"זה עצוב,
אבל לפעמים הדרך היחידה שאנשים יעריכו אותך,
זה כשהם יאבדו אותך."@Mishpatimyafim
~מייגן~
מייגן פסעה הלוך ושוב בתוך המלתחות, הלחץ בחזה הלך וגבר מרגע לרגע, והרגיש כמו אבנים כבדות.
גופה כאב בשל הלחץ, והיא ידעה שהסצינה לא תעבור בשלום אם לא תקח את עצמה בידיים.
היא רכנה אל הכיור, והתיזה מים על פנייה על מנת להתאוורר.
דלת המלתחות נפתחה, וסנדרה פסעה פנימה כמו דוגמנית על מסלול.
"שלום ילדונת." סנדרה חייכה וחשפה את שינייה הלבנות.
"היי." מייגן החזירה באי רצון.
"איך את מרגישה אחרי מה שטוני עשה? את בסדר?" על פנייה נטולות הפגמים הייתה הבעת פנים מודאגת.
אני מבינה שהפכתי לנושא החם והמדובר בימים האחרונים.
"כן, אני בסדר גמור." מייגן עקפה את אותה והתקדמה אל הלוקר שלה, מתעלמת ממנה לגמרי.
לא היה לה חשק לאף אחד, ובטח שלא לסנדרה."טוני דואג לך, הוא מאוד מצטער על מה שעשה."
מייגן נעצרה במקומה ועצמה את עינייה בכאב למשמע דברייה של סנדרה."את יכולה להגיד לו, שהוא והדאגה שלו יכולים ללכת לעזאזל." מייגן אמרה בכעס ופתחה את הלוקר, מוציאה ממנו חלוק לבן.
"דיברתי איתו, כעסתי עליו נורא.." סנדרה התקדמה לעברה ונקטעה כשדיברה.
"אפשר לקבל קצת פרטיות?" שאלה מייגן בכעס.
"אני מבינה שהוא פגע בך קשה." כחולת העיניים המשיכה למלמל.
"אם הגעת עד לכאן כדי לספר לי את זה, את יכולה ללכת כי אני לא רוצה לשמוע שום דבר שקשור למטומטם הזה." מייגן שוב קטעה את דברייה והפעם החלה להתפשט.
"אני מאחלת לך בהצלחה." אמרה סנדרה בכנות.
"אני אסתדר גם בלעדיה." השיבה מייגן בזלזול.
"אל תהיי תוקפנית!" כחולת העיניים עשתה פרצוף.
"פשוט תגידי את מה שאת רוצה, אני ממהרת." מייגן סגרה את דלת הלוקר בחוזקה, ולבשה חלוק לבן שקוף שהבליט את פטמותייה הזקופות.
"אין לי משהו נגדך, אני באמת מעריצה אותך על מי שאת, את חזקה ויפייפיה. אני מודה שניסיתי לעצבן אותך כדי לגרום לך לקנא, אבל הבנתי שזה נורא ילדותי כשראיתי עד כמה חזק זה פוגע בך. ביני לבין טוני אין שום דבר, הוא אוהב אותך." אמרה סנדרה בפתאומיות.
מייגן הביטה בה בהפתעה.
"אני רוצה לאחל לך בהצלחה מייגן, את מהממת."
YOU ARE READING
גבולות
Romanceדרמה, רומנטיקה, בני נוער, תוכן מיני מפורט, פרנוגרפיה, התבגרות, אהבה. תקציר: הסיפור מסופר מנקודת מבטו של זָאק רִיִבֵּר נער מתבגר, עשיר ומפונק אשר עוסק בצילום סרטונים פורנוגרפיים והפך בשנים האחרונות לגבר הצעיר המצליח ביותר. חייו סובבים סביב עבודה וח...