גבולות: פרק 42

120 4 0
                                    

"האם משהו שנשבר יוכל לחזור להיות שלם?"

הודיה פרץ.

~טוני~

טוני ישב על שפת הים והביט על הגלים הרגועים, האוויר היה קריר, השמיים היו כהים, והרוח לא פסחה עליו.

פרט לגלים, לא היה ניתן לשמוע דבר, השקט שהגיע הביא איתו תחושה של עצב.
דמעה קטנה נפלה לתוך החול.

הזכרון בו הוא פוגע בה מהדהד בראשו כמו תקליט
הוא השפיל את מבטו ויילל אל השקט.

"אני כל-כך מצטער." הסכר התפרץ ללא שליטה.

הוא הצטער על מה שעשה, על הבכי שלה, על הכאב שהיא הרגישה כשהוא פגע בה, הצרחות שצרחה ועל הרגע שזאק היה זה שהרגיע וחיבק אותה אחרי הכל.

זאק ולא הוא.

הוא תהה למה הוא ממשיך להתעלל בה?
למה הוא ממשיך להכאיב לה?
למה הוא ממשיך לקלל אותה כשעמוק בפנים הוא צורח על עצמו מרוב כעס על היחס שלו כלפייה?

למה הוא עושה את כל זה אם הוא אוהב אותה?
היא סבלה המון בגללו, מהרגע שהתחילה לעבוד ועד היום הוא לא הניח לה פרט לרגעים הנעימים שלהם יחד לפני שגילה על עניין הגלולות.

על מי הוא עובד? הסיפור של הגלולות היה רק סיפור כיסוי להתנהגות המכוערת שלו, מאז ומתמיד הוא התנהג באגרסיביות ובאלימות מילולית עד שהחל להימשך אלייה, ולאחר שהסיפור עם הגלולות התפוצץ, הוא רק מצא סיבות לכעוס יותר.

הוא שונא שקרים.
הוא גם שונא את עצמו על הכל, ובמיוחד על כך ששיקר שאינו אוהב אותה.

מי השקרן עכשיו? גיחך בעצב.

"לעזאזל איתי אלף פעם." נאנח.

כשחשב על הכל, הוא נזכר איך התרחשה הפעם הראשונה בה הכירו, הסקס הראשון שלהם יחד היה גם הפעם הראשונה בה מייגו איבדה את בתוליץיה.

הוא צחק בעצב, אפילו את הפעם הראשונה שלה הוא לא נתן לה להרגיש כמו שצריך, הוא רמס והשפיל, הכאיב ועקץ.

הוא תהה האם היא תשנא אותו אחת ולתמיד אחרי מה שקרה ביניהם אתמול?
האם היא תוכל להסתכל לו בעיניים?
מה יהיה כשיצטרכו לעשות שלישייה בעוד יומיים, האם המצב יהיה מביך לשניהם? קשה? כואב? הוא לא יכל להביא את עצמו לפגוע בה שוב.

זה מה שהיה צריך לקרות בשביל שהוא ישתנה?

הוא התרומם מהחול הקר, ניגש אל רכבו ונסע אל ביתו.

כשנכנס בפתח הבית, הוא סגר בשקט את הדלת כדי לא להעיר אף אחד, הוא חלץ את נעליו, הרים אותם וצעד בשקט במסדרון הקטן.

הוא פתח את דלת חדרו, נכנס פנימה, כיבה את האור ושכב על המיטה בכבדות.

בראשו נדדו מחשבות על מייגן.
אם היא בסדר, איפה היא, איך היא, עם מי היא.
הוא שלח את ידו לעבר הנייד שהיה בכיס מכנסו,
בעזרת אגודלו הוא גלל בין אנשי הקשר עד שנתקל בשם 'הזונה שלי'

גבולות Where stories live. Discover now