"יש לך את החופש לבחור.
אבל אין לך חופש, מתוצאות הבחירה שעשית."אנונימי
מילים שנוגעותhttps://www.printime.co.il/2018/06/14.html?m=1
~אדון ווקר~
"בבקשה מכם תהיו רגועים, אנחנו עושים ספירה כדי לוודא שכולם נמצאים כאן." המנהל אמר בעודו מתנשף מהריצה שעשה דקות ספורות לפני כן.
"איפה העזרה?" מלאני שאלה בפאניקה.
הדבר האחרון שהיה חסר לו זה הפאניקה שלה כשהוא גם ככה לחוץ.
"רייס, תועיל בטובך להרגיע אותה בבקשה?" פנה אל הנער הצעיר שהיה קרוב ביותר אליה.
"כן אדוני." השיב ולקח את מלאני הצידה כדי לעזור לה להירגע.
היה נראה כאילו היא עמדה לחטוף התקף חרדה.
רעש הסירנות הלך והחמיר כאשר ניידות המשטרה, האמבולנסים והמכבי אש הגיעו אל הזירה.
במהירות הכוחות ירדו מהרכבים החלו לבצע את עבודתם.
"לעזאזל, זאק מייגן, טוני וגרייב חסרים לי." המנהל זז מצד לצד בבהלה איומה.
"אדם, תזעיק לכאן את אדון פיטר, אדון קורט גברת מריה, ואדון רישרט עכשיו!" פקד אדון ווקר על אחד הצלמים.
"אדוני, חסרים גם אלן ושני הצלמים שהיו איתו." רוב הצלם הודיע שניות לאחר מכן.
"לעזאזל איתך אלן, ארור אחד! אם תעז לגעת באחד מהעובדים שלי אני אפטר ממך אחת ולתמיד." מלמל בכעס.
שני שוטרים עשו את דרכם אליו, מבטם היה קשוח ואפל.
"אני השוטר ליאוניל הקטור אדמס, והוא השותף שלי, הארי סקוט. אנחנו נשאל אותך מספר שאלות עליהן תצטרך לענות בכנות." אמר השוטר הבלונדיני, ליאוניל.
"האם יש לכודים בפנים." שאל השוטר השני, השוטר הארי בעל שיער שחור ועיניים כחולות.
"חסרים לי שבעה אנשים, מתוכם ארבעה נערים. בבקשה מכם הוציאו אותם בבטחה מהשריפה. אחד מהם הוא בנו של המליארדר המצליח פיטר ריבר." המנהל המשיך להתהלך בפאניקה מצד לצד, והתפלל שאף אחד לא נפגע מהעשן והשריפה.
ליאוניל הודיע בקשר על שבעה נעדרים וחזר לתשאל את המנהל.
"מה השם המלא שלך?" שאל הארי בעודו מוציא עט וכותב בפנקס.
"אריק ווקר." השיב.
"אתה מנהל התעשייה הזאת?"
"כן, זוהי תעשיית הפורנו המצליחה ביותר בדרום לונדון. אתם מוזמנים לבקר כאן מתי שתרצו." אריק חייך בטיפשות. גורם לשני השוטרים לגלגל את עיניהם.
YOU ARE READING
גבולות
Romanceדרמה, רומנטיקה, בני נוער, תוכן מיני מפורט, פרנוגרפיה, התבגרות, אהבה. תקציר: הסיפור מסופר מנקודת מבטו של זָאק רִיִבֵּר נער מתבגר, עשיר ומפונק אשר עוסק בצילום סרטונים פורנוגרפיים והפך בשנים האחרונות לגבר הצעיר המצליח ביותר. חייו סובבים סביב עבודה וח...