מתוך הפרק:
"עור אל עור, גוף אל גוף:
היא: אוחזת, עוברת, נזקקת.
הוא: מלטף, נוגע, מחזיק."
מייגן דחפה את טוני על המיטה הרכה, היא רכנה מעליו, בוחנת את תגובת הגוף שלו למגע שלה.
הוא נפל בקלילות והביט בה בשעשוע ובו זמנית בתשוקה עזה.
טוני אחז בצידי גופה, משך אותה מטה כך שישבה עליו, כאשר איברה נגע בשלו, גופו של טוני הגיב מיידית למגע הלוהט והוא חיכך את גודלו הגדול של איברו בשלה, גורם לה לפלוט גניחות קטנות.
מייגן ניסתה להישאר בשליטה מלאה, היא רכנה בעדינות והניחה נשיקה עדינה על שפתיו, רפרפה עם שפתיה בקלילות, מגע כמעט לא מורגש. טוני נשך את שפתה התחתונה בחוסר סבלנות, למייגן היה ניכר לעין שהוא רוצה לזיין אותה ללא רחם. בגסות הוא אחז בישבנה עם שתי ידיו הגדולות והפליק לו, משאיר עליו בוודאות סימנים בולטים אותם רואים כעת הצלמים.
היא חייכה ונשקה שוב לשפתיו, הפעם עמוק יותר, בלעה אותן ללא מעצור וטבעה בהן ככל יכולתה.
טוני שהפך לחסר נשימות מיד תפס פיקוד והעמיק את הנשיקה לסוערת וחסרת מעצורים. "פאק." מייגן קימרה את גבה כאשר הרגישה את איברו של טוני מנסה להיכנס אל תוך גופה כאילו הוא אלה החובטת בכדור בייסבול.
ידיה של מייגן איגרפו את הסדין שהספיק להתקמט רק מהנשיקה הפרועה שחלקו קודם לכן, ידיו של טוני חיזקו את האחיזה בצידי גופה, מייגן ידעה בוודאות שישארו סימנים שיבלטו בבוקר.
כשכל איברו נכנס לתוכה, ללא התראה הוא החל לנגוח בגופה ולהחזיק אותה יציבה. טוני נשק בעדינות לשד אחד של מייגן כאשר רכנה לעברו ומשכה בשערו השחור.
הוא מצץ את פטמתה בחוזקה כאילו מוצץ סוכריה במיומנות גדולה, מה שגרם לה לפלוט גניחה חזקה ולאחוז חזק יותר בסדינים.
היא מרגישה שגופה נתון לחסדיו של טוני, הגבר החתיך והעצבני בעל העיניים הירוקות והמהפנטות, הגבר הזה שכל פעם מחדש מבלבל אותה עם התנהגותו הספק ילדותית ספק בוגרת. הגבר הזה ששונא אותה כאילו היו זוג בעבר ובגדה בו. הגבר הזה שעיניו לפעמים משדרות אחרת ממה ששפתיו אומרות.
הגבר הזה.
נגיחה חזקה של טוני לתוכה מחזירה אותה לרגע הנוכחי שבו היא מכסה את גופו בשלה ונותנת לו להלום בחוזקה לתוך הגוף הקטן שלה, גוף שהיא מרגישה שהוא עלול להתמוטט אם לא יחזיק אותה יציבה, גוף שיכול להישבר אם לא יאחוז בו כמו משהו יקר ערך.
משהו יקר..
היא לא יקרה לאף אחד.
מתי בפעם האחרונה הגוף שלה היה יקר למישהו?
הוא חולל כמעט בכל דרך אפשרית על ידי הרבה גברים.
צעירים או מבוגרים.
הוא חולל על ידי טוני לראשונה.
היא זוכרת את הכאב במעורפל, הוא היה אגרסיבי כמו עכשיו, צעיר יותר. מתלהב יותר.
כעת הוא עדיין היה אותו נער פרוע עם אש בוערת, אך עיניו נראו אחרת.
עסוקה במחשבות, מייגן אינה הבחינה שהכניסה את ראשה בשקע צווארו ושחררה לשם את הגניחות שפלטה מפיה. במהירות שיא טוני הפך אותה, כיסה את גופה עם גופו, והמשיך לחדור לתוכה בקצב מהיר.
גניחותיה של מייגן הלכו וגברו מרגע לרגע, ראשה הלך אחורה וידיה לפתו חזק את כתפיו.
"אני רוצה את זה פראי יותר." צעק רוב.
