Herkesin dikkati tamamen Bai Zemin'in gizemli eylemlerine ve Shangguan Bing Xue'nin ortadan kaybolmasına ve ortaya çıkmasına odaklandığı için kimse bunun tam olarak nasıl olduğunu bilmiyordu. Ancak şu anda, küçük dev Liang Peng yerde yatıyordu, kıçının üzerinde oturuyordu ve dev böceğe şaşkınlıkla bakıyordu."Ne oldu?" Shangguan Bing Xue garip sessizliği bozdu ve kaşlarını çatarak sordu.
Liang Peng ona cevap vermedi ve yüksek sesle bağırırken onun yerine yerden atladı, "Kahretsin! Bu böceğin kabuğu o kadar sert ki, gücüm ve çekicimle bile onu kıramıyorum!
Liang Peng'i yerde gördüklerinde gülme dürtüsüne dayanan hayatta kalanlar, bunu duyduklarında solgunlaştılar.
Liang Peng, devasa çekici ve onu kullanma kolaylığı nedeniyle bilinçsizce tüm grupta en fazla fiziksel güce sahip kişi olarak kabul edilmişti. Ancak grubun en güçlülerinden biri olarak o bile bu böceğin savunmasını kıramadı.
Düşmanın savunmasını kıramamak ne anlama geliyordu? Bir savaş durumunda, yenilgiyle geri çekilmesi veya öldürülmesinin yalnızca an meselesi olduğu anlamına geliyordu.
Ardından, bu dev böceğin seviyesinde bir yaratık ortaya çıkarsa, Liang Peng'in kaçma şansı olabilirdi. Ancak, hepsi ortalama istatistiklere sahip zayıf insanlardı; kaderlerine terk edilselerdi, sefil bir şekilde ölmeleri an meselesi olurdu.
Birçok genç kız öğrenci, dünyanın artık ne kadar tehlikeli olduğunu ve hayatın ne kadar az değerli olduğunu fark ederek, gözyaşlarına boğulmaktan kendini alamadı.
"O koca adam bir aptalın üniversitesinden mezun olmuş gibi görünüyor." Lilith saçlarıyla oynarken kendini tutamayarak hafifçe kıkırdadı.
Bai Zemin hayatta kalanların artan korkusuna hafifçe kaşlarını çattı. Bu gidişle, tüm planları daha uygulamaya konmadan uçup gidecekti.
Bir an tereddüt ettikten sonra, Bai Zemin yavaşça Liang Peng'e doğru yürüdü ve sakince, "Bana bir dakikalığına çekicini ödünç verebilir misin?" derken sağ elini uzattı.
"Ne için istiyorsun?" Liang Peng ona şüpheyle baktı. Daha önce spor salonunda olanlardan sonra Bai Zemin hakkındaki izlenimi bu noktada pek iyi değildi.
"Böceğin savunmasını kırıp kıramayacağımı görmek için. "Merak etme, sana hemen geri vereceğim." Bai Zemin ona ciddi bir şekilde baktı ve onu temin etti.
Liang Peng ona bir aptalmış gibi baktı ve bir şey söylemek üzereydi ki aniden aklına bir fikir geldi. Garip bir gülümsemeyle çekicini kaldırdı ve Bai Zemin'e verdi, "İşte."
"Teşekkürler." Bai Zemin başını salladı ve elini öne doğru uzattı.
Bai Zemin'in eli çekicin sapıyla temas ettiğinde, Liang Peng alay etti ve tutuşunu bıraktı. Ancak Bai Zemin'in çekiç ağırlığıyla yere yığılması sahnesi, Liang Peng'in zihninde hayal ettiğinden farklı olarak gerçekleşmedi.
"Eeh?"
"Bak! Bai Zemin ayrıca Liang Peng'in büyük çekicini tutabilir!"
"Sadece bu değil, bunu tek elle yapıyor!"
Bazı insanlar hıçkırıkların arasında hafifçe fısıldamaya başladı.
Chen He ayrıca Bai Zemin'in fiziksel gücüne şaşkınlıkla gözlerini kırptı. Öte yandan, Shangguan Bing Xue'nin mavi gözleri, sanki daha önceki teorisini nihayet doğrulamış gibi parladı.
[Kafatası Kıran Çekiç (Normal Hazine): Atium adlı bir metal ile oluşturulmuş 2 metreden uzun bir çekiç. 300 kilogram ağırlığındadır ve taşıyıcısı onu kullanmak için yeterli güce sahipse orta büyüklükteki bir aracı kolaylıkla ezebilir. Kuşanıldığında, +20 Güç.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Боевик𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...