55. Rész

1K 33 1
                                    

Másnap, mikor felébredtem, észrevettem, hogy összesen 6 fiúval vagyok egy szobában. Bence, Boldizsár, Dániel, Gergely, Ádám és Endre. Reggel mikor megláttak kerek szemmel néztek rám.
-Hát te cica? Eltévedtél?-Vigyorodott el Endre
-Ti itt gyereket csináltatok?-szállt be a beszélgetésbe Gergely.
-Fogjátok be. Most rohadtul nincs ehhez hangulat.-Nézett rájuk Bence.
-Kilyukadt az óvszer?-nevetett fel Gergely. Felülve megráztam a fejemet.
-Alapból nem volt.-már kezdtek volna fütyülni, de hamar elromlott a hangulat, ahogyan Bence folytatta.
-Róbert megerőszakolta.
-Mi..?-néztek rám.
-Lekötözött és beragasztotta a számat, majd megtörtént. Az ikreknek köszönhettem, hogy nem lettem terhes.
-Basszus, ne haragudj...-öleltek át. Letörölve a könnyeimet elmosolyodtam. Szerettem velük lógni, mert megértenek mindig. Ez az osztály összetart, kivéve Stellát, aki jelenleg Barbarával van. De addig is csöndben.-Megöljük őt!
-Skacok, ehhez nincs szükség.
-De igen.
-Előbb inkább kínozzuk meg-mosolyodtam el. A srácoknak tetszett az ötlet.
-Mindenki öltözzön fel, elmegyünk enni! Gyerünk!-tapsolt a tanár. Felöltözve, a fiúk mellé ültem le enni.-Rose, nem szeretnél a lányokkal ülni?-mutatott rájuk. Megrázva a fejemet tovább ettem. A többi fiú is megtudta, hogy mi történt, ahogyan az osztályunkból az összes lány. Stella kaja után odajött hozzám és meglepetésemre szorosan átölelt.
-Tudom, hogy elrontottam a barátságunkat és nem lesz a régi, de sajnálom ami történt. Részvétem.
-Öhm.. köszi-öleltem át. A tanár lefotózott minket, mi meg mosolyogva néztünk egymásra.
-Barátok?-nyújtotta a kisujját
-Mint mindig-fogtam meg az enyémmel.
-Irány a kastély-tapsolt Odett, majd beálltunk a sorba. A kertbe átmenve, ahogy kérte Marci, Bencével berohantunk. Marcell a karomat megragadva egy terembe húzott, ahol nem voltak őrök és levetkőztetett, majd adta fel rám a gyönyörű ruhát, de látta a markolás nyomait rajtam, amitől feszült lett.

 Marcell a karomat megragadva egy terembe húzott, ahol nem voltak őrök és levetkőztetett, majd adta fel rám a gyönyörű ruhát, de látta a markolás nyomait rajtam, amitől feszült lett

