79. Rész

696 22 0
                                    

A hasamat finoman megsimogatta, majd a mellemet kezdte el nézni. Tenyerébe véve, nem csinált semmit vele. Elvörösödve néztem ellentétes irányba, de visszahúzta a fejemet.

-Engem nézz-nézett mélyen a szemembe. Lágyan bólintottam-Mond, voltál már férfival?

-Mármint..?

-Egy ágyban.

-Öntől van az első csókom-suttogtam, mire egyből elengedett. Maga mellé rakott, majd jól betakart-Miért..?

-Miért nem tudtál szólni?-fogta a fejét idegesen-Belevittél ebbe a játékba.

-Tényleg akarom önt-akartam hozzáérni, de elrántotta a kezét.

-Rose nem. Hány éves vagy?

-Egy hónap múlva leszek 18. Január 17.

-Még kiskorú is vagy, de jó-állt fel, majd gyorsan felvett egy tiszta gatyát. Felülve az ágyában, felé néztem.

-És akkor mi van?

-Mi az, hogy mi van?-nézett rám-Nem helyes.

-De az álmom...

-Rose, ne kezd már megint! Az az álmodban volt!-dobott rám egy pólót-vedd fel.

-Mi van akkor, ha nem?

-Akkor ne-ment a fürdőbe. A pólójára nézve gyorsan letöröltem egy kifolyt könnycseppet. Miért ilyen? Már érett vagyok, nem kell így viszonyulnia, tudom, mi az a szex és a párkapcsolat. Idegesen az ajtó felé dobtam a pólóját, mikor bejött Odett. Ijedten néztem felé, gyorsan betakarózva.

-Rose-hajolt le a póló felé, majd a fűtőtestre nézett és ijedten a tanárra, aki akkor jött ki a mosdóból.

-Rose, azt mondtam, hogy vedd fel! A többi ruhád szárad, addig ezzel kell beérned.

-Nem akarom-fordítottam hátat. Odett kifújta a levegőt megnyugodva, hogy nem történt semmi közöttünk.

-Akkor értesítem szüleidet.

-Nem!-fordultam egyből felé. Ő csak a fejemre dobta a pólót és megvárta, hogy felvegyem.

-Idehozom a bőröndödet-indult el Odett.

-De te hol fogsz aludni? Vagy hova menjek?

-Megyek az ő helyére, te maradj vele. Többet érsz vele, mint én.

-Nem igazán értem...

-Rám nem szokott annyira hallgatni-mosolyodott el. Marci hezitálva, de végül biccentett. Leült mellém az ágyra, majd telefonozott. Tüsszentve egyet, kezét a homlokomra rakta, majd csóválta a fejét-lassan vacsora, kérek majd neked egy meleg teát.

-Nem kell.

-De igen-érkezett meg a bőröndöm. Marci átvette, majd lerakta mellém.

-Az ételt idehozzam neki?

-Nagyon rosszul néz ki-fogta meg a fejemet-mintha láza lenne.

-Már volt a fürdőben.

-Haza kellene vinni. Talán holnap felhívom a szüleit-nézett az időre-viszont vacsorára kell vinnem a többieket. Bencét majd be fogom küldeni, hogy ne legyen egyedül.

-Rendben. Addig vele maradok.

-Rendben-mosolyodott el, majd megpuszilták egymás arcát, mire elkerekedett szemmel néztem őket. Mikor kiment Odett felültem.

-Csak nem vele van?

-Aludj-nézett rám.

-Ez most komoly? Pont őt kellett választania? Ez undi-fintorodtam el-a két ofőm együtt van?

-Rose, befejezted?

-Nem-fontam össze a karomat.

-Pedig jó lenne-telefonozott. Bence pár perc múlva bejött, majd mellém leülve elkezdett etetni.-Megyek vacsorázni, ne öljétek meg egymást.

-Meglesz-biccentett Bence, majd folytatta ag etetést-Nem vagy normális-nevetett fel.

-Ugye?-kuncogtam, majd az ölébe ültem, amitől meglepődött.

-Rose mit csinálsz?

-Nem tudom-kuncogtam és eldöntöttem, majd rádőltem. Lerakta a kaját, majd átölelt. Lassan feljebb húztam a pulcsiját és kibújtattam belőle.

-Rose hagyd abba kérlek-fogott meg a fenekemnél, mikor realizálta azt, hogy nincs bugyim. Felültetett a hasára, majd érzett valami meleget, de nem engem-Ez mi?-tolt el egy kicsit és látta, hogy kifolyt a nedvem. Én csak kuncogtam, mire a szemembe nézett-Beteg vagy?-fogta meg a fejemet, én pedig a szájához kezdtem közeledni-Kérlek ne játsz velem-suttogta, mire hirtelen mintha valami kábítószer elmúlt volna belőlem és megálltam.

-Mi?-néztem a szemébe.

-Rose én...-akarta elkezdeni, de Marcell bejött és elsápadva nézett ránk. Felemelve engem, hagyta, hogy Bence fel tudjon állni. Visszavéve a pulcsiját, nézett engem.

-Bocs Bence, nem tudom mi van vele, a lázzal jár-fektetett le, majd betakart-Evett valamennyit?

-Igen-biccentett

-Éhes vagy még?-pillantott rám én pedig megráztam a fejemet-Köszi, hogy segítettél.

-Semmiség-fogta meg a tányérokat, majd kivitte. Márcsak én meg Marci voltunk bent.

Keresve tégedTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon