גבולות: פרק 29

150 5 1
                                    

מתוך הפרק:

"האמיצים מעזים, החלשים בורחים.
האמיצים מנסים, החלשים מפסידים מראש."

השעה הייתה כעת שמונה בבוקר, שחררו אותי להפסקה קצרה שתיערך עשר דקות בדיוק.
מייגן הלכה לביתה כשהשעה הייתה שלוש בלילה.
אחרי לילה ארוך ומתיש, אני ומלאני קיבלנו הפסקה קצרה, התהלכתי כמו זומבי לעבר מכונות הקפה, ולחצתי על קפה שחור חזק.
לקחתי את הכוס ורציתי להתיישב באחד השולחנות, גוף גדול התנגש בי והקפה הרותח שהיה בידי נפל ונשפך על רגליי החשופות.

"כוס אמק." מלמלתי בכעס. המחסור שלי בשינה גורם לי לכעוס על הכל ועל כולם. במיוחד אחרי מה שקרה אתמול.

"אתה דפוק?" צעקתי.
הרמתי את מבטי ופגשתי באדם האחרון שרציתי לראות, טוני עמד מולי במבט קר ואדיש.
נאנחתי בתסכול, רק הוא היה חסר לי.
אז ככה אתה הולך להתנהג עכשיו טוני  הורלר?

"מה הבעיות שלך?" שאלתי.

"אין לי בעיות בניגוד אליך זאק ריבר." אמר בקרירות והבעת פניו נותרה אדישה.

"למה היית חייב להתנהג כמו מניאק אתמול? היית חייב לרוץ להלשין למנהל כמו לקקן תחת? כמה חסר התחשבות אתה יכול להיות?" קולי היה גבוה מאוד, טוני לא הגיב לדבריי, הוא המשיך לעמוד מולי ולבהות בי כמו חייזר ממאדים.

"אתה מתכוון להמשיך לשתוק כל היום?" שאלתי בכעס.

"הזונה הזאת מרוויחה כסף טוב גם בלעדיי, לך תדע אם לא דופקים אותה ממש עכשיו בצומת." אמר בהתגרות. לא מזיז את מבטו ממני לרגע.

"תפסיק לדבר עליה בצורה כזאת!" התעצבנתי.

"כשאתה מדבר אליה ככה אני שותק."

"הפסקתי להתנהג אליה מגעיל, היא חברה טובה שלי וכדאי שגם אתה תפסיק." אמרתי.

"להפסיק? להפך ממש מתחשק לי לקרוא לה בשמות האלה מרגע לרגע. זה רק מחרמן אותי יותר." חייך.

"מה הסיפור שלך? אתה עדיין כועס?" שאלתי.

"עדיין כועס?" התרגז.

"גם אני הגבתי כמעט כמוך, הכרחתי אותה לבלוע את הגלולות כדור אחרי כדור, צעקתי עליה, קיללתי אותה, משכתי לה בשיער." נעצתי את עיניי בשלו.

"בשתיים בלילה היא הלכה הביתה ברגל רק כי סירבתי באותו יום לקחת אותה הביתה אחרי שגיליתי. אם היה קורה לה משהו, לא הייתי סולח לעצמי לעולם." אמרתי בצער בעודי נזכר ברגע הזה.

"למה לא סיפרת לי? אני פאקינג חבר שלך זאק, למה לא סיפרת לי? רצית לחכות שהיא תכנס להריון מאחד מאיתנו? מה ניסיתם לעשות לי שניכם?" צעק. טוני בעט בשולחן הקרוב אליו, כל המבטים החטטניים הופנו אלינו.

גבולות Where stories live. Discover now