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Elmondanád, hogy mi történt..?-suttogta a nyakamra aggódva.
-Ez... ez csak... én...
-Baby könyörgöm ne húzz fel...-adta rám sikeresenca ruhát. Megfordulva az arcát simogattam, majd lágyan megcsókoltam-Kibékültem Stellával.
-És emiatt vörös a melled..?
-Nem... de nem szeretném, hogy túlgondold. Semmiség az egész.-próbáltam nyugtatni, De Bence bejött és idegesen nézett rám, amitől a számba haraptam.
-Mond el az igazat Rose.
-Bence...
-Ő az egyetlen, akiben bízhatsz rajtunk kívül Rose. Meg nyilván az osztályban, de ők nem lesznek mindig veled, ha elballagsz.
-Az isten szerelmére, mi folyik itt?-lett nagyon ideges Marci.
-Jó, oké-kaptam el a kezét, mielőtt hülyeséget csinálna.-Tegnap Robi lekötözött, leragasztotta a számat, majd megerőszakolt. Nem volt rajta óvszer, de az ikrek meghallották a sikításomat és elfutott.-magyaráztam el negyedgyére. Marci nagyon ideges lett és már ment volna ki, de megállítottam-Baby nem. Elmondtam, most szépen lenyugszol, ahogyan én tettem és nem csinálsz hülyeséget. Nem ölöd vagy öleted meg. Mi majd kínozni fogjuk, ahogy ő engem.
-Hagyjam, hogy a feleségemet megerőszakolják?!
-Marci kérlek-néztem rá könyörgőn. Tudtam, hogy nem fog megnyugodni. Lehúzva a nyakkendőjénél fogva, csókolni kezdtem. Két perc múlva elváltunk, majd kifújva a levegőt, bólintott.
-Menjünk.-fogta meg a kezemet, majd kimentünk négyem. A tanár épp minket keresett, de sehol nem talált meg minket, majd felénk fordulva elkerekedett szemmel nézett ránk, ahogy mindenki más is.
-Mi a...-szólalt meg először Boldizsár. Felnevetve néztem a reakciókat, majd mikor Robit észrevettem, Marcival egyidőben, láttam, ahogyan terjeszti rólam, hogy mekkora egy ribi vagyok. Marcell elengedve a füle mellett, lehajolt hozzám, majd megcsókolt. Mindenki sikítva örülni kezdett, amitől elnevettem magamat.
-Mondtam, hogy nem kell félned-mosolyodott el.
-Mint mindig, most is igazad volt-kacsintottam.
-Pontosan-puszilt meg, majd felegyenesedett-Na irány befelé. Lányok a ruhákat megtaláljátok balra, amiket fel kell próbálnotok. Fiúk, ti pedig jobbra mentek.
-Csúcs.-indult el Boldi-Tudtam, hogy ti jártok. Baromira illetek egymástól.
-Én is mondtam-szállt be a beszélgetésbe Gergely.
-Ja, "Rose már gyereket vár Bencétől"
-Kussolj Áron.
-Menjél már-hesegette.
-Bence gratulálok-mosolyogtak rá a fiúk. A tanárunk megállva előttünk, leginkább ránk nézett.
-Szóval Rose és a tanár úr-mosolyodott el.
-Bocsánat...-haraptam a számba.
-Ezt nem kell sajnálni, előfordul, hogy az ég máshogy teremt embereket, mint ahogyan kellene. Ilyen volt például...
-Rómeó és Júlia-mosolyodott el Marci. Odett bólintott-Gyönyörű pár vagytok. Ahogyan ti is-fordult Bencéhez. Mindannyian elmosolyodtunk, majd jött a következő osztály, a 9.A. Ők olvadoztak Marciról a legtöbbet, utánuk a 10.D és végül a 12.A. Marci a másik oldalához húzott, mert nem akarta, hogy érintkezzek Robival.
-Mit véded, huh? Ő egy ribanc, még 30 másik palival fekszik össze.
-Őrök, kérem vigyék a cellába, majd a nap végén engedjék szabadon. Ételt és italt adhatnak neki.
-Ezt még megkeserülöd!-kiabálta el magát Robi, majd elvitték. Az ofőjük nem mert megszólalni, így csak tovább ment. A kastélyba végül mi mentünk be utoljára és megvártuk, hogy mindenki átöltözzön, majd betértünk a táncterembe.
-Ez egy pszichopata-suttogta a fülembe. Lágyan bólintottam. Marci szorosan átölelt, majd mikor jöttem a gyerekek, elengedett.
-Tanárnő, nagyon jól néz ki-mosolyodtam el. Ő csak elvörösödött és megpördült.
-Na gyerekek. Gondolom mindenki ismer engem, nem kell bemutatkoznom. Dávid királynak hívnak, feleségem Rose királyné-mutatta fel a kezemet. Az osztályom tapsolni kezdett, a fiúk meg fütyültek. Felnevetve néztem rájuk.-Ezen a héten hercegnőkké és hercegekké váltok át. Úgy gondolom, kezdjük a járással, a tánccal. Ha jól tudom, keringőre fog kelleni nektek egy koreógráfia.
-Igen-helyeseltek.
-Akkor kezdjük el, álljatok párokba.

Keresve tégedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora