גבולות: פרק 45

116 2 4
                                    

"אדם בעל יכולת להרגיש רגשות לטוב ולרע, ישע לפעמים כיצד להתמודד עם הפסדים ונצחונות.
רגש הוא אהבה, שנאה, עצב, פחד, קנאה.
הוא עלול למשוך את האדם אל התהום ולשרוף אותו עד עפר.
רגש הוא חמלה אך הוא גם סכנה.
אל תפחד להרגיש, אך גם אל תטבע בים שלו.
רגש הוא מקום, הוא דמיון, הוא עולם.
רגש הוא מתוק, הוא חמוץ, הוא מר.
רגש הוא חוזקה וגם חולשה.
הוא חלק מאיתנו, ובדיוק כפי שהוא מרגיש לפעמים בטוח, הוא יכול להפיל אותנו."

הודיה פרץ.

ההתארגנות שלי לנשף לא ארכה זמן רב מדי, לבשתי חליפה שחורה מחויטת שנועדה לשימוש באירועים מפוארים, נעלתי נעלי עור שפיציות אלגנטיות. דאגתי לעצב את שערי היטב עם הג'ל כדי להיראות כמו בן אדם.

מיותר לציין שיש לי כרגע שקיות שחורות וכהות מתחת לעיניים מחוסר שינה ועייפות, לא הצלחתי להירדם כל הלילה.

הראש שלי היה אפוף מחשבות על מה שאצטרך לעשות מחר עם מקס, בכנות, מוחי עדיין מסרב לעכל את זה ואיני יודע אם אוכל לעשות זאת.

אבי כמובן לא היסס לרגע אחד והחל לממש את הבטחותיו לדאוג לכך שפרנצ'י ובלה לא יצליחו להסתדר בחוץ.

פרנצ'סקה התקשרה ועדכנה אותי שהיא ובלה לנות יחד באותו בית מלון, ולמרות שבלה ביקשה ממנה לא לספר לי שום דבר, היא סיפרה לי שבלה פוטרה מעבודתה בבית החולים בו עבדה מעל עשר שנים.

כפויי טובה מזורגגים.

היא אפילו לא הועברה לבית חולים אחר, אלא פשוט פוטרה כאילו אין זכר להיותה רופאה במשך שנים.
פרנצ'י לא מצאה גם היא עבודה כעקרת בית, היא גורשה בבושת פנים מכל מקום אליו פנתה.

אדון פיטר הגדול לא מש מהחלטותיו ולו לרגע הקטן ביותר, הוא פעל מיידית מחשש שאשנה את דעתי לקראת הסצינה, ודאג להראות לי היטב שאינו יהסס להרוס גם את אשתו וגם את העובדת הוותיקה ביותר בבית הזה.
התנחמתי בכך ששתיהן נמצאות יחד ושכל המצב המחורבן הזה הוא סך הכל תקופה זמנית.

עלוב. האני הפנימי שלי צווח עליי.
נאבקתי להשתיק את המטומטם.
חרא על החיים שלי!

מייגן וטוני חייגו אליי בשיחת וידיאו היום אחר הצהריים, לא יכולתי להסתיר את מה שהעיק עליי משום שראו את הדיכאון כתוב בבירור על פניי.
אני נראה כמו מת מהלך.

שמחתי לדעת שמייגן עברה לגור בביתו של טוני, ועזבה את דיר החזירים של הוריה השיכורים.
מה גם שהיא סיפרה לי כיצד טוני התחנן להזדמנות שנייה, ולא חסכה גם את הקטע שהיה קשור אליי.

בהחלט הצלחתי להעלות חיוך על פניי כאשר ניסיתי לדמיין את מבטו של טוני כשהיא אומרת לו; 'תן לזאק לזיין אותך' אני נשבע שהייתי משלם כל סכום כדי לראות את זה קורה עכשיו.

גבולות Where stories live. Discover now