~מֵיִיגֵן~
טוני ומייגן ישבו אחד ליד השני וחיכו לתורם על המיטה הגדולה, אף אחד מהם לא הוציא הגה.
השניים האלה לא מסתדרים בכלל, כל פגישה שלהם מסתיימת בריב ובקללות, טוני כל הזמן דואג להזכיר לה עד כמה היא דוחה בעיניו, לעומת מייגן שלא מחבבת אותו כי הוא מתנהג אליה בצורה כזאת.
"מייגן סמית וטוני הורלר לצילומים." קרא אחד הצלמים.
"תורנו." הזכירה מייגן וקמה מהכיסא.
"שמעתי." אמר בקרירות.
שניהם התקדמו בשקט לעבר המיטה הגדולה ועמדו מול הצלם שהסביר להם מה הם אמורים לעשות ומה התשלום שהם מקבלים בתמורה לעבודתם.
"הסכום שתקבלו תמורת הסקס הסוער שתעשו היום יהיה שלושים אלף." אמר הצלם.
"מה צריך לעשות?" שאלה מייגן.
"שניכם צריכים לגלם זוג מאוהב שאוהב מאוד אחד את השני בתור התחלה, אתם תתנשקו ותעשו הכל בתשוקה עזה עד שטוני יחליט שהוא רוצה שהסקס יהיה אגרסיבי וחזק יותר, וכמובן שאת מייגן, לא מעוניינת באגרסיביות ומנסה להתנגד לכך." אמר הצלם.
"אני צריך להכות אותה?" שאל טוני, שעשוע נשמע בקולו.
"משהו בסגנון הזה, מה שיזרום לכם באותו רגע, אתם כבר יודעים את העבודה." אמר.
"תתכונני לצרוח בבכי זונה." טוני לחש באוזנה ולחץ את ידו על ישבנה.
"מה אתה עושה דביל?" שלחה אליו מבט נגעל והעיפה ממנה את ידו.
"מה שאני רוצה זנזונת." קילל.
"עד כמה חזקות יהיו המכות?" שאלה מייגן בחשש.
"אל תדאגי." אמר הצלם.
"טוני כשאתה מרים יד על מייגן, תשתדל לא ממש להכאיב לה." הוסיף.
"אני ידוע בתור "קילר" כשאני מזיין בנות, להיות עדין ומתחשב זה לא בדיוק הקטע שלי." אמר משועשע.
"ממתי אי פעם היית קילר?" התגרתה מייגן.
"חכי ותראי מה אני אעשה לך בסצנה הזאת, אני מבטיח לך שלא תוכלי ללכת שבועיים." קולו היה רציני.
מייגן נבהלה, היא ידעה שאם טוני רוצה להיות אגרסיבי במיטה כמו שהוא מדבר איתה הוא יהיה גרוע מאוד.
"אנחנו מתחילים לצלם." הודיע אחד הצלמים.
"תתכונני." טוני לחש באוזנה של מייגן.
"אני אשתדל לא להקיא ממך באמצע."
"אני אתן לך לבלוע את הקיא בחזרה לתוך הגרון, שלא יהיה לך ספק זנזונת." לחש ודחף אותה על המיטה הגדולה.
"אנחנו מתחילים, אקשן." צעק הצלם.
כאשר נשמע צליל ההתחלה, כלל האורות כבו פרט לאור המרכזי שהצביע על שתי הדמויות הנמצאות על המיטה הגדולה, טוני מייד החל בפעולה, משך אליו את מייגן והחל לנשק אותה בעדינות, דבר שנוגד את מה שאמר לפני מספר דקות. ידיו ירדו במורד גופה ופתחו את מכנסי הג'ינס הקצר שלבשה, הוא נתקע עם הכפתור מה שגרם למייגן לצחקק ולעזור לו לפני שיעשה מעצמו צחוק.
