Tudsz járni? Ne csinálj ilyet többet!

-Nem fogok-nevettem fel-Jól vagyok. Te is hiányoztál.

-Bence, nem emelgetjük, rakd le Roset. Ti hátul, ne beszélgessetek-intett a hangos bandához Marcell, majd lehajolva elém felvette a mankómat és megvárta, hogy megfogjam azokat-Óvatosan. Ülj le a helyedre-állt vissza a helyére.

Első óra magyar volt. Jó volt úgy haladni, hogy nem vagyok lemaradva. És bevallom, valahogy jobban tudtam koncentrálni most a tananyagra.

Fura volt azt látni, hogy minden szünetben bámulnak, mikor kint vagyok a folyosón. Mintha egy idegen lennék azért, mert nehezebben járok. Nem jó érzés... Legalább Bence mindig mellettem volt és segített elterelni a figyelmemet.

-Annyira brutál volt a kép a villamosról. Mindenki aggódott érted. Különösen én. Mikor Marcell megtudta, hogy az egyik diákja ott van, szó nélkül elfogadta és ment téged ápolni, tanítani. Jó arc.

-Kedves tőle. Őt, meg az orvost szerettem a legjobban a kórházban. A többi mind bunkó volt. Volt, hogy nem szólaltam meg addig, míg valamelyikük be ne jött volna. A kajáról ne is beszéljünk. Az egyik megszólalt, hogy "majd megkened magadnak." Úgy, hogy mozogni sem tudtam.

-Ekkora parasztot. Ásnák el! És mi lesz a balettal?

-Az egy ideig nem fog még müködni.

-Sajnálom-szomorodott el, mire legyintettem.

-Ugyan, most annak örülök, hogy láthatlak-öleltem át. Jelenleg tényleg ez volt az egyetlen fontos dolog.

Keresve tégedWhere stories live. Discover now