22. Rész

1.6K 38 0
                                    

Arra keltem fel, hogy valaki a hideg, vizes kezével megérintm felnézve rá láttam, hogy Bence volt az. Mosolyogva néztem rá, majd hátulról észrevettem, hogy egy kéz ölel. Robié volt. Meglepődve vetettem rá egy pillantást. Nem ment el, amíg aludtam.. Az időre nézve láttam, hogy már 6 ora van, és készülődtünk visszamenni vacsorára.
-Köszönöm-suttogtam felülve az ölében és egy puszit nyomva az arcára felálltam. Összeszedve a cuccaimat beálltam a sorba. A szálláshoz érve bementem, hogy átöltözzek a szobámba, majd az étteremhez mentünk. Mikor mindenki megérkezett bementünk. A vacsora meleg étel voltvés nagyon jól nézett ki. Bence mutatta, hogy megint ugyanoda üljümk, mint ebédnél, szóval nem ellenkeztem.
-Fáradt voltál? - mosolygott rám Robi, én pedig bólintottam. Óvatosan Marcell felé néztem, aki ismét a kajája felett ült, de nem evett.
-Kérem egyen-nézett rá cukin Stella, viszont a következő sokkolt, ugyanis Marci mosolyogva enni kezdett. Elnézve dühös lettem, de próbáltam nem láthatóan kifejezni a mimikámmal, hogy mennyire rühellem a csajt.
-Jól vagy? - néuett rám Bence, bólintva egyet a szemem Marcellon állt meg, aki engem fürkészett. Ellepve a pirosság elfordultam. Sötétedés után mi, a lányok és a fiúk lent taliztak és az udvaron játszottunk. A legtöbben focizni szerettek volna, ezért egy fiú lehozta a labdáját én kapusnak álltam be, hiszen másban nem igen voltam jó. A legtöbb labdár sikerült kivédeni, de voltak, amik sajnos bement. Mind a kettő térfélnek 9-9 pontja volt így a dömtő ütközet jött el.
A labda a mi térfelünkre jött és a kapura rúgták, de sikeresen kivédtem. A labdát előre löktem, nem figyelve, hogy hova lőttem. Mikor a labda még mindig nem ért földre, mindenki lefagyva nézte, majd a kapuban landolt. Elkeregedett szemmel néztem, amit leműveltem és a csapatom odajött hozzám, majd felkapva éjjeneztek. Robi átvett Bencétől és szorosan átölelt-elképesztő voltál csajszi. Nem szeretnél focisnak lenni?-kérdezte mosolyogva, én csak nevetve megráztam a fejemet.
-Nem, köszönöm, maradnék balettos-kacsintottam, majd kijött az ofőnk.
-Gyerekek, 11 óra van!! Mi volt az elképzelésetek?! Azonnal menjetek a szobátokba! - zavart el mindet, de előtte természetesen csinált egy csoportképet és úgy is, hogy a nyertesekről külön. Bence engem feltartva egy spárgával mutattam fel a labdát. Elbúcsúzva Bencétől, Robi visszakisért a házikómhoz, de előtte megállt és a szemembe nézett. Lágyan bólintottam, mert tudtam, hogy mit szeretne. A falhoz nyomva, feljebb emelt engem és rátapadt a számra. Lehunyva a szememet furán jó volt, mármint , hogy Marcellt képzeltem el a helyére. A hajába markolva viszonoztam a csókját. A pólóm alá benyúlva a mellembe markolt, amitől halkan felnyögtem és mocorgni kezdtem, felébresztve férfiasságát.
-Rose-nyögött a fülembe, amitől én is elkezdtem beindulni.-Késő van, menni kéne, mielőtt elfajulna.
-Igazad lehet-suttogtam a fülébe és leszállva róla elmosolyodtam. Nyomott egy puszit az arcomra, majd elment. Még egy darabig néztem utána, majd bementem a házba, ahol még mindig fürdött a két lány.-Tudnátok sietni?-dőltem az ágyamra.
-Nem. Menj máshova fürdeni-kiabálták ki. Unottan elővettem a pizsamámat, majd elindultam az ofő házához. Bekopogva beengedett, meglepetésemre Marcell is ott volt.
-B..bocsánat tanárnő, már nem is zavarok-mentem volna ki, de megragadta a csuklómat és behúzott a házba.
-Miért jöttél? Valami baj van?-kérdezte aggódva.
-Nem.., csak a lányok már egy órája fürdenek és arra gondoltam, hogy esetleg ön tudna-e valahogy segíteni, de nem fontos...
-Gyere, fürödj meg itt-ajánlotta fel a tusolóját.
-Biztos nem zavarok...?
-Nem, dehogy-mosolygott
-Köszönöm-mosolyogtam vissza, majd elfoglaltam a fürdőszobát. Lerakva egy fogasra a cuccaimat elkezdtem levetkőzni. A zuhany alá állva megnyitottam a meleg vizet és lassan fürdeni kezdtem. Robi miatt felizgultam, és ahogy hallottam Marci hangját a fal mögül mégjobban szenvedtem, ezáltal könnyítenem kellett magamon. Bedugva kettő ujjamat lassan kezdtem magamban mozgatni, majd minden egyes hangnál, mikor Marcell beszélt gyorsítani kezdtem, de még ígyse sikerült megnyugodnom, ezáltal levettem a zuhanyrózsát és ráülve lehunyt szemmel kezdtem mocorogni. Egy idő után elképzeltem, hogy a térdén ülök és a végénél, mikor végleg kifolyt belőlem minden egy hangosabb nyögés hagyta el az ajkamat. A számba harapva felpattantam és gyorsan letusoltam, fogat mostam és felvettem a pizsamámat, mely egy szett volt. Mikor kijöttem a fürdőből csak Marci volt ott, de fel sem nézett a telójából.
-Máskor lehetnél halkabb és nem illik máshol masztizni.-pötyögött a telóján, én csak lefagyva álltam ott az arcomat takarva.
-Hol van Odett Tanárnő?-kérdeztem rá az ofőnkre.
-Mikor bementél a fürdőbe, rá két percre elküldtem, hogy ne hallja, amit csinálsz. Jelenleg nézi a gyerekeket, de mondta, hogy maradjak veled, mert érezte, hogy rá fogsz kérdezni.
-Értem. Ez esetben, jó éjszakát.
-Jó éjt-mondta a telójába és egyszer sem nézett fel. Kimentem a szobából, majd átmentem az enyémbe. Mi baja lehet..? Reggel még tökre kedves volt, napközben is többször ért hozzám, most pedig rám sem néz.

Keresve tégedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora