1.Bölüm;Ruh Kayıtları

1.2K 71 10
                                    


Pekin Üniversitesi erkek yurduna ait bir odada.

"Bu hava beni gerçekten öldürüyor..." Bai Zemin pencereden dünyaya bakarken hafifçe şikayet etti.

Yağmur, dünyayı bir sel basmış gibi yağıyordu. Pencere camına çarpan su damlalarının sesi yatıştırıcıydı ama faydasını anlayamadı.

Geçen yıl, dünyanın hava durumu bir günden diğerine saçma sapan bir hal aldı. Çöller birdenbire her türlü fırtınayla sular altında kaldı ve yüksek sıcaklıklar nedeniyle dünyanın kutupları çözülmeye başladı. Ancak, hepsi bu değildi.

Antarktika gibi buzlu yerler bir gecede çözülmeye başladığında bile, ertesi gün sıcaklıklar tekrar düşerek her şeyi dondurdu.

Bilim adamlarının bu fenomeni açıklamanın hiçbir yolu yoktu.  Bununla birlikte, bunun bir sonucu olarak, dünyanın önde gelen ulusları, geri kalan küçük ülkeleri kirlilik konusunda dikkatli olmaya zorladı ve olan her şeyi gezegenin koruyucu katmanındaki arızalara bağladı.

Artık güneş parıldasa da insanlar ani bir fırtınadan korkarak her zaman ellerinde şemsiye taşırlardı.

"Sanki bu yetmezmiş gibi, bu lanet fırtınada işe gitmek zorundayım..." Bai Zemin kendi kendine içini çekti ve dolaptan daha sıcak giysiler aramak için döndü.

Bai Zemin sadece 20 yaşında normal bir öğrenciydi. Babası, gücü olmayan küçük bir memurdu ve annesi bir ilkokulda İngilizce öğretiyordu.

Öte yandan, o henüz 12 yaşındayken annesi eve kendisinden üç yaş küçük güzel bir kız getirmişti; onun adı Meng Qi'ydi.Ailesi vefat etmiş, başka hiçbir aile üyesi ona bakmak istemediği için onu yalnız bırakmıştı.

Meng Qi'nin annesinin en iyi arkadaşı olan annesi, kıza bakmaya karar verdi. O zamandan beri dördü birlikte yaşıyordu ve şu anda Meng Qi başkentte prestijli bir lisede öğrenciydi;  gelecek yıl Bai Zemin'in aynı üniversitesine devam edecekti.

Bai Zemin kıyafetlerini karıştırırken, birçok şey yerlerinden hareket etmeye başlayınca tüm dünya şiddetle titredi. Hızla dolaba sıkıca tutunarak vücudunun üzerine çöküp onu ezmesini engelledi.

Bai Zemin, sanki midesine sert bir yumruk yemiş gibi, içinde tuhaf bir şey hissetti ve içindeki rüzgar onu dışarı attı. Yüzü solgunlaştı ve kendini zar zor kontrol ederek kusma isteği duydu.

Yaklaşık on saniye sonra her şey normale dönmüş gibiydi.

Her şey durdu, yere düşmekten kurtarılan birkaç tablo artık düşme tehdidinde değildi. ve şiddetle yağan yağmurun sesi tekrar duyulabilirdi.

Bai Zemin'in bir an önce hissettiği boğulma hissi ortadan kayboldu ve kırık camlardan gelen soğuk vücudunu kucakladı. Ancak artık soğuk, yağmur veya önceki yer sarsıntısı hakkında endişelenemezdi.

[Ruh Kayıtları Dünya Gezegenine ulaştı. Artık durum pencerenizi istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz. İlk seferde, pencere bir test olarak açılacaktır].

"…Bu nedir…?" Retinasında beliren garip yeşil mesajı okurken kendi kendine mırıldandı.

[Bai Zemin –

Seviye: 0

Irk: İnsan

İş: Yok

Başlık: Yok

Güç: 12 (10) / Çeviklik: 11 (10) / Sağlık: 10 (10) / Dayanıklılık: 10 (10) / Mana: 109 (0) / Büyü: 109 (10)]

Bai Zemin’in vücudu inceydi, ancak sürekli çalışması ve eğitimi nedeniyle kıyafetlerinin altına çok güzel kaslar gizlenmişti. Durum penceresindeki parantez içindeki sayının normal bir insan için temel olduğu düşünüldüğünde, vücudunun durumu oldukça iyiydi.

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin