40. Rész

1.3K 37 0
                                    

Másnap reggel korán felkeltem. Reggelit gyorsan megettem, majd egy törülközővel felrohantam Marci szobájába és gyorsan felvettem a ruhát. Ő utánam kelt fel, mosolyogva nézve engem.
-Jó reggelt.
-Jó reggelt felség-pukedliztem
-Ma egész nap velem leszel.-ült fel. Én csak bólintottam, majd odaadtam neki a ruháját. Ismét az ölébe ültetett, de bem szólalt meg. Egyfolytában engem nézett, amitől akaratom ellenére elvörösödtem. Mikor gatyájánál jártam, csak úgy kirobbant belőle a szerszáma. Baromi vörös voltam már ekkor, ő csak felhúzva engem az ölébe visszaültetett és az ágy végébe vitt, majd a falnak dőlt. Még mindig tartotta ahhoz magát, hogy nem dugja be, aminek örültem, mert így biztos volt, hogy nem "csalt meg" mással. A derekamat megfogva mozgatni kezdett. Elütve a kezét elkerekedett szemmel nézett rám. Bekapva két ujját nyaldosni kezdtem, közben mocorogtam. Minden egyes mozgásomnál nyögtem, már rég éreztem ezt az érzést. Marci élvezte ahogyan csinálom és látszólag a látvány is tetszett neki. Gyorsítva a helyzeten, már az ujjáról lemondtam. Már ő sem tudta hang nélkül bírni. Visszajöttek a tábori emlékek, amikor kettesben voltunk az ő házában. Az emlék láttán kicsit megugrottam, amitől egy dörmögő nyögést hallottam tőle. Elvörösödve néztem rá. Helyet cserélve velem, most én kerültem a falhoz, ő pedig előttem feküdt. Elhúzva a tangámat bámulta a nedves nőiességemet, majd a következő pillanatban bedugta egy ujját. Felnyögve hátravetettem a fejemet. Már el is felejtettem, hogy milyen jó érzés ez. Ki-be húzgálva azt, csatlakozott egy másik is hozzá. Körkörösen mozgatta bennem, majd mikor látta, hogy közel vagyok az elélvezéshez, akkor fejét közelebb húzva bekapta azt. Nagyon csikizett, ahogyan nyelvét mozgatta bennem. Már éreztem, hogy kijjebb akar menni, de a tarkóját fogva nem engedtem, inkább beljebb nyomtam. Nyelvével elérte a G pontomat és akkorákat nyögdécseltem, hogy szerintem kint is lehetett hallani, de Marci nem hagyta abba, rásegített az egyik ujjával is.
-K.kérlek-kapkodtam a levegőt, de leginkább nyögés hang jött ki. Ő csak elmosolyodott és ujjával simogatni kezdte azt. Mocorogni kezdtem és a hajába markoltam lehunyt szemmel. Majd annyit éreztem, hogy a méhnyakamhoz felnyomja két ujját. Ennél más sikítani tudtam. Azt hiszem ez az U pont. Nem tudom, hogy ő mit csinált ebben az egy hónapban, de nagyon jól kitanulhatta a női nemiszervet.
Ujjaival simogatott,,-amit már nagyon nehezen bírtam. Levegőt is alig kaptam, és ülve is nehezen tudtam maradni. Teljesen átázott alattunk a lepedő, de ő még mindig nem hagyta abba.
-F..fel..felség, m..menni kell...-kérleltem, de nem hatotta meg. Két perc intenzív ujjazás után lassan kihúzta belőlem. Lihegve húzódtam lejjebb és feküdtem az ágyán. Ő csak vigyorogva nézett, levéve rólam a felsőt és a terpeszben lévő lábaim közé térdelt, így a fenekem a combján volt, majd fejével a mellemre tapadt. Elkezdte szopogatni, míg egyik kezével a másikat markolászta. A mellbimbómat bekapva kicsit ráncigálni kezdte, amitől felnyögtem.-Óvatosan... még szükségem lesz rá.
-Hidd el, nagyon vigyázok rá-kacsintott, majd a másikkal is megcsinálta ugyanezeket.-Na. Fürödj meg, tocsogsz a nedvtől.-emelt ki az ágyból. Visszanézve a lepedőre, egy hatalmas folt volt ott.
-Sajnálom... felség-haraptam a számba
-Nem kell.-markolt a csupasz fenekembe. Nyöszörögve mentem és vizet engettem a kádjába, majd beszállva gyorsan lemosakodtam, megtörülköztem, majd befújva magamat, visszamentem a szobába. Mosolyogva nézett rajtam végig, majd visszaadta a ruháimat és felöltöztem, ahogyan ő is. Először az étkezőbe mentüno, ahol ő reggelizett, majd a tánc terembe. Ott találkoztam Bencével. Mosolyogva átöleltem őt.
-El se fogod hinni, hogy milyen jól ujjaz Marci-suttogtam a fülébe.
