81. Rész

794 35 1
                                    

Felöltözve az étkezőbe mentem, ahol nem voltam képes Marcellre nézni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Felöltözve az étkezőbe mentem, ahol nem voltam képes Marcellre nézni. Csak bambultam ki a fejemből, mire Bence előttem csettintett.

-Föld hívja Rose-t. Mi van veled?

-Semmi, fáradt vagyok-mosolyodtam el-Egyébként tegnap mi történt délután?

-Megcsúsztál és beleestél a vízbe, de Marcell kimentett és gyorsan megszárított, majd lefektetett az ágyadba és bealudtál.

-Mi, tényleg?

-Aha-biccentett. Mikor megettem, kivittem a tálcamat és kimentem levegőzni, mikor megláttam, hogy Marci cigizik és odamentem hozzá.

-Ugye tudja, hogy ez káros a szervezetre?

-Persze-nézett rám.

-Akkor miért csinálja, ha egészségügyben dolgozik?

-Csak-szívott megint bele közben pedig telefonozott. Unottan nézve rá már indultam volna a szobába, de megszólalt-Jobban vagy?

-Mármint?

-Tegnap ki voltál hűlve a víztől, nem lett semmi bajod?

-Nem tudok róla.

-Remek-biccentett, majd újra a cigijébe szívott.

-Mondja, ma egész nap ilyen flegma lesz?

-Mit mondtál?-nézett elkerekedett szemmel.

-Süket?

-Rose, baromi sok mindent megengedsz magadnak, nem gondolod, hogy visszább kéne fognod az agaraiddal?

-Mi lesz, ha nem?-léptem egy lépést közelebb hozzám, de ő elhúzódott-Tényleg a tanárnővel jár?-csúszott ki a számon, mire hülyén nézett rám.

-Ez most honnan jött.

-Nem tudom, ezt álmodtam.

-Már megint ezzel jössz?-fogta a fejét-Az álmok nem igazságok.

-Tehát nincsenek együtt?

-Nem-nyomta el a cigijét. Belülről ismét kivirágoztam és véletlenül elmosolyodtam-Ez nem jelenti azt, hogy lesz neked esélyem nálam-tette hozzá, majd elment. Kirázott a hideg szavai után és ismét ködbe borúlt a tüdőm. Ennyi, tényleg? Baromi kedves teremtés...

Ma  kirándulni mentünk az egyik völgyes részre. Elindulva fel, a hegyre, volt pár gyerek aki kifulladt. Bencével legelől baktattunk, közvetlen Odett mögött. Ádám később csatlakozott hozzánk.

-Hogy lemaradtak-nevetett hátrafele sétálva, mire megcsúszott és elesett. Nevetve kaptam utána, majd ráestem a fiúra. A tanár ijedten fordult felénk.

-Rose, Ádám, minden rendben van?

-Igen-nevettünk egymást nézve, majd felállva felsegítettem, de nem élt a lehetőséggel-Akkor máskor nem segítek-durciztam be, mire megcsikízett és sikítva elütöttem a kezét-Szemét!

-Naa, hogy beszélünk Balerina?

-Kosárfej, nyugodj meg-csapta a fenekére, mire felkapott a nyakába. A hajába markolva elmosolyodtam-Maradhatunk így.

-Ki gondolta volna?-fogta a bokámat, majd elérkeztünk a völgyhöz, ami alján egy patak folyt. Bevárva a többieket, elindultunk lefelé, ami kicsit nehezebb volt...

Keresve tégedWhere stories live. Discover now