"אידיוט, לא מסוגל לפתוח כפתור?" לחשה באוזנו בעודה מעבירה את ידיה בחזהו החטוב.
"את תראי את האידיוט הזה." חייך.
לאחר שעזרה לו להוריד את מכנסי הג'ינס הקצרים, חולצתה נשמטה ממנה בפראות כך שהיא נותרה רק בהלבשה תחתונה, יותר נכון בחזיית סטרלפז שחורה ותחתוני סבתא לבנים.
טוני גיחך למראה ההלבשה התחתונה של מייגן ורכן לעברה כדי לספר לה על הבדיחה שראה.
"הייתי מצפה ליותר מתחתוני סבתא משחקנית פורנו כמוך."
"לא עניינך מה אני לובשת."
"זה לא משנה לי, את דוחה אותי בכל מצב."
מייגן ניסתה להחזיק את דמעותיה בפנים, היא לא רצתה לבכות, לא עכשיו, לא מולו, היא לא רוצה לתת לו את ההנאה הזאת. שקועה במחשבות היא לא שמה לב לכך ששכבה עירומה לחלוטין תחת משקלו של טוני כשרק דקות ספורות לפני כן, הוא הבטיח לה שלא ירחם עליה.
"טוני." קראה מבוהלת לאחר שחזרה לעצמה.
היא הרי יודעת שטוני לא עדין בכלל, הם מצטלמים כמעט כל יום ביחד, אך ברגע הזה היא לא רגועה בכלל, מהסיבה שהיא התגרתה בו.
לסקס עם טוני אין חוקים, הכל מותר כל עוד לא מוצבים גבולות בין הגבר לאישה.
"התחלת כבר לשקשק?" שאל. טוני פיסק את רגליה של מייגן ששכבה בצייתנות ונראתה מבוהלת מכל מה שעתיד לקרות, הוא העביר שתי אצבעות גדולות לאורך קו הלסת שלה ומשם ירד לחזה הקטן, צבט פטמה שהתקשחה וירד באיטיות מייסרת לעבר איברה החשוף, גופה של מייגן התרומם כדי לקבל את המגע אך טוני רק צחק ושיחק איתה, כאשר שניהם החלו להיות רעבים למגע, טוני החדיר את איברו במכה לתוך גופה וגרם לה לפלוט גניחת כאב רועמת.
לאחר מכן הוא משך אותה לישיבה, לא חיכה שתתרגל למגע הלוהט והחל לנשק את שדייה הקטנים ברעב, נושך וצובט ללא רחם.
"טוני." מייגן אחזה בראשו וניסתה למשוך אותו לנשיקה ללא הצלחה, טוני דחף אותה חזרה לשכיבה, הרים את רגליה, הניח אותן על כתפיו ונדחק לתוכה בכל כוחו, היא איגרפה את הסדין הלבן וגניחות חזקות נשמעו בכל רחבי החדר הגדול, דמעות שמנות זלגו מעיניה הגדולות.
"פאק טוני." גנחה בקול, טוני השכיב אותה בחזרה על המיטה לאחר שנרגעה מעט מהאקסטזה שלה.
"את גמרת בייבי, עכשיו תורי." הוא חדר לתוכה בעדינות ונישק אותה ברכות, ידיו אחזו בראשה בעוד גופו זז קדימה ואחורה עד אשר גופו החל לנגוח בשלה בחוזקה לא נותן לה להתרגל לדבר.
"כל הכבוד, עבודה מעולה! תדרוש יותר מזה טוני." צעק הצלם.
"אני רוצה יותר ממה שהיה הרגע." אמר טוני בעודו מתנשף למייגן כחלק מההצגה, הוא נישק את לחייה וליקק את שפתיו בערמומיות. "מה אתה רוצה שאעשה?" היא זרמה איתו זה הרי חלק מההצגה, כל העבודה הזאת היא הצגה אחת גדולה.
