Ön Söz

1.8K 60 28
                                    

Hikayede kafa karışıklığı yaşamamak için lütfen bu bölümü atlamayın..

Selam! Brawl Stars serimin bir başka kitabına hoş geldiniz, umarım kitap hoşunuza gider.

•Bu hikaye tamamen Supercell'in onayladığı Brawl Stars'ın aynısı değil, bir alternatif evren. Yani söylemiş olayım, (tabii ki çoğu yönü benzer olacak ama) farklı bir şey görüp de "Bu karakter böyle değil ki"ve ya "Bunlar kardeş-akraba değil ki." tarzı(böyle birçok ifade sıralayabilirim) bir şeyleri yorumlarda görürsem kendi kendime:

"Ne diyo bu şimdi?" diyebilirim :")
(Umarım burası anlaşıldı.)

• Bu kitap, bir önceki kitabım olan "Haydut ile İşbirliği" kitabımın bir nevi devamı. Okuma sırası yine de size kalmış, ama önceden uyarayım:
- Eğer o kitabı okumadan direktmen buna başlarsanız bir yerden sonra önceki kitapla ilgili spoiler yersiniz.

• İnsan olmayan karakterleri de insanlaştırdım :P Hikayede bir-iki (belki üç, tam emin değilim) tane geçecek. Vakti gelince kafanızda daha rahat canlansın diye onların resmini de (ya ben çizmeye çalışıcam ya da en uygun bulduğumu koyucam) göstericem.

• Önceki kitabı okumamış olanlar için tekrardan hatırlatma:
Brawler'ların güçleri, (ulti vesayere) var ama arenada savaş yok. Bir de karakterlerin enderlikleri yok. Hangi eşya ile saldırı yapıyorlar ise de hasar oranları saldırdıkları eşyaya göre. Özel eşyaları hikayede vakti gelince açıklayacağım :")

• Bölümleri okunma ve yorum sıklığına göre atmayı düşünüyorum. Ama tabi hiç gelmezse de kitabı bırakacak değilim.

• Kitabın yorumlarında kötü laf (küfür) lütfen mümkün olduğunca kullanmayın.

• Son olarak tekrardan, umarım kitap hoşunuza gider. Beğenirseniz yıldızlamayı unutmayın :")
(Tamam tamam prim kasmayalım.)

İlk bölümü kısa bir zaman sonra atmaya çalışacağım, beklemede kalın!

:D

Yalnız Değil  (Brawl Stars) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin