"תכאיב לי עם האמת,
אבל לעולם אל תנחם אותי עם שקר."פייסבוק.
~ברוק~
ברוק שכבה במיטתה וחייכה ללא הפסקה כאשר חשבה על הרגע האינטימי שחלקה עם זאק בחוף הים. לא משנה כמה ניסתה להפסיק את החיוך הדבילי הנמרח על פניה, היא לא יכלה להביא את עצמה להפסיק למרות שלחיה כבר כאבו.
הדרך שבה השתוקקו למגע אחד של השניה, איך שחשפה את הסוד שאינה סיפרה עליו לחברותיה, לבנות שהן השותפות שלה לכל. אך סיפרה לזאק.
הזוגיות איתו, עם הגבר הזה שלא הרפה ממנה עד שהצליח לגרום לה לתת לו הזדמנות.
גבר גבוה, חזק, יפה תואר, בעל חיוך כובש, עיניים חומות ושיער בהיר.
עשיר, אך די פשוט.
שחקן פורנו לשעבר.
קול במוחה זעק אך היא התאמצה להשתיק אותו.
"הוא שחקן פורנו מוח יקירי, לשעבר!" הדגישה. "והוא שלי."
שלה.
רק שלה!
ברוק התרוממה מהמיטה ופסעה לעבר המראה הגדולה ששכנה בחדרה, כשנעמדה מולה, היא שיחקה בשערה הבלונדיני שזאק כל כך אוהב להסיט מפניה ולהזכיר את צבעו בתדירות גבוה.
"התאהבתי?" חיוכה הסגיר את התשובה שלה, גומותיה הרגישו יפות יותר על פניה, עיניה נצצו כמו כוכבים בשמיים.
היא מאוהבת.
בזאק ריבר.
היא נזכרה שזאק אמור לחזור לבית החולים מחר בבוקר, היא חייבת לקום בזמן כדי להספיק לפגוש אותו לפני שילך. היא כמובן לא תשלח אותו חזרה לשם ללא משהו מתוק.
היא יצאה במהירות מחדר השינה שלה ורצה לכיוון המטבח.
"לאט מתוקה שלי, שלא תחליקי." ליאה הזהירה בעודה שוטפת ירקות ומקצצת בצל לארוחת הערב.
"אימא, את יכולה לעזור לי להכין קאפקייקס?" ברוק גייסה את כל חיוכה המקסים כדי לשכנע את אימה להפסיק עם ארוחת הערב ולהתחיל להכין קינוח.
"לכבוד מה את רוצה להכין את זה?" שאלה לא מבינה, עיניה דמעו מהבצל.
"בשביל חבר שלי." חייכה.
"יש לך חבר?" שאלה בהתרגשות.
ברוק נאנחה.
זה לא שהיא נמצאת בגיל העמידה ללא תקווה לזוגיות כרגע, ההתרגשות של אימה גרמה לה לחשוב שאם הייתה מציגה את זאק בפני הוריה, הם היו דורשים מהם להתחתן.
או שכמובן היא סתם מדמיינת לעצמה דברים.
"יקירתי, אעזור לך אחרי שאסיים להכין את ארוחת הערב."
"תודה, הוא הולך לבקר את דודה שלו החולה ואני רוצה שהוא ילך בידיים מלאות ועם תקווה לבשורות טובות." חייכה.
"ילדה יפה שלי בעלת לב טוב כל כך." שיבחה אותה.
שעה וחצי לאחר מכן, השתיים פינו את האוכל מהשולחן וברוק שטפה כלים.
ג'ונתן וריי היו עסוקים בלצפות במשחק כדורגל חשוב בטלוויזיה.
בעודה שוטפת כלים, הבחינה ברוק שאימה החלה להוציא את המצרכים הדרושים להכנת הקאפקייקס המושלם.
ברוק וליאה שקעו בהכנות כשברקע צליל הצעקות של ריי וג'ונתן התנגן באוזניהם מהגול שהבקיע מסי.
לאחר שסיימו להכין את הקאפקייקס שוקולד, ברוק הכניסה למקרר את המגש והפסעה לעבר המקלחת.
כשסיימה ללבוש את הפיג'מה הורודה של מיקי מאוס, שהייתה האהובה עליה מכל. היא נכנסה למיטה וכיוונה שעון לשעה שש בבוקר למחרת.
בדיוק כשהתכוונה לעצום את עיניה ולהירדם, הפלאפון שלה צלצל, על הצג היה כתוב שיחת ועידה מאת חברותיה.
"הלו." ענתה.
"ברוק יקירתי, אנחנו בשיחת ועידה שלושתינו." אמרה חברתה הטובה ביותר, מירה.
"גם ניקי כאן." ציינה.
"היי ניקי." ברוק השמיעה את קולה.
"היי ברוק." קולה הגבוה נשמע מהצד השני.
"את עדיין כועסת?"
"אני לא כועסת, אני בסך הכל דואגת לך. בכל זאת, מערכת היחסים שלך ושל זאק היא לא מערכת יחסים רגילה, הוא שחקן פורנו." ציינה והדגישה את המילה פורנו במיוחד, ברוק הרגישה את זה.
"תפסיקי לציין את זה שהוא שחקן פורנו, זה לשעבר." ברוק ניסתה להישמע שקטה כמה שפחות כדי שהוריה לא שימעו בטעות מילה לא במקום.
"אם את כל כך בטוחה בקשר המטופש שלכם, למה את לא מספרת עליו להורים שלך?"
"אני לא מוכנה כרגע לספר עליו להורים שלי, תביני אותי בתור חברה שלי." ברוק התעקשה.
"להבין אותך?"
"כן, להבין אותי." התרגזה.
"אני מאוכזבת ממך, את רבה איתי בשביל גבר שאת בקושי מכירה." ניקי התרתחה.
"אה בנות.. לא עשיתי את השיחה הזו כדי שנריב בסדר?" מירה התערבה אך נקטעה על ידי ברוק.
"אני מכירה אותו, הוא הבן זוג שלי. ואילו את לא היית מגיבה בקיצוניות כזו, כל בית הספר לא היה מדבר עליי עכשיו."
"כולם מדברים עלייך בגלל המוניטין שלו, גם אם הוא יתנזר, הוא עדיין יקרא זאק ריבר כוכב הפורנו הצעיר. אבל את לא מבינה את זה. כולם מדברים עלייך כי את טיפשה שחושבת שהכל ורוד. ועכשיו ברשותכן, אני מעדיפה לנתק כדי לא להתרגז יותר. להתראות." ניקי ניתקה את השיחה והשאירה את מירה המומה, ואת ברוק כועסת.
"אז.. אממ.. אני מניחה שהשיחה לא כל כך עזרה." מירה גמגמה.
"את צודקת, השיחה הזאת לא עזרה בשום דבר."
"יקירתי אני אנתק, מחר אני קמה מוקדם כדי לחפש שמלה לנשף הסיום, נדבר?" שאלה.
"נדבר." ברוק השיבה וניתקה.
בעצבים, היא הניחה את הפלאפון על השידה וניסתה להירדם.
YOU ARE READING
גבולות
Romansaדרמה, רומנטיקה, בני נוער, תוכן מיני מפורט, פרנוגרפיה, התבגרות, אהבה. תקציר: הסיפור מסופר מנקודת מבטו של זָאק רִיִבֵּר נער מתבגר, עשיר ומפונק אשר עוסק בצילום סרטונים פורנוגרפיים והפך בשנים האחרונות לגבר הצעיר המצליח ביותר. חייו סובבים סביב עבודה וח...