סימנים הופכים לצלקות על הגוף,
מילים נחרטות עמוק בנפש.הודיה פרץ.
רצתי אחר מייגן במהירות, היא נכנסה אל מלתחות הבנות והחלה לצרוח בבכי, יכולתי להישבע שהגרון שלה עמד לצאת ממקומו.
שמעתי חפצים נשברים.
כשנכנסתי פנימה, ראיתי אותה זורקת את הבשמים והבקבוקים השבירים שהיו בתוך הלוקר שלה.
מעולם לא ראיתי אותה נמצאת במצב הזה, תמיד היא שתקה וקיבלה את כל מה שהטיפש עשה לה, הפעם היה נראה שהיא הגיעה אל הקצה ונשברה.
מהר אחזתי בגופה, היא התקשתה להשתחרר.
"תרגעי קטנה שלי." אחזתי בגופה הקטן וקברתי את ראשי בצווארה, מתחנן בשקט.
"תניח לי לנפשי זאק!" צעקה בבכי קורע לב.
ליבי נצבט בתוך חזי.
אלוהים אדירים, מה שהילדה הזאת עוברת."בבקשה תירגעי." העברתי את ידי על גבה ברוגע, אך היא המשיכה להשתולל.
"תעזוב אותי! אני רוצה להמשיך לזרוק דברים על הקיר, אני רוצה לשבור הכל, תניח לי לנפשי, בבקשה." קולה גווע ונשבר.
"למה אני אוהבת את הבן זונה הזה? איך אפשר לאהוב אדם סדיסט שכל מה שהוא יודע בחייו זה להתעלל? איך אפשר לאהוב מפלצת? למה אני עדיין אוהבת אותו?" ההד במלתחות הכפיל את הזעקות שלה, ללא התראה היא קירבה את ידיה אל פניה והלמה בהן.
נבהלתי.
"תפסיקי עם זה מייגן, את תפגעי בעצמך!" אמרתי בדאגה, לכדתי אותה חזק בחיבוק שלי עד שהיא הרפתה את גופה ונפלה ארצה.
"אנא ממך, הירגעי." לחשתי מאחוריה.
"נמאס לי מכל זה, למה הוא מתנהג אליי כך? מה עשיתי לו שמגיע לי היחס המשפיל והמבזה הזה?
אני זונה, ואני שרמוטה שמוכרת את הגוף שלה, עשרות גברים עוברים עליי מדי יום וגומרים בתוך הגוף שלי.
אבל האם הוא יותר טוב ממני? גם הוא זונה! גם הוא מוכר את הגוף שלו, למה לו מותר ולי אסור?
לעולם לא אשפוט את הסיבה שבגללה הוא נכנס לתעשייה, אז למה הוא שופט אותי? הוא לא יודע כלום! הוא לא יודע כלום."הייתי מבועת ממילותיה של מייגן, במיוחד כשהמילים שאמרה הדגישו היטב את יחסי כלפיה בעבר, זה נשמע מזעזע עוד יותר כשזה הגיע ממנה, משום שכך המילים מחלחלות עמוק יותר אל התת מודע.
ואני יודע היטב, שבתת מודע של מייגן, היא חושבת שאינה ראויה לשום דבר טוב.
"הכל יהיה בסדר, את לא לבד, אני כאן איתך." הרגעתי.
"חבק אותי חזק." ביקשה כמעט בהתחננות.
"את רוצה שאחבק אותך, חיבוק דוב?" שאלתי בחיוך.
חיוך קטן התעקל על פניה נטולות הפגמים, ניגבתי את דמעותיה ועטפתי את זרועותיי סביבה בחוזקה.
חושש לרגע שאני מונע ממנה לנשום.
YOU ARE READING
גבולות
Romanceדרמה, רומנטיקה, בני נוער, תוכן מיני מפורט, פרנוגרפיה, התבגרות, אהבה. תקציר: הסיפור מסופר מנקודת מבטו של זָאק רִיִבֵּר נער מתבגר, עשיר ומפונק אשר עוסק בצילום סרטונים פורנוגרפיים והפך בשנים האחרונות לגבר הצעיר המצליח ביותר. חייו סובבים סביב עבודה וח...