עשיתי את דרכי לתוך בית הספר, כשעברתי בשער, כרגיל הבחנתי בכולם בוהים בי בהערצה, רק היה חסר שיתחילו לעמוד בתור כדי לבקש חתימה.
דניס וסבסטיאן התקדמו לעברי ולחצו את ידיי, נכנסו יחד לכיתה דקה לפני תחילת השיעור.
השיעור עבר מהר, המורה נתנה דגשים לגבי מה שעתיד להיות במבחן ובזה הסתיים השיעור.
מחר המבחן המסכם במתמטיקה, אני צריך עזרה מברוק, אני עדיין לא מרגיש מוכן.
שעתיים של סבל נגמרו ועשיתי את דרכי לכיוון הבלונדינית המושלמת שעמדה ודיברה עם שתי בנות.
"אני אקח אותה לרגע." חייכתי אל הבנות שעמדו איתה, הן חייכו בחזרה ודחפו את ברוק לזרועותיי.
"באת להתחנף?" שאלה.
"שוקולד חלב?" שאלתי בחיוך.
היא חטפה את השוקולד מידי ופתחה את העטיפה, הסתובבנו קצת בבית הספר ותוך כדי אכלנו ביחד את השוקולד. יותר נכון היא נתנה לי רק קוביה.
"איך ידעת מה אני אוהבת?" שברה את השתיקה.
"זה קל. בנות אוהבות את כל סוגי השוקולד."
"רואים שאתה לא מכיר בכלל בנות."
"טעים לך?" שאלתי.
"מאוד." ליקקה את אצבעותייה.
"הנאה." מלמלתי.
היא כיווצה את גבותיה במבט לא מבין.
"למה אתה מתכוון?" שאלה.
"כשאת אוכלת את השוקולד את מרגישה הנאה כי זה טעים נכון?" שאלתי.
היא הנהנה בעודה מנסה להבין את דבריי.
"ו..?" שאלה.
"זה בדיוק כמו שאני שוכב כל יום עם כמה בחורות." אמרתי.
"איך בדיוק?" זרקה את העטיפה לפח הקרוב.
"כשאני מזיין בנות זאת ההנאה שלי כי זה כיף." אמרתי.
"ומה זה קשור?" שאלה.
"סתם רציתי שתדעי." אמרתי בשקט.
"תודה על הידע הלא נחוץ נער הפורנו. אבל חיי המיניות שלך לא ממש מעניינים אותי." אמרה בקול גברי.
"אני מעדיף את הקול הרגיל שלך." צחקקתי.
"אני לא רוצה שתחשבי שהתחנפתי בשביל זה כי זה לא נכון."
"אתה רוצה שאעזור לך גם היום עם מתמטיקה?" שאלה.
"כן." השבתי.
"אין בעיה, תשלם לי בבקשה." הושיטה את ידה.
חייכתי אליה והוצאתי את ארנקי מכיס מכנסי הג'ינס שלי.
"צחקתי." הביאה לי מכה.
כשנשמע הצלצול שנינו עשינו את דרכנו חזרה לבניין, בדרך לכיתה עברנו ליד שירותי הבנות ושם הבחנתי במייגן.
"תתקדמי לשיעור אני כבר מגיע." אמרתי לברוק. היא הנהנה לחיוב ונכנסה לכיתה.
המסדרון התרוקן מילדים אך מייגן עדיין נשארה בשירותים, נכנסתי בשקט וסגרתי את הדלת אחריי.
היא נבהלה.
"זאק מה אתה עושה כאן? הבהלת אותי." הביטה בי באי הבנה.
"תשתקי." סימנתי עם ידי, התקרבתי אליה באיטיות, כמה שיותר קרוב עד שהיא נצמדה לקיר ונאנחה.
"מה אתה עושה כאן? אלו שירותי הבנות." היא נראתה מבוהלת מאוד.
"שמעתי מהמנהל שאת נעדרת לכמה ימים, את יודעת כמה כסף אני מפסיד בגללך?" הרמתי את ידי על שיערה החום וליטפתי אותו בעדינות, עיניה הביטו בי באי הבנה.
משכתי קלות בשיערה והיא נצמדה לגופי כאילו לא שוקלת דבר.
"מה אתה עושה?" שאלה.
"מה שאני רוצה לעשות." הצמדתי אותה לקיר בחוזקה. היא גנחה מכאבים ודמעות זלגו מעיניה. היא השתחררה מאחיזתי והתיישבה על הרצפה.
לא הבנתי למה היא כזאת רגישה.
"קומי." פקדתי עליה.
"אמרתי לך לקום." הרמתי את קולי.
היא קמה באיטיות אך מהר מאוד התקפלה מכאב.
"מה יש לך?" שאלתי.
"כואבת לי הבטן מהמחזור." שיקרה.
"אל תשקרי לי, מה הסיבה שבגללך אני מפסיד הרבה כסף?" שאלתי בכעס.
"בגלל המחזור." התעקשה.
"עכשיו כשחושבים על זה, עשית בצדק, מגעילה אותי המחשבה לגעת בך כשאת בצבע אדום." גיחכתי.
"מגעילה אותי המחשבה לגעת בך בכלל." אמרתי נגעל.
"אני מצטערת." השפילה את מבטה לרצפה.
"לכי תזדייני." אמרתי ויצאתי משירותי הבנות לכיוון הכיתה.
YOU ARE READING
גבולות
Romanceדרמה, רומנטיקה, בני נוער, תוכן מיני מפורט, פרנוגרפיה, התבגרות, אהבה. תקציר: הסיפור מסופר מנקודת מבטו של זָאק רִיִבֵּר נער מתבגר, עשיר ומפונק אשר עוסק בצילום סרטונים פורנוגרפיים והפך בשנים האחרונות לגבר הצעיר המצליח ביותר. חייו סובבים סביב עבודה וח...