גבולות: פרק 48 🔞

351 3 0
                                    

"להיות נאהב על ידי מישהו, נותן לך כוח.
ולהיות מאוהב במישהו, נותן לך אומץ."

לאו דזה.

שלחתי את ידי לכיס מכנסי הטרנינג שלי, הוצאתי ממנו את הנייד וחייגתי אל הבלונדינית היקרה שלי.
השיחה נענתה מהר.
"אהוב שלי, אתה בסדר? איך הייתה השיחה עם אבא שלך?" שאלה.
"אני יכול לבוא אלייך קטנטונת?" שאלתי בשקט מנסה לא להסגיר את קולי השבור. לצערי היא הבחינה מיד שקרה משהו.
"אוכל לישון אצלך הלילה?" הוספתי.
"כן, בוא אליי, אני מחכה לך."
"תודה בלונדי, אני צריך כתף תומכת."
"אף אחד לא בבית שלי חוץ מאחי הקטן שכבר נרדם, אני אכין לך משהו קל לבטן אהוב שלי." זיהיתי את חיוכה המנחם מבעד לשיחה.
"תודה בלונדי, אני בדרך אלייך." ניתקתי את השיחה.
אם הייתי לוקח רכב היה הרבה יותר קל, האפשרות היחידה שלי היא לחזור אחורה וזה הדבר האחרון שאני מתכוון לעשות נכון לעכשיו.
בזמן שהלכתי התחיל לרדת גשם זלעפות, תפסתי מחסה באחד הבניינים עד שהבנתי שהגשם לא הולך להפסיק בזמן הקרוב והחלטתי להמשיך בדרכי. הייתי רטוב מכף רגל ועד ראש כשנכנסתי לבניין בו גרה ברוק.
הייתי ספוג במים.
דפקתי על דלת הבית פעמיים, כשהדלת נפתחה ברוק נשענה על המשקוף מולי כשלגופה פיג'מת חד קרן ורודה. ולרגליה נעלי בית חומות.
שערה היה אסוף לקוקו מרושל שעשה לי פרפרים בבטן התחתונה ועורר בגופי תגובה לעניין הזה.
חיוך קטן התעקל על שפתיי.
"אתה רטוב." מלמלה בחיוך, היא נראתה כאילו היא עומדת לבלוע אותי בשלמותה.
"לא רציתי שהגשם יעכב אותי מלהגיע אלייך." אמרתי בשעשוע.
"אתה כזה אידיוט לפעמים." נתנה לי מכה.
"רק לפעמים?"
"תמיד."
"אני האידיוט שלך." נשכתי את שפתה. "האידיוט רק שלי." לחשה ומשכה אותי פנימה, מתעלמת מסימני הבוץ שעשיתי עם נעליי.
בלונדי הובילה אותי ישירות אל חדר האמבטיה, דחפה לעברי מגבת וכפכפים.
"יכולתי לאסוף אותך. נשמעת על הפנים."
"אני אספר לך הכל, אני מבטיח." היא הנהנה לחיוב ונשקה לשפתיי לפני שנכנסתי להתרחץ.
"תודה בלונדי, אני מעריך את זה." חייכתי.
"תכנס לפני שאני אתחרט, ואמשוך אותך החוצה." צחקקה.
"אוי רק לא זה." העמדתי פני מובס.
סגרתי את דלת חדר האמבטיה, נכנסתי למקלחת ופתחתי את הברז על המים החמים. רחצתי את גופי ביסודיות, וחפפתי היטב את שערי.
בסיום המקלחת הרחתי כמו לוונדר.

