"להבה בלב שולחת עשן לראש."
פתגם.
https://smiled.co.il/%D7%A4%D7%AA%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%9B%D7%A2%D7%A1/
~ברוק~
השעון המעורר צלצל.
הצליל שלו נשמע בכל רחבי החדר, היא פקחה את עינייה במהירות, וכיבתה את הרעש המעצבן.ברוק משכה את עצמה מהמיטה, סידרה את המצעים, ולאחר מכן יצאה מחדרה אל חדר האמבטיה.
היא הרימה מברשת שיניים, הניחה עליה מעט משחה וחלה לצחצח ביסודיות.אחרי שתי דקות היא ירקה את המשחה לכיור ושטפה את פיה.
כשסיימה לשטוף את הפנים, חזרה לחדרה ופתחה את הארון, משם הוציאה ג'ינס ירוק חאקי, טישרט לבנה וג'קט עור שחור.כאשר ניגשה אל השידה, והרימה את מברשת השיער, היא נוכחה לדעת שזאק נדד במחשבותייה.
היא לא באמת התגברה עליו, היא פשוט כועסת על כך שרימה אותה.
באותו היום, היא עמדה מולו בפתח הדלת ושמעה את דבריו, ליבה דהר בתוך חזרה, והדמעות נאגרו בעיניה. היא סירבה להגיב כי ידעה, שהסכר יתפרץ.היא רוצה אותו, להיות בקרבתו, בחברתו, בסביבתו, היא רוצה להיות חלק מחייו, להיות הסיבה לאהבתו, אך המחשבה על הבגידה הייתה חזקה מכל.
יש משפט שכולם דאגו להחדיר אותו היטב לראשה; "מי שבגד פעם אחת, יבגוד שוב."כשסיימה להסתרק היא נעלה חצי מגף שחור, הרימה את התיק ויצאה לכיוון בית הספר.
כשעברה את שער בית הספר, היא עשתה את דרכה לכיתה בה כולם נפגשים על מנת להכין את נשף הסיום, ופגשה בדרך את חברתה הטובה, הלן.
"איך את?" שאלה.
"בסדר, או יותר נכון אני משתדלת להיות." השיבה ברוק. עיניה היו עייפות.
"זה נגמר, שבוע הבא נערך נשף הסיום ולאחר מכן לא תראי את זאק יותר."
ברוק חשה צביטה בלב כאשר הלן הזכירה את שמו.
"חבל שהוא אף פעם לא מנסה לעבור בכוחות עצמו שום דבר, בעתיד זה יהיה קשה יותר.' מלמלה בעצב."לאנשים עשירים שום דבר לא קשה, הדלתות תמיד פתוחות בפניהם. את חייבת להתגבר עליו, הוא לא שווה אותך, לא אחרי מה שעשה. הוא סתם עוד ילד עשיר." הלן ניסתה לנחם.
"מעניין אותי איך אבא שלו מצליח לשחד בית ספר שלם." קראה ברוגז.
"כסף יקירתי. אין לך מושג מה הוא יכול לעשות לאנשים." הלן אמרה בנימה אפלה ומשכה את ידה של ברוק לעבר הכיתה.
שיחתן הסתיימה כאשר השתיים נכנסו בפתח הדלת.
•♡•
"רוצי כבר חתיכת פדלאה." צעקתי למייגן שהקיפה את כל השכונה והתנשפה כמו חמורה.
"תנסה אתה להקיף שכונה שלמה, ואז תטיף לי איך לרוץ!" צעקה לעברי מתנשפת.
היא עצרה את הריצה והתקדמה לעברי, פניה היו אדומות. היא נראתה כמו עגבניה.
YOU ARE READING
גבולות
Romantikדרמה, רומנטיקה, בני נוער, תוכן מיני מפורט, פרנוגרפיה, התבגרות, אהבה. תקציר: הסיפור מסופר מנקודת מבטו של זָאק רִיִבֵּר נער מתבגר, עשיר ומפונק אשר עוסק בצילום סרטונים פורנוגרפיים והפך בשנים האחרונות לגבר הצעיר המצליח ביותר. חייו סובבים סביב עבודה וח...