גבולות: פרק 1 🔞

1.2K 10 1
                                    

חם לי, אני מזיע, היא מזיעה, אני נדחק לתוכה בחוזקה גורם לה לצרוח ולי לרצות עוד, ידי מטיילת לאורך קו הלסת שלה ומשם לבטנה הקטנה, אני ממשיך ונוגע ברגלה, מנשק קלות תוך כדי את שפתה ומחזיר בחזרה את ידי לבטנה.
כל האורות עלינו, ארבעה צלמים מכל כיוון, הרמקול מעלינו וכולם בשקט.
הנשימות שלנו מסתנכרנות יחד, מהירות כאילו אנחנו רצים מרתון.
"מהר יותר זאק." היא גונחת בהתחננות, היא נזקקת אליי ואני מת על המבט הזה.
"מהר יותר בבקשה, מהר יותר." היא צועקת ואני מחייך בערמומיות.
נדחקתי לתוכה שוב ושוב, הכי חזק שאני יכול עד שהיא גמרה והרפתה את ציפורניה מבשרי.
בעדינות היא ליטפה את כתפי הלחה מהזיעה, ונשכה את אוזני בהתגרות. שפתיה קרובות לשלי והבל פיה החם מחמם את עורי וגורם לי להידלק יותר.
"מספיק, עכשיו תורי." קבעתי מייד את הקצב מחדש וחדרתי לתוכה לא נותן לה לנוח, ראשה הלך אחורה והיא כרכה את רגליה סביב מותניי בחוזקה, נישקתי את שפתיה המלאות בפראות מטורפת והיא גנחה בחוזקה לתוך שפתיי. האנדרנלין בער בי וכל מה שעניין אותי היה להגיע לפורקני כמה שיותר מהר.
ההרגשה מדהימה, ממכרת, משכרת. אני נסחף בזרם של כיף והנאה, נהנה מכל רגע שאני בתוכה, מתענג על גופה החטוב, שנינו נמצאים באקסטזה, לא מתוך רגש או אהבה אלא מתוך כיף והנאה.
זה מגיע, גופי רוטט ואני יכול להרגיש את הדגדוג המהיר שלא מאחר לבוא, אני מוצא את פורקני וחום גופי יוצא אל הקונדום.
"קאט." צעק הצלם.
"יש לנו את זה, אתם משוחררים." הוסיף.
התנתקתי מתוך גופה במהירות וקמתי מהמיטה הולך לעבר מלתחות הבנים, היא ניסתה למשוך אותי חזרה בין רגליה אך הפניתי את מבטי והשארתי אותה שם לשכב על המיטה ולפנטז עליי.
זרקתי את הקונדום לפח, פתחתי את הברז על המים הכי חמים שיש וננתי לגופי להירטב כדי שאוכל להתנקות מכל הלכלוך.
"בחיי שבנות זה דבר כל-כך מלכלך." מלמלתי לעצמי בעודי חופף את ראשי ביסודיות.
"לא ידעתי שאתה מדבר לעצמך." טוני עמד מולי וגיחך.
"אני רואה שקשה לך בלעדיי אם החלטת להכנס אחריי למלתחות." קרצתי לו וסגרתי את הברז, טוני הושיט לי מגבת, כרכתי אותה סביב מותניי ויצאתי.
"אתה לא אמור לבלות היום עם מייגן בצילומים?" שאלתי בעודי מנגב את גופי.
"אתה אומר את זה, כאילו זה באמת בילוי." מבטו היה נגעל.
"הזונה הזאת מאחרת היום, אין לי זמן בשבילה, כל דקה של איחור זה הפסד כספי, אני לא עשיר כמוך."
"מי שישמע אותך, יחשוב שיש לך מה לעשות." התגריתי בו.
"רוצה שנלך לאכול משהו? אני גווע." שאל ונכנס להתקלח.
"לא יכול, אני נוסע עכשיו הביתה פרנצ'סקה כבר תכין לי לאכול." השבתי.
"חתיכת זבל לך מבשלים ואני תקוע בחור הזה מחכה לאיזה זונה שמאחרת."
"קוראים לה מייגן." מלמלתי בחיוך כשראיתי את פרצופו של טוני לאחר שאמרתי את שמה. הוא היה נראה כאילו אמרתי לו שהוא הולך לשכב עם יצור. למרות שעל פי טוני, לשכב עם מייגן זה אומר לשכב עם יצור .
הוא היה מעדיף לשכב עם אגרטל.
"אין לי כבוד לבחורות האלה, כולן כאן זונות ונהנות ממה שהן עושות, אחרת למה שהן יהיו כאן?" סגר את הברז ויצא החוצה.
"תעביר לי מגבת."
זרקתי לעברו מגבת וחייכתי.
"בשביל מה החיוך הזה?" שאל לא מבין.
"אני הולך, אתה ומייגן תפתרו ביניכם את העניין הזה." יצאתי ממלתחות הבנים ושמעתי אותו צועק לעברי.
"לפתור את העניינים בתחת שלי."
גחכתי.
התנעתי את הפרארי האדומה שלי ונסעתי הביתה, תוך מספר דקות הגעתי, כיביתי את הרכב ונכנסתי לבפנים.
אחת המשרתות פתחה לי את הדלת ולקחה ממני את דבריי, נכנסתי בחיוך. הבית הריח כמו גן עדן, זרקתי את צרור המפתחות על השולחן והתקדמתי לעבר המטבח רואה את פרנצ'סקה עומדת ומבשלת.
היא הסתובבה כששמה לב שהגעתי.
"נסיך שלי. האוכל מוכן, שב אני מיד אגיש לך."
"מה תרצה לשתות?" שאלה.
"קולה." מלמלתי כמו ילד קטן. היא צחקה והגישה לי את התבשיל הטעים שהכינה.
בצד הניחה סלט, קולה וכמובן קינוח.
אני אוהב אותה כל-כך היא כמו אמא שניה בשבילי.
"סיימתי, אני הולך." הודעתי לאחר שסיימתי את כל הארוחה. עליתי לחדרי, סגרתי את הדלת אחריי ונזרקתי על המיטה בעייפות.

גבולות Where stories live. Discover now