84. Rész

694 32 5
                                    

9 órakkor, mindketten elmentek a találkozóhelyre és eleinte csöndben voltak, majd szépen lassan beszélgetni kezdtek és a végére kibontakoztak.

-Figyelj Marcell, te egy nagyon jófej srác vagy, az egyik legjobb tanár, de nem tehetem meg azt, hogy elhagyom a családomat, akit szeretek.

-Ezt most nem igazán értem. Te írtad a levélben, hogy szeretnél velem kettesben beszélgetni, gondoltam, te szeretnél kapcsolatban lenni velem.

-Én tőled kaptam egy ilyen levelet.

-Én nem írtam semmilyen levelet-húzta elő az övét és szemügyre vette-Ezt Rose írta.

-Ezt is ő-lett ideges.

-Megkeresem-pattant fel és elindult az egyik irányba.

-Na jó, fuss a strandra, most!-hesegetett Boldi, mire rohanni kezdtem, de már hallottam, hogy mögöttem fut utánam Marcell. Az útam az erdőbe vezetett, ahol nem láttam semmit, csaj haladtam egyenesen, míg megcsúsztam és gurulni kezdtem. A tanár utánam kapott és felrántott magához. A derekát átölelve elsírtam magamat a félelemtől.

-Rose, miért csinálsz mindig hülyeségeket?! Honnan jönnek ezek a hülye ötletek? Ezzel most túl messzire menték. Igazgatóit fogsz kapni.

-Tessék?-néztem rá

-Jól hallottad-pillantott a szemembe.

-A kórházban maga taperolt le és én vagyok a szemét?

-Mit csináltam?

-Jól hallotta-néztem el. Az más kérdés, hogy örültem neki, de akkor is...

-Sajnálom-engedett el, én pedig lehúztam a tarkójánál fogva és megcsókoltam. Az elején próbálta elhúzni a fejét, de nem jött össze és feladta a küzdelmet. A derekamat átkarolta és visszacsókolt. Pár perc múlva eltávolodtunk egymástól-Ezt is sajnálom...

-Én nem-suttogtam

-De az igazgatóit be kell írnom.

-Kérem ne tegye...

-Meg kell tennem, ilyen viselkedés után...

-De ha nem ismerte volna fel a kézírásomat, nem lenne ilyen.

-Igaz, de Odett is felismerte.

-Anya meglátja, kinyír...

-Akkor ideje bocsánatot kérni, hátha az segít.

-Odett szigorú...

-Nem az-mosolyodott el, majd az arcomra rakta a kezét és a hüvelykujjával simogatni kezdett. Elvörösödve néztem felé-Minden rendben lesz-csókolt meg, majd visszasétáltunk a táborba.

Keresve tégedWhere stories live. Discover now