-Hát nem igen fogom-nevetett-De a húga annál inkább jobban szop.-felkuncogva a két testvérre néztem. Épp egymással táncoltak, mikor minket is bevontak. Bencéről tudom, hogy botlábú. Kosár nem igen a lágy mozdulatokról híres. Viszont ilyen cipőben nehezen lehet táncolni, ami most rajtam van. Bár igaz, ez nem balett, de úgy gondolom, mezitlább könnyebb. Levéve a cipőmet félreraktam. Marci meglepetten nézett rám. Bécsi keringőt táncoltuk, amely kicsivel gyorsabb, mint az angol. Mosolyogva néztem, hogy milyen jól táncol. A végén volt egy rész, ahol 8-szor kellett pörögni. Megfogva Marci feltartott kezét elkezdtem pörögni, majd a nyolcadik után a karjaiba estem és egymást néztük.
-Jól van felség?-kapta el Bence Marcellát.
-Igen. Csak egy kicsit szédülök.-fogta a fejét.
-Hozok vizet.-ültette le egy székre, majd kiment.-Te hogy bírod ezt a pörgést?-nézett rám.
-Bale...-akartam kimondani, de rájöttem, hogy az nem lenne jó.-Csak... régebben... versenyeztünk... és, ott tökéletesítettem...
-Á értem-nézett Marcellra, majd vissza rám. Most ez hülyén hangzott..?
-Itt van a víz felség-adta a kezébe Bence. A láby elfogadva megitta az egészet.
-Köszönöm-mosolygott rá, majd testvérére nézett-Holnap 11-kor már az oltár előtt kell várnod.
-Tudom-mosolyodott el szomorúan-Az estét pedig vele kell töltenem.
-Tessék?-mondtam ki hangosabban én pedig a számhoz kapva köhögni kezdtem.
-Biztos kimerültek a felségek, hozunk még vizet-intett nekem, hogy azonnal jöjjek. Cipőmet megfogva kimentünk a teremből.-Megőrültél?
-Mert?
-Nem vághatsz a szavába! Vagy azt akarod, hogy kidobjanak innen?
-Nem, de nem akarom, hogy vele legyen. Ennyit utaztam azért, hogy 3 napot vele lehessek?
-Ezzel kellett számolni. A húgának is udvarol egy férfi. Nekem sincs könnyebb helyzetem.
-Talán fel kéne adni...
-Rose megőrültél? Biztos hogy nem! Akkor legyen a testemben golyó, de nem adom fel.
-Neked nem holnap fog összeházasodni életed szerelme. Talán igaz az a mondás, hogy akit a legjobban szeretünk, azt el kell engedni.
-Te meg vagy hülyülve. Beütött a Kubu? Az valaki olyan találta ki, aki feladta. De nézz már rá, totál odavan érted. El kellene mondanod, hogy mit érzel iránta.
-Bence nem! A felesége arra készül, hogy megkapja álmai hercegét. Vagy nem tudom, királyát. És nem szeretnék ebbe beleavatkozni.
-Rose te beteg vagy?
-Nem! Csak... hiányzik-kezdtem el könnyezni. Bence eltakarva az arcomat, levitt a konyhába, ahol megmostam azt. Két teli pohárral tértünk vissza. Odaadva nekik, folytatták beszélgetéseiket.
-Jó lenne, ha minél előbb megházasodnál te is. Holnap jó lenne, ha kiválasztanád kihez szeretnél hozzámenni, az esküvőmön.-nézett húgára Marci.
-Igazad lehet bátyám-ivott bele a vízbe. Bencére nézve láttam, hogy fal fehér.
-Mikor mehetünk?-néztem a fiú szemébe. Ő csak visszaadta a poharat és arrébb ment. Egyre inkább érzem azt, hogy vissza szeretnék menni Magyarországra. Lerakva a poharat, leültem egy székre és néztem, hogy még mit csinálnak. Kb 10 percig síri csönd volt, én pedig ezt megunva, kimentem a szobából. Tudtam, hogy ennek lesz következménye, de nem fogok miattuk feszengeni. Már a folyosó végén voltam, mikor Marci rohanni kezdett felém. A lépcsőn elkezdtem felfutni, de ő gyorsabb volt és a derekamat elkapva felemelt.
-Mond, ezt hogy képzelted?
-Mégis micsodát?
-Ne játszd a hülyét.
-Felség, attól még, hogy magasabb rangja van, ugyanúgy egyenlőek vagyunk.-jelentettem ki. Erre ő csak elnevette magát és a fülemhez hajolt.
-Ne legyél rossz, vagy nem lesz több ilyen-nyúlt a bugyimhoz. A számba harapva elütöttem a kezét.
-Úgyse lesz sokáig, mert felséged házas lesz-vontam vállat.
-Úgyanúgy vannak szolgáink kiscsillag.-momdata után kirázott a hideg. Annyira sexin mondta.
-Köszönöm, de nem leszek a játékszere.
-Majd én megmondom, hogy te ki leszel-vitt vissza a terembe.

Keresve tégedOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz