Dört kız dikkatlice pencereye yaklaştı, gözleri korkuyla doluydu ama aynı zamanda o dehşetin ortasında küçük bir umut ışığı da vardı; Artık bir hapishaneye dönüşen, onları güvende tutan ama aynı zamanda yavaş yavaş öldüren bir hapishane haline gelen bu binadan kurtarılmayı ve serbest bırakılmayı umuyordu."Bak, bu bir insan!" Gao Min sesini kontrol altında tutmaya çalışırken sevinçle haykırmaktan kendini alamadı.
"Sonunda yardım gelmiş olabilir mi?" Li Na, çevredeki zombilerin ani ses nedeniyle hareket etmeye başladığını gözlemledi.
Sessizce ve kıpırdamadan etrafı saran bu yaratıklar, kızların hiçbirinin hissettikleri açlığa rağmen pencereden kaçmaya çalışmamalarının sebebiydi. Ancak sessizliği bozan ani gürültü onları başarılı bir şekilde içeri çekti.
Wu Yijun ve Fan Wu da sahneye parlayan gözlerle baktılar,Cehennemden sonsuza kadar kurtulmayı istediler.
* * *
Bai Zemin, Shangguan Bing Xue, Liang Peng ve Chen He dört katlı bir binanın tepesinde duruyorlardı ve zombilerin titreyen ayak sesleriyle kendilerine doğru ilerlemesini izliyorlardı.
"O çocuk artık daha cesur oldu." Liang Peng, hafif bir şaşkınlıkla ileriye bakarken kendini göstermeden edemedi.
Birkaç metre ötede, yerde, Fu Xuefeng yolun ortasında bulduğu her şeyle yakındaki binaların pencerelerine vurarak yok ediyordu. Elinde, Xuanyuan Kılıcı çok yaklaşan zombilerin kafasını kesmekten sorumluydu ve Bai Zemin'in ona geçici olarak ödünç verdiği Tam Ceket, yaratıklar tarafından enfekte olma riskinin %70'ini neredeyse tamamen ortadan kaldırmıştı.Donanım sayesinde en az iki ila üç kat daha yüksek istatistiklerle, Fu Xuefeng artık zombilerden korkmuyordu ve birkaç düzinesini öldürdükten sonra, 6. seviye bir evrimci olmaya yetecek kadar Ruh Gücünü emmişti.
Fu Xuefeng ayrıca Bai Zemin'in tavsiyesine uymaya karar verdi ve kazandığı statü puanlarını her seviye atladığında Çeviklik ve Dayanıklılığa atadı. Gücünün arttığını her hissettiğinde, Bai Zemin'e olan minnettarlığı daha da arttı ve aynı zamanda kendisi ve diğerleri arasındaki güç farkının