"הניחי את ידייך על עורפי ותנשמי, אני צריך שתנשמי בסדר?" לחש באוזנה והסיט שיער פרוע מפניה.
מייגן הנהנה לחיוב בצייתנות ועשתה כדבריו.
טוני התרומם מעליה, נתן לה להניח את רגליה על כתפיו, עוזר לה להתקפל לשניים. ומדריך את ידיה אל צווארו. קולה התחזק עם הדחיפות החזקות של טוני, זה כאב לה, זה כאב לה מאוד.
היא אמנם אינה בתולה אך הדחיפות חסרות הרחמים של טוני לגופה מזכירות לה עד כמה מערכת היחסים שלהם היא בדיוק כמו הסקס שלהם בעבודה.
לפעמים זה מתחיל באיטיות ומסלים במהרה, ולפעמים זה מסלים ישירות ונהיה גרוע יותר מרגע לרגע.
הכאב היה עמוק.
הכאב היה פנימי ופיזי כאחד.
"זה כואב טוני." ראשה הלך אחורה, דמעות קטנות ניגרו בתוך עיניה, מיד היא הניחה את ידיה על פניה, מנסה להדחיק הכל חזרה פנימה.
"אני יודע.." אמר בעדינות, הוא הוריד את ידיה מפניה, שילב את אצבעותיו באצבעות ידה הימנית מעל ראשה והפסיק לזוז.
"אנחנו צריכים הפסקה של שתי דקות." אמר טוני בטון שאף אחד לא יכל לפספס.
"שתי דקות הפסקה קיבלתם." רוב הודיע והצלמים נשארו לעמוד מאחורי המצלמה ולחכות.
המנהל המשיך לשבת ולצפות, מרותק כאילו צופה בסרט שמוקרן בקולנוע הקרנת בכורה.
"אני חושבת שאני מדממת." לחשה בדמעות.
"תסמכי עליי, את לא מדממת, הכל בסדר עם הגוף שלך. אם היה קורה לו משהו רע הייתי עוצר את הכל. אני מבטיח לך." קולו הפך למרגיע, הוא שפשף את אגודליו על עצם הבריח שלה ורכן יותר לעברה.
עיניהם ננעלו, מבטיהם נפגשו.
"אני צריך אותך איתי, בעוד כמה רגעים זה נגמר, אני יודע שזה כואב אבל תסמכי עליי אני אעזור לך להרגיש טוב יותר, בסדר?" לחש באוזנה.
"טוב יותר?" קולה רעד.
טוני הנהן לחיוב, נראה כעת אנושי יותר.
"מה דעתך לעבור לישיבה? אולי תהני יותר בעמדה הזאת?" חייך.
"אולי." לחשה בחזרה בחיוך.
"זה צריך להיות אגרסיבי, היא צריכה להמשיך לשכב." התערב המנהל.
טוני גלגל את עיניו, הוא התכוון לענות בחזרה ולהתנגד אך מייגן סימנה לו עם עיניה שיעשו כדבריו מבלי להתווכח.
"אנחנו ממשיכים לצלם," רוב נתן פקודה.
"אקשן." צעק.
"תסמני לי מספר שתיים עם היד כשזה מרגיש יותר מדי בסדר?"
מייגן הנהנה לחיוב, לקחה נשימה עמוקה ובמעשה הזה טוני ראה אישור להמשיך.
הוא החל לזוז בתוך גופה תחילה תזוזות עדינות שהפכו במהרה לאגרסיביות תוך כדי שהוא מגניב מבטים לעבר פניה, בוחן את הבעותיה כדי לוודא שלא יפספס שום תגובה שלה.
מייגן קירבה את ראשו ונישקה את שפתיו ברוך מקסים, ידו הפנויה אחזה חזק בסדין, חום החל להצטבר בבטנו התחתונה ותוך זמן קצר אקסטזה מטורפת הכתה בו.
"מייגן." גנח.
"אתה חם." לחשה לאחר מספר רגעים שבהם טוני לא היה מרוכז.
"אני חושב שרוקנת ממני הכל." גיחך. "תסמכי עליי, אני יכול להיות חמוד לפעמים." אמר בעדינות.
טוני נישק את מייגן מהחזה שלה ומטה עד שהגיע לבטנה התחתונה,
הוא הפליק בעדינות לישבן החטוב שלה ותוך שניות, מייגן התהפכה ונעמדה על ידיה וברכיה.
