"עץ ניכר בפירותיו, ואדם במעשיו. מעשה טוב לעולם אינו אובד: הוא אשר זורע נדיבות יקצור חברות, והוא השותל טוב לב קוטף אהבה."
בזיליקוס הקדוש
השעה הייתה חמש בערב כשסיימנו לעבוד, טוני טרק את דלת הלוקר לצידי ונשען עליה.
מבטו נדד אל התקרה, וממנה נח עליי.
"אני באמת זקוק לך, אחי." מלמל ומילותיו הרגישו כמו משקל כבד על כתפי.
מעולם לא שמעתי אותו מדבר בטון דיבור נזקק, בטח שלא לידי.
עיניו הירוקות נראו כהות ועצובות, שונות מאוד מהעיניים הבהירות שיש לו בדרך כלל."האם בעלי היקר יהיה מוכן לספר לי את סיבת התסכול שלו?" ניסיתי להקליל את האווירה.
עיניו הירוקות חזרו לגוון המקורי שלהן כאשר טוני חייך וסימן לי עם ידו ללכת אחריו.המסדרון במקום העבודה החל להתרוקן, ועובדים חדשים החלו להגיע ולמלא את החדרים לקראת סצינות.
אני וטוני נסענו, כל אחד ברכבו לעבר חוף הים.
המקום היחיד שמרגיע את שנינו ברגעי שפל ועצב, והמקום היחיד בו נוכל לדבר מבלי שיפריעו לנו.סימסתי למייגן שאאסוף אותה בעוד שעתיים, וסימסתי גם לאבי שאני נמצא עם טוני על החוף.
התיישבנו על החול הקר, הרגשתי אותו חודר עד לשד עצמותיי.
בגדיי היו חורפיים ובכל זאת, גם היו דקים."טוני הורלר, מה עובר עליך?" שברתי את השתיקה. מישהו מאיתנו היה מוכרח לעשות את זה.
"אתמול הבנתי הכי הרבה, עד כמה אני זקוק לך באמת." דבריו הכו בי כמו אגרוף לבטן.
"למה לא התקשרת?" זה כל מה שהצלחתי להוציא מפי.
"לא ידעתי אם תענה." השיב, עצב היה ברור מאוד בקולו.
'הייתי עונה,' ניסיתי לומר אך הוא המשיך את דבריו, לא נותן לי להשחיל מילה.
"מה לעשות זאק? כנראה שאתה החבר היחיד שלי. האדם היחיד שיקשיב לי באמת." קולו רעד אך הוא שמר על ארשת פנים אדישה.
"אם כך, ספר לי מה קורה." שמרתי על קולי נמוך.
"יש לי אחות קטנה, קוראים לה הולי והיא נולדה עיוורת. כל חיי צפיתי באבא שלי עובד שעות נוספות על מנת לממן את חשבונות החשמל, המים, המיסים, ובמקביל ממן את הטיפולים באחותי.
תחילה היא נולדה רגילה כמו כולם, אף אחד לא השקיע יותר מדי חשיבה כי לא היה קל לשים לב.
עם הזמן, הולי החלה להתנגש בקירות, להפיל דברים לנשוך את אצבעותיה הזעירות במקום את הנשכן. אף אחד לא ידע שזה נבע מחוסר אונים.
גילינו שהיא נולדה עיוורת כאשר היא הגיעה לגיל שנתיים.
אבי המשיך לעבוד כדי לממן את הבדיקות והצילומים, הכל היה כל כך יקר שזה דרש מאיתנו המון זמן וכוחות.
אמי החלה לעבוד כמנקה, היא ניקתה בתים, מדרגות, עבדה במכולות השכונתיות, טיפלה בנכים והרוויחה גרושים.
בשלב מסויים היא הפסיקה לעבוד, וכל הנטל נפל על אבי שהחל להרגיש רע מכל העומס.
אני עבדתי תוך כדי הלימודים בכל מיני עבודות, מימנתי לעצמי את הלימודים אבל זה לא הספיק.
כאן כבר לא יכולתי לעמוד מנגד, ביקרתי באתרי פורנו עד שהגעתי אל המספר של אדון ווקר.
מאז הכל התחיל, הרווחתי כסף לטיפולים, ואני מרוויח סכומים טובים.
אבל אתמול אמא שלי נכנסה לחדרי בוכה, היא אמרה שהניתוח יתקיים בחו"ל, השהות, הטיסות והניתוח עצמו מאוד יקר.
קרסתי.
ברגע הזה, הייתי צריך אותך הכי הרבה, הבנתי באמת עד כמה אני זקוק לך.
ועדיין לא היה לי האומץ להתקשר אליך."
YOU ARE READING
גבולות
Romanceדרמה, רומנטיקה, בני נוער, תוכן מיני מפורט, פרנוגרפיה, התבגרות, אהבה. תקציר: הסיפור מסופר מנקודת מבטו של זָאק רִיִבֵּר נער מתבגר, עשיר ומפונק אשר עוסק בצילום סרטונים פורנוגרפיים והפך בשנים האחרונות לגבר הצעיר המצליח ביותר. חייו סובבים סביב עבודה וח...