Pár perc múlva kijöttek, majd Bence hátára felugrottam.
-Nem vagy normális-túrtam a hajába.
-Előfordul...
-Nagyon kiakadt?
-Nem, csak elmondta, hogy mekkora idióták vagyunk-nevetett fel-De semmi baj nem történt. Jóarc ezen kívül, igaza volt.
-Mármint miben?
-Hogy nem tudunk egymásra vigyázni.
-Ahj te-túrtam a hajába, majd kijött a tanár is és ránk nézett.
-Ebéd-fütyült egyet, majd beterelt minket az étkezdébe.
Leülve egy tetszőleges helyre, Bence leült mellém, majd evett.
-Lassíts már!-förmedtem rá, mire bekapta az utolsó falatot.
-Én, mint sportoló, nem érek rá 1 órán át enni.
-Én is sportolok.
-Ja, csak le vagy lassúlva-nevetett fel, mire megcsaptam a karját. Ebéd után elindultunk a strandra. A víz még nem volt befagyva, pedig elég hideg volt, így december elején.
-Ne menjetek bele!-kiabálta el magát Marcell, mikor Boldizsárék bele akartak mászni a vízbe.
-Mert?-jött az értelmes kérdés.
-Szerinted?
-Rájött az öt perc-szálltam be a beszélgetésbe, mire Marcell felém nézett felhúzott szemöldökkel.
-Mit mondtál?
-Jól hallotta, vagy ha nem, mosson fület.
-Rose!-nézett rám Odett.
-De tanárnő, neki nem mindegy mit csinálunk?
-Nem, mert felelős értetek, ahogyan én is! Ha valakinek baja esik, mi megyünk a sittre. Szóval a víztől menjetek el!-mondta a tanár, mire unottan mindenki arrébb ment-Semmi dünnyögés! Menjetek játszani, labdázzatok, vagy bármi ilyesmi-tapsolt, mire mindenki elindult. A tájat nézve, lehajoltam, majd fotózni kezdtem. Leraktam a telefonomat, magam mellé, majd a cipőmet kötöttem be, majd a másikkal is ezt akartam tenni, de megcsúsztam és beleborultam a vízbe. A kabát megvédett attól, hogy teljesen összefagyjak, csak a lábammal voltak bajok. Valaki lába megjelent mellettem, majd kirántott a vízből.
-Nem megmondtam?!-nézett rám dühösen Marci. Odett sikítva futott oda, mire a többiek is-Visszaviszem a táborba, ti maradjatok.-kapott fel a telefonommal együtt és elindultunk a tábor felé-Muszáj neked mindig az ellenkezőjét csinálni annak, amit én mondok?
-Ez most tényleg véletlen volt. Be akartam kötni a cipőmet-tüsszentettem. A táborba érve bevitt az ő szobájába, majd lerakott a radiátor mellé.
-Vedd le a ruháidat-jelentette ki. Elkerekedett szemmel néztem rá, mire gyorsan hozzátette-Hogy ne a vízesben üljél-fogott meg egy tiszta takarót, amely elég vastag volt. Elfordította a fejét és a takaróval takarta, hogy ne nézzen rám. Levetkőzve pucerra, a radiátorra helyeztem a cuccokat.
-Ümm... átmegyek törülközőért...
-Fürödj le meleg vízzel-mutatott a fürdőszobára.
-Rendben...-mentem be. Megengedve a meleg vízet bemásztam. Lehunyva a szememet, örültem, hogy nem fázom. Kb. 5 percet időztem el-Mibe törülközhetek..?-kiabáltam ki.
-A fehér törülközőbe!
-Rendben-fogtam meg, majd szárazra dörzsöltem testemet és kimentem. Egyből odaadta a takarót, amelybe gyorsan bebugyoláltam magamat. Leültem a radiátor mellé és néztem, hogy mit csinál. Éppen chatelt valakivel, valószínű a tanárnővel. Pár perc múlva meguntam és rámásztam, majd a takarót ránk terítettem. A tanár egyből próbált eltolni, de nem engedtem.
-Rose könyörgöm szállj le rólam. Azt sem engedném meg, hogy ruhában, de hogy tudom, hogy pucér vagy így pláne.
-Muszáj mindig dumálnia-néztem a szemébe és a hajához akartam érni, de nem engedte.
-Hagyd abba-kérlelt, de nem érdekelt. A mellkasát megpuszilva, egy határozott mozdulattal megfordított és a csuklómat lefogva felettem térdelt. Pucér testemet most látta, amitől elvörösödtem, de végig a szemembe nézett-Ha valamire megkérlek, akkor tartsd is be-engedett el, majd betakart.
-Ha nincs itt senki, akkor miért nem...
-Van barátnőm-vágott közbe, mire lefagyva feküdtem mellette.
-És eddig ezt miért nem mondta el?
-Talán azért, mert nem helyes amit csinálsz? Két hónapra lenyugodtál, most mitől jött vissza ez az éned?
-Zavarba hoz, nem tudom eldönteni sokszor, hogy direkt csinálja, vagy beképzelem!
-Mégis micsodát?
-Hogy zavarja önt, hogy Bencével ennyire jóban vagyok.
-Miért zavarna?-fordult felém.
-Nem tudom-vontam vállat-Csak néha jó lenne elhinni, hogy valakinek kellek, de nem-mosolyodtam el szomorúan, mire a szemembe nézett. Lassan közeledni kezdett, majd megcsókolt. Elkerekedett szemmel néztem rá, majd lehunytam és viszonoztam. A hajába markolva nem akartam, hogy abbahagyja, de látszólag nem is akarta. A takaró alá benyúlva a derekamat megfogta és magára húzott. A takaróval eltakart minket, majd a combomat kezdte simogatni. Az egész testem beremegett érintésére, mire elmosolyodott-De önnek van barátnő...-akartam befejezni, de nem hagyta. Csókjaival elnyomott. Hirtelen megéreztem, hogy barátja éledezni kezdett és nedvem ráfolyt a gatyájára.
-Rose-suttogta-ha most nem hagyod abba, nincs visszaút-nézett a szemembe, miközbe mély hangjával dörmögte. Halkan felnyögtem, mire nyomni kezdett alul és felülve rajta egy hatalmasat nyögtem. Levéve róla a farmert egy picit mocorogtam rajta, majd akkor vettem észre, hogy teljesen átázott neki a boxere. Egy picit felugrottam, mire ő is felnyögött. Ahogy mocorogtam rajta, melleim össze-vissza ugráltak-Te akartad-ült feljebb, majd az ágy végébe vitt. A falnak dőlt, majd felhúzta a lábát, hogy én is kényelmesen legyek.
YOU ARE READING
Keresve téged
RomanceEgy lány, akinek csak a tanulás számít megismerkedik az új tanárával és minden megváltozik. 69. részig-tanár, király 70. résztől-váratlan fordulat