טוני חדר לתוכה ללא הכנה והפעם הוא דאג לוודא שהשחקנים הראשיים בסצינה יהיו השדיים הקטנים של מייגן. איתם שיחק כמו בכדורים.
"טוני." צעקה מכאב כאשר הוא לחץ עליהם כאילו לוחץ על שקיות חלב.
"עוד קצת.. תעמדי בזה רק עוד קצת." לחש באוזנה והלם לתוך גופה, לאחר מכן הוא שחרר את שדייה ועבר לשערה, אוחז בו כמו בחבל ומריח אותו.
מייגן הכואבת קברה את ראשה בין ידיה אך טוני כהרגלו, לא נתן לה מנוח, הוא משך אותה לעברו מהשיער, ראשה התרומם מעלה והלך אחורה, נגח בכתפו בעוצמה.
שוב הדמעות של מייגן חזרו.
משיכת השיער הייתה כואבת יותר מכל מה שעברה במהלך הסקס הפרוע הזה. היא הרגישה שהקרקפת שלה נתלשת ממקומה.
ידו של טוני ירדה במורד גופה אל איברה והחלה לשחק עם הנקודה הרגישה.
כאב והנאה כאחד.
מייגן ראתה כוכבים.
שניהם זזו בתיאום מושלם, העולם נעלם מנגד לעיניהם, זה רק שניהם על המיטה הגדולה עושים סקס ונהנים.
אבודים בהנאה, טוני שחרר את שערה והחדיר את חום גופו לשלה.
למרות תחושת האקסטזה השנייה שלו, טוני המשיך להזיז את ידיו על העיגול של מייגן, שואב ממנה גניחות מהנות ששלחו לעבר איברו מכות חשמל. אילו לא גמר פעם שניה לפני רגע, הוא היה גומר גם פעם שלישית.
תוך שניות, מייגן גמרה בזעקה חנוקה.
הוא שחרר את שערה והפך אותה חזרה על גבה כך שפניו היו מול פניה.
הוא זיהה את המבט הזה.
כאב והנאה.
טוני נשק לבטנה.
לאחר מכן עלה עם שפתיו הרכות לעבר שדייה, אל צווארה עד שהגיע אל שפתיה ונשק להן בקלילות.
"קאט." צעק הצלם.
"משוחררים." הוסיף.
"כל הכבוד לכם." התערב המנהל וניגש לראות את הסרטון במצלמה.
טוני הבחין בדמעות של מייגן חוזרות ומיד ניגב אותן עם אגודלו, אך למרות זאת, הדמעות המשיכו לזרום כמו נהר גואה.
"אל תבכי." אמר בשקט.
"אני בוכה בגלל משיכת השיער, זה יעבור לי." השיבה בקול רועד.
טוני קם על רגליו ועזר למייגן להתיישב בעדינות.
הוא ירד על ברכיו ואחז ברגל אחת שלה, מתחיל לעסות את שריריה הכואבים שבטח נתפסו מהמעשה.
"אתה לא צריך…" גמגמה במבוכה.
"זה בסדר, אני רוצה." השיב.
אמר, ממשיך במעשיו עד שעבר לרגלה השנייה.
"היית מדהימה." חייך.
"מה היית עושה בלעדיי." גלגלה את עיניה בציניות.
"אני מניח שהייתי מזיין מישהי אחרת." השיב.
"עדיין כואב לך שם?" הצביע לעבר איברה שהיה מלוכלך.
"לא כואב לי." השיבה בחיוך.
טוני עבר לידיים שלה, עיסה גם אותן בעדינות כאילו מחזיק משהו שביר.
"את רוצה שאקח אותך הביתה בסוף היום? זאק עובד היום עד מאוחר."
"האמת שאני אשמח," הנהנה לחיוב.
טוני קם על רגליו והרים את מייגן כמו כלה בדרך לחופה. מתקדם יחד איתה לתוך חדר האמבטיה.
"עד שנגיע לבית, אנחנו צריכים להתקלח לקראת הסצנה הבאה שלנו."
YOU ARE READING
גבולות
Romantikדרמה, רומנטיקה, בני נוער, תוכן מיני מפורט, פרנוגרפיה, התבגרות, אהבה. תקציר: הסיפור מסופר מנקודת מבטו של זָאק רִיִבֵּר נער מתבגר, עשיר ומפונק אשר עוסק בצילום סרטונים פורנוגרפיים והפך בשנים האחרונות לגבר הצעיר המצליח ביותר. חייו סובבים סביב עבודה וח...