~מֵיִיגֵן~
"אני בבית." מייגן סגרה אחריה את דלת הבית ונעלה.
הבית קטן מאוד, בעל חדר אחד וסלון, היה מטבחון קטן ושולחן ליד הקיר.
קירות הבית התקלפו ובמקרר כמעט ולא היה אוכל.
הרצפה הייתה מלוכלכת ודביקה, השירותים היו מסריחים, אין נייר ואין מגבונים.
הבית היה נראה זוועה.
אתם בטח תוהים מדוע נראה כך בית של שחקנית פורנו מצליחה שמרוויחה לא מעט כסף?
היא גרה עם שני הורים שמכורים לאלכוהול, אלכוהול שעולה המון כסף.
מייגן הניחה את תיק בית הספר שלה על הספה והחלה מייד לסדר ולנקות את הבית.
"מה את עושה בבית בשעה כזאת?" איש שיכור יצא מהחדר ובידו בקבוק אלכוהול חצי גמור.
הוא התנדנד מצד לצד ומראהו היה מוזנח מאוד, הוא לבש גופיית סבא לבנה, ג'ינס כחול ארוך עם כפתור פתוח, הוא היה יחף ושערו שהיה ארוך עד הכתפיים היה מפוזר ופרוע, שיניו היו שחורות מסיגריות ואלכוהול.
"היי אבא, אני מנקה את הבית כדי שיהיה לך ולאמא נוח להיות בו." אמרה בעדינות.
"תנקי שהכל יהיה מבריק." אמר בקולו השתוי.
"תנקי כדי שאוכל ללכלך שוב." צחוקו התגלגל ברחבי הבית, הוא סיים ללגום מבקבוק האלכוהול ושבר אותו על הרצפה.
מייגן לא דיברה היא המשיכה לנקות את הבית עד שסיימה.
לאחר מכן היא לקחה כמה בגדים ונכנסה למקלחת.
המים הפושרים זרמו על גופה, היא קירצפה את עצמה עד שהשאירה אדום.
היא לא מתלוננת, אין לה על מה, היא תמיד האמינה שצריך להגיד תודה על מה שיש, כי יש אנשים שאפילו לזה לא זוכים.
היא ניגבה את גופה, זרקה על עצמה פיג'מה קצרה ויצאה.
אביה כבר לא היה בסלון, הוא נכנס בחזרה לחדר השינה.
רעש חזק הגיע מעבר לחדר, קול גברי וקול נשי התווכחו אחד עם השני אך מייגן לא נרתעה, כל הזמן זה קורה, היא כבר רגילה.
כל מה שהייתה צריכה זה שמיכה דקה ואת הספה, לצפות בטלוויזיה ולחכות ליום חדש.
ברגע שנחת גופה על הספה, היא לא הפסיקה לחשוב על מה שקרה עם זאק כמה שעות קודם, היא הרגישה רע, רע מאוד.
היא יודעת שיהיה ממש מביך אם תראה את זאק שוב לאחר מה שקרה.
כל מה שרצתה היה להיעלם מהעולם לזמן מה עד שהכל יסתדר.•♡•
"זה היה קשוח אחי." מלמל טוני בזמן שהורדתי את בגדיי.
"אני יודע, מאז הפעם האחרונה היא ניסתה כל הזמן לדבר איתי." אמרתי.
"איזה תותח אתה, ככה מתייחסים לזונות." נתן לי מכה בכתף.
"כן, לגמרי." מלמלתי, מצד אחד הרגשתי גבר, מצד שני משהו בי לא הרגיש שלם.
הצלם קרא לי ולמייגן, אמרתי לטוני להתראות והתקדמתי למיטה הגדולה.
מייגן הגיעה עם חלוק לבן שדרכו בלטו הפיטמות שלה, שיערה היה חלק ומסודר.
היא הייתה נראת טוב יותר מכל הפעמים שהיו לנו ביחד.
הצלם דיבר איתנו ואמר לנו מה אנחנו צריכים לעשות, מייגן לא הסתכלה עליי אפילו פעם אחת מהרגע שהגיעה, זה נורא הפריע לי כי אני זה שתמיד מתעלם ממנה לא היא ממני. '"אני צריך שתראו מאוהבים." אמר הצלם.
"מה?" מייגן שאלה באי הבנה.
"אתם צריכים להיראות מאוהבים, זה הנושא שלנו להיום." הצלם חזר על עצמו בצורה ברורה יותר.
"אל תדאג, תסמוך עלינו." אמרתי והחזקתי בידה של מייגן, קירבתי אותה אליי והיא הביטה בי בבלבול.
"אנחנו לא מאוהבים.." לחשה בשקט.
"תעמידי פנים שכן, זה המשחק." לחשתי באוזנה.
"תעמידי פנים בשביל הכסף שאנחנו צריכים לקבל." הבאתי לה פליק קטן לישבן והיא תפסה בי.
חייכתי בשעשוע מת כבר לזיין אותה.
המצלמות התחילו לצלם, שוב הרמקול מעלינו וכולם בשקט.
הצמדתי את שפתינו ודאגתי להעמיק את הנשיקה, לאחר מכן התנתקנו מחוסרי אוויר ומשם ירדתי לכיוון צווארה, ליקקתי ומצצתי את האזור עד שנשאר סימן קטן, נשכתי בעדינות את הפצע ומייגן גנחה חלושות.
"זאק." לחשה.
"עוד קצת.." לחשתי באוזנה.
עברתי ברפרוף קל על שפתייה, פתחתי את הקשר של החלוק ובשניות הוא נפל על הרצפה.
השכבתי אותה על המיטה הגדולה והתחלתי לנשק את שדייה הקטנים, מצצתי אותם ברעב והתענגתי על כל רגע שעשיתי זאת.
"פאק זאק." גנחה ברעד.
" אבל עדיין לא התחלתי." לחשתי בחיוך לאוזנה והשארתי שביל של נשיקות רטובות מהשדיים עד לבטן התחתונה.
משם המשכתי לכיוון איברה שם הנחתי כמה נשיקות רטובות נוספות מה שגרם למייגן לרטוט מרוב עונג, זה אחד הדברים שהיא הכי אוהבת.
"זאק." קראה בשמי.
"אני מקווה בשבילך שאת לוקחת גלולות." עליתי בחזרה ונכנסתי בין רגליה. "אני לוקחת כל הזמן." השיבה בשקט.
"יופי." נכנסתי לתוכה בעדינות והתחלתי לזוז לאט לאט.
מייגן הניחה את ידיה על עורפי ומשכה אותי לנשיקה לוהטת, הגברתי את הקצב והתחלתי לחדור אליה חזק ומהר כמו שאני אוהב.
היא החלה לצעוק, הוצאתי קצת מאיברי ושיחקתי איתו בפנים.
"כיף לך?" שאלתי מלטף את פניה.
היא הנהנה לחיוב ונשכה את שפתה התחתונה, אוח, כמה שזה מחרמן כשהיא עושה את זה, היא יודעת היטב איך לרגש אותי במהלך הסקס.
"ולך?" שאלה בפתאומיות.
הנחתי את המצח שלי על שלה ונדחקתי לתוכה חזק יותר ויותר מתעלם ממה ששאלה. "תענה לי.." לחשה.
"מה את חושבת?" שאלתי, ולפני שהיא הספיקה לענות שנינו צעקנו וגמרנו יחד.
"קאט." צעק הצלם.
"יש לנו את זה, אתם משוחררים."
קמתי לישיבה וניסיתי להסדיר את נשימתי.
"קומי." אמרתי.
"את לא מתכוונת להישאר על המיטה לנצח נכון?" שאלתי מנסה לפענח את הבעת פניה.
"לא." השיבה וקמה מהמיטה.
היא הרימה את החלוק שלה והתקדמה לעבר מלתחות הבנות מבלי לומר מבלי לומר מילה.
YOU ARE READING
גבולות
Romanceדרמה, רומנטיקה, בני נוער, תוכן מיני מפורט, פרנוגרפיה, התבגרות, אהבה. תקציר: הסיפור מסופר מנקודת מבטו של זָאק רִיִבֵּר נער מתבגר, עשיר ומפונק אשר עוסק בצילום סרטונים פורנוגרפיים והפך בשנים האחרונות לגבר הצעיר המצליח ביותר. חייו סובבים סביב עבודה וח...