21. Rész

1.6K 40 0
                                    

Ebédnél mindenki oda ülhetett, ahova szeretett volna, így Bencéhez leültem, de láttam, hogy Marcellának nem tetszik. Az őszintét bevallva, pont nem érdekelt, ő Marcellel ült és Stellával. Láttam, ahogyan nevetgélnek és jól elbeszélgetnek.
-Menj oda hozzájuk-nézett rám Bence.
-Mii? Biztos hogy nem. Mind a három utál engem.
-Megyek veled-állt fel, majd leültünk melléjük, később Robi is csatlakozott hozzánk, így hatam ültünk a hat fős asztalnál.
-Király. Nem elég, hogy veled kell egy szobában lenni, de még ide is jössz-dünnyögte Stella. Bence látta, hogy már készülök felállni, így megragadva a csuklómat nem engedett.
-Ha valami bajod van el lehet menni. És leszarom, hogy te ültél itt előbb. Tanulj meg tisztességesen beszélni az emberekkel. -nézte lenézően, én pedig hálásan pillantva rá annyit éreztem, hogy a szemben ülő Robi a lábamat kezdte simogatni. Az érintésétől kirázott a hideg és eltakartam az arcomat. A kajámat eszegetve lassan felnéztem Marcellre, aki turkált a kajájában, már beszélni akartam volna, de Stella beelőzött.
-Nem ízlik Marci tanár-mondta mosolyogva. Ez most komoly? Ez de szarul hangzik és egyáltalán ki engedte meg, hogy így szólítsa?
-De.-nézett fel, majd egy pillantást vetett rám és vissza a tányérjára. Felállva odamentem hozzá és felszedtem egy kisebb húsdarabot, majd a szájába akartam rakni, de helyette megfogta a csuklómat és nézett.-Mit csinálsz?
-Ha nem eszel, akkor etetlek.
-Nem csecsemő, etesd a hugodat. Talán ő élvezi is-jött egy hang Marcell mellől. Természetesen Marcella tett megjegyzést, mire Stella kuncogni kezdett. Belülről kirázott a hideg és Marcell észrevéve azt, hogy szemeim vörösek kezdenek lenni, bekapta azt, amit a villával tartottam. Mindenki lesokkolódott és abba is maradt a kuncogás. A számba harapva próbáltam megnyugodni.
-Te se ettél túl sokat. És ezután fürdeni megyünk, a vízben pedig éhesebb leszel. -bólintva visszaültem a helyemre és a kezemet feltéve az asztalra Robi elkezdett simogatni. Kifújva a levegőt enni kezdtem.
-Muszáj?-nézett rá Marcellára Bence
-Mégis mit?-játszotta a hülyét
-Hogy ilyen vagy vele. Szerintem ez tökre nem fair. Kezdem azt érezni, hogy mi nem illünk össze.
-Tessék??-akadt ki. Bencére nézve belülről ellepett a boldogság, amiért kiállt mellettem.
-Nem ebbe az énedbe szerettem bele és szerintem másnak sem tetszik, max a hazudozó Stellának.-jelentette ki. Mindkét lány idegesen néztek rá és már láttam, ahogyan a mellette ülő lány a kajájába túrva meg akarja dobni Bencét, de Marcell előbb kapcsolt.
-Fejezzétek be. Stella, ha nem eszel többet, vidd ki a kaját. Marcella te pedig néha lehetnél kevesebb.-nevelte a lányokat. Kaja végéig csöndben ültünk, majd mikor felálltam, hogy kivigyem a kaját megcsúsztam és elcsúszva Robi hátára estem.
-Bocsánaat-pattantam fel gyorsan, felhúzva őt. Pár morzsa a hajába ment, így kisöpörtem belőle, majd a hajába túrva megigazítottam azt.
-Semmi baj és köszönöm-kacsintott, majd kivitte az én tányéromat is. A szobámba menvén gyorsan átöltöztem, majd kimentem a szobából. A strandra kiérve megkértem Robit, hogy a hátamat kenje be. Baromi jól csinálta, így néha egy-egy sóhaj elhagyta a számat, amitől nyelt egy nagyot. Ledőlve elkezdtem napozni, majd azt vettem észre, hogy valaki elállja előttem a fényt.
-Menj arrébb kérlek-próbáltam elhesegetni, majd kinyítva a szememet láttam, hogy Marcell áll előttem és a számba harapva felültem.-Igen?..
-Gyere a vízbe. Most.-húzott fel, de a lendülettől a hasának ütköztem. Vörösen elnéztem, majd a vízbe beleléptem, de baromi hideg volt, hiszen a nap felmelegítette a testemet. Hirtelen hidegtől ugrottam egyet, de pont a tanár állt mögöttem és megborult, én pedig rá. Felülve rajta a derekamat megragadta és próbált leszedni magáról-Még egyszer meglátlak ilyen ruhában esküszöm, hogy letépem rólad és a hugomét erőltetem rád.-rakott maga mellé. Én csak megvontam a vállamat, majd jött az ofőnk.
-Mi a baj? Hogy hogy nem mentek a vízbe?
-Hidegnek találja, eddig a napon feküdt.
-Áá értem. De jobb lenne, ha együtt lenne az osztály. Marcell felülhetne a nyakadba a leányzó?
-Tessék?-lepődött meg
-Jaj ne csináld már. Ez nem tanár-diák kapcsolat, én kértelek meg rá.
-Öhm.. rendben..-ült fel, majd a két lábamat a nyaka mellett lelógattam és a hajába markolva vártam, hogy felvegyen. Mikor ezt megtette csodálkoztam, mostmár tudom, hogy milyen lehet a zsiráfoknak. Megfogva a combomat felnézett rám, ami csikízte a combomat a haja miatt és mocorogni kezdtem.-Nyugi. Kapaszkodj, jó?-indult be a vízbe.
-Aranyos-mosolygott az ofő, majd mikor beértünk a vízbe, ő teljesen bent volt nekem pedig csak a lábam. -Mosooly-fotózott le minket, majd Robi is úgy, hogy a tancink is benne lehessen. Stellára lenézve láttam, hogy a féltékenység elterjed rajta. Vigyorogva néztem ahogyan szenved és kinyújtottam a nyelvemet. Marcell haját nézve, nem bírtam megállni, hogy ne túrjak bele, így megtettem. Éreztem, ahogy izmai megfeszülnek és a combomba csípett. Mocorogni kezdtem rajta, amitől Marci is.
-Rosee, hagyd abba.-fogott erősebben.
-Bocsánat-lettem vörös és elhelyezkedtem.
-Hát te?-jött oda Bence-Élő trónod van?-kuncogott, majd rájött, hogy ez nem vicces és a szájába harapott-ez.. egy szleng izé..
-Értem-mosolyodott el Marcell, amitől elolvadtam, ám a következő pillanatban valaki a hátamat leöntötte vízzel. Felsikítva Marci előre vett én pedig dideregni kezdtem. -Ki volt?!-nézett hátra és meglátta a tesóját-És ha beteg lesz, akkor vállalod, vagy mi??-idegeskedett-Robi, vidd kijjebb és legyél vele. Üljetek le a pacsálónál-utasított, mire Robi felvett a nyakába és kimentünk vele. Mivel homokos volt ezáltal leültem a vízbe, mikor már megszoktam, mely derékig ért, majd mikor Robi megszáradt rádöltem és bealudtam.

Keresve tégedWhere stories live. Discover now