•♡•

גל של ריח טוב חדר לתוך הנחיריים שלי כשיצאתי מחדר האמבטיה והנחתי את בגדיי להתייבש על הכיסא.
"אהובתי." חיבקתי אותה מאחור. הפעם שערה היה פזור על כתפיה והדגיש את עיניה הכחולות-ירוקות שאני יכול להיבלע בתוכן.
"אתה רעב?" הסתובבה ונשקה לסנטרי.
"אני אשמח לטעום מהמטעמים שלך סינדרלה." נשקתי לצווארה.
"פאק, אתה לוהט." לחשה.
"אני לא לוהט כמוך." סובבתי אותה אליי ומשכתי אותה לנשיקה לוהטת.
"קדימה האוכל יתקרר, תוכל להמשיך לטעום אותי אחר כך. תאכל אהוב שלי." שפתיי התעקלו לחיוך ערמומי.
"את אכזרית." עזרתי לה להניח את האוכל על השולחן.
"הכנתי לך מוקפץ איטריות עם נתחי סלומון, אתה צריך לאכול הכל." פקדה.
"אני לא מתווכח עם הסינדרלה שלי." חייכתי.
אחרי שסיימנו לאכול, עזרתי לה לפנות את השולחן.
"אתה רוצה שאכין לך תה צמחים? זה עוזר להפחית את כל המתחים." שאלה.
"אני אשמח." חייכתי.
תה צמחים. זה בדיוק מה שאני צריך עכשיו. כוס תה שינחם אותי עם סינדרלה לצידי.
סינדרלה.
הכינוי הזה מתאים לבלונדינית שלי מאוד. התיישבתי על הספה הגדולה וחיכיתי בשקט.
ברוק יצאה מהמטבח עם כוס תה רותח והתיישבה לצידי.
"ההורים שלי יחזרו מחר בערב, אתה יכול להישאר כמה שתרצה." אמרה ברכות.
"תודה נסיכה."
"אפשר לשאול מה קרה? אתה מצוברח ועצוב, אני לא רוצה לראות אותך ככה יותר." אמרה בעצב.
אחזתי בידה וקירבתי אותה אליי. "אבא שלי רב איתי והתחרפן כשאמרתי לו שפרשתי מהפורנו, זאת הייתה הפעם הראשונה בחיים שלי שהוא הרים עליי יד." לגמתי מכוס התה הרותח ששרף את לשוני.
"זה קיצוני מאוד."
"גם אני לא הבנתי למה הוא מגיב כך, ובמקביל זה מזכיר לי שהוא היה עושה הכל כדי למנוע ממני לסיים עם זה. אני שמח שחתמתי על פרישה לפני שדיברתי איתו, אני לא מתחרט כי קיבלתי אותך במתנה." התעצבתי יותר כאשר שחזרתי בלופים את מה שקרה היום.
ברוק התיישבה בחיקי וכרכה את ידיה סביב צווארי, בתגובה עטפתי את גופה והצמדתי אותו אליי עד אפס מקום.
"בעבר הרגשתי שזה היה הבית השני שלי, סקס היה הכל בשבילי, כל מה שעניין אותי היה לאיזה חור אני אכניס את הזין שלי. הכסף לא היה עניין גדול בשבילי, אני הייתי מספק את עצמי, הכסף שהייתי מקבל היה הולך לאבא שלי והוא היה מטפל בהכל. אני נשמע כמו ילד חסר דאגות נכון? ככה הייתי בעבר, עכשיו זה שונה כי למדתי להכיר מקרוב מצבים שונים של משפחות, ראיתי כל מיני סוגים של אנשים, אולי אני לא יודע מה זה לקרוע את התחת בשביל חתיכת לחם אבל אני כן יכול להרגיש בשביל אותם אנשים. למדתי המון בתקופה הזאת, התבגרתי." אמרתי בכנות.
"מה עם מייגן והבחור שלא הפסיק לריב איתה, ביום שהברזנו להם בתחילת הסרט?" שאלה בסקרנות.
"הם ביחד. לטוני האידיוט לקח קצת זמן להבין שהוא מטומטם. כשזה קרה הם הפכו לזוג." שמחתי בשבילם.
"מגיע לה להיות מאושרת, אגב, אני צריכה להתנצל גם בפניה על ההתנהגות שלי בנשף." מלמלה לתוך צווארי.
"תוכלי לעשות את זה אחרי שאטעם אותך, הריח שלך ממכר." נשכתי את תנוך אוזנה, גורם לגופה ללחוץ על שלי יותר.
"פאק סינדרלה." גנחתי.
"עכשיו אני סינדרלה?" ליקקה את שפתה בהתגרות מייסרת.
"כדאי שתתרגלי."
"אני רוצה לנשק אותך עד אובדן הכרה אבל קצת קשה לי לעשות את זה כשאתה לבוש בבגדים של אבא שלי." צחקקה.
"מה הבעיה? אני יכול להוריד אותם בשבילך."
"לא כאן," לחשה. "בוא נלך לחדר שלי."
"מה עם התה צמחים?" גירדתי בעורפי.
"תעזוב אותו." משכה אותי לכיוון חדרה.

גבולות Where stories live. Discover now