"את לא תעשי דבר." התנתק מגופה וקם על רגליו.
"רק תשני תנוחה." קולו התחלף לקר ואפל, הטון הקבוע חזר לבעלים שלו.
"טוב לי ככה." ענתה מייגן.
"את תעשי מה שאני אומר, שכחת שאני לא הולך להיות עדין?" הרים את קולו.
הוא משך את מייגן מהרגליים ולאחר מכן פיסק אותן והמשיך לנגוח לבפנים בחוזקה,
מייגן הבינה שההצגה החלה מהר מאוד, כנראה שיותר מדי מהר ממה שציפתה
"את מופתעת מהעוצמות שלי?" לחש באוזנה.
"מעולם לא הייתי מופתעת ממך." ניסתה ללחוש אך קולה יצא יותר כמו גניחת כאב.
טוני הרים את ידיה והחזיק אותן עם יד אחת שלו מעל ראשה ועם ידו השנייה הוא תפס חזק בפניה ונישק אותה באגרסיביות, היא ניסתה לשחרר את האחיזה הכואבת מפניה, היא לא יכלה, הוא חזק מדי בשבילה, למרות שמדובר בהצגה, מייגן מעולם לא אהבה התנהלות כזו למרות שידעה שכל עוד היא נמצאת בעבודה הזו היא תיאלץ לסבול את זה.
"אני רוצה לשמוע אותך בייבי." חיוכו היה ערמומי, מבטו היה אפל.
"אני רוצה לשמוע אותך צועקת חזק יותר." סטר לפניה, מייגן הפנתה את מבטה הצידה וניסתה למחות בעזרת המצעים דמעה בוגדנית שזלגה החוצה.
"אני אמרתי שאני רוצה לשמוע אותך חזק יותר." הרים את קולו. "או שאני צריך לבקש בפעם השלישית? אני מבטיח שבפעם הזו זה לא יהיה טוב."
"אני צועקת מספיק." הרימה את קולה בחזרה.
"זה יספיק כשאני אחליט." טוני חייך בזדוניות, כאילו מנסה ללמד אותה לקח על שהתעסקה איתו לפני כן הוא אחז בשערה והידק את אצבעותיו עליו. ראשה הלך אחורה וצווארה נחשף אליו. באיטיות מייסרת כאילו אינו קורע לה את הקרקפת הוא החל ללקק את צווארה ולהשאיר עליו סימנים רבים, תוך כדי שהוא נוגח לתוך גופה ללא רחם.
"למה התהפכת?" שאלה.
"אני רוצה שזה יהיה משמעותי, סקס רגיל זה משעמם." מלמל ונישק את כל החבורות שהותיר על צווארה.
"סקס פרוע וכואב, זה הדבר המשמעותי בשבילך?"
"כן." השיב.
טוני התנתק מגופה והפך אותה כך שהיא הייתה על ברכיה, הוא הפליק לה בחוזקה ודאג להשאיר לה אדום שלא יעלם מהר, לאחר מכן הוא נדחק לתוכה שוב, אחז בשערה והחל למשוך אותו בעודו מזיין אותה חזק, צעקותיה של מייגן הדהדו בכל רחבי החדר, ההפקה צילמה כל תנוחה, צעקה או תזוזה אפשרית שקרתה בין שניהם.
דמעות עמדו בגרונה של מייגן ואיימו לפרוץ החוצה ברעש כל רגע, היא נשכה את שפתה התחתונה כל-כך חזק שמספר טיפות דם עשו את דרכן החוצה, כל כך מתסכל שהיא מעדיפה שדם ירד משפתה ולא דמעות מהעיניים.
אני מעדיפה למות ולא לבכות מול האידיוט הזה.
היא יודעת שאם היא תראה חולשה מול טוני, הוא לעולם לא יניח לה, מהרגע שדרכה בפתח הדלת של המקום הזה הוא החל להתנכל לה, ברגע שרק תראה חולשה ולו הקטנה ביותר הוא לא יניח לה לנפשה. היא לא מוכנה לתת לו לראות אותה חלשה, היא לא אבל זה חזק ממנה, מה שקורה עם טוני בעבודה, מזכיר לה את מה שקורה לה עם הוריה בבית.
היא תוהה האם היא באמת יכולה להתרחק מחיים אלימים, או שלנצח היא נועדה לחיות כך?
"פאק איט מייגן." גנח, טוני הרגיש שהוא עומד לגמור, גופו רטט מרוב עונג, הוא שחרר את אחיזתו משערה של מייגן ומשך אותה אליו, עטף את גופה עם זרועותיו והניח את ראשה על כתפו.
לרגע היה נראה לה שהכל חוזר להיות רגוע יותר, היא הרשתה לעצמה להרפות את גופה ולהתמסר למגע העדין כאשר לפתע טוני אחז בשדייה הקטנים ולחץ עליהם חזק כאילו מנסה לפוצץ בלוני מים.
"זה כואב." לחשה בלי קול.
"תסתמי." לחש לעורה ונשך חלק בצווארה המזיע.
"אתה איום ונורא."
"בדיוק כמו שאת אוהבת,"
"אני לא אוהבת את זה."
"באמת? כבר שכחת את הפעם הראשונה שלנו ביחד? או יותר נכון להגיד, כבר שכחת את הפעם הראשונה שלך איתי?" חייך.
הדמעות זלגו ומייגן איבדה כל שליטה על גופה ועל מעשיה, רייאתה היטשטשה והיא ניסתה להדחיק את כל זכרונותיה מהיום הזה.
"פאק." חום גופו יצא לתוך גופה של מייגן והוא שחרר את אחיזתו ממנה, מייגן נפלה על ידיה וניסתה לקום אך לשווא.
"קאט, עשיתם עבודה מעולה, משוחררים." צעק הצלם.
טוני קם מהמיטה והבחין במייגן שוכבת בתנוחת עובר והייתה נראית כאילו היא סובלת מכאבים.
"את בסדר?" התקרב אליה והסיט את שערה הלח מפניה. "אמרתי לך לא להתגרות בי." לחש בחיוך. לאחר מכן הוא אחז בגופה הקטן והרים אותה מהמיטה כך שהיא נעמדה מולו, לרגע מייגן הייתה יכולה להישבע ששמעה דאגה ניכרת בקולו.
"אני בסדר." השיבה בקול רועד.
"השפה שלך מדממת." הרים את ידו לשפתיה.
"אני יודעת." הסיטה את מבטה.
"אני גאה בך שעמדת בזה." נתן לה מכה בכתף, היא הזעיפה פנים והוא צחק.
"לא כל זנזונת יכולה לעמוד במה שאני עושה." אמר ועשה את דרכו לכיוון מלתחות הבנים משאיר אותה מאחור.
"בן זונה." קיללה בשקט.
מייגן התקדמה למלתחות הבנות, נכנסה פנימה ונעלה אחריה את הדלת, היא בחנה את סביבתה עד שהבינה שהיא נמצאת שם לבדה. לאחר מכן הביטה על בבואתה במראה הגדולה.
"מי את?" שאלה את בבואתה.
"מי את לעזאזל? אני לא מזהה אותך." קולה נשבר והדמעות לא הפסיקו לרדת.
YOU ARE READING
גבולות
Romanceדרמה, רומנטיקה, בני נוער, תוכן מיני מפורט, פרנוגרפיה, התבגרות, אהבה. תקציר: הסיפור מסופר מנקודת מבטו של זָאק רִיִבֵּר נער מתבגר, עשיר ומפונק אשר עוסק בצילום סרטונים פורנוגרפיים והפך בשנים האחרונות לגבר הצעיר המצליח ביותר. חייו סובבים סביב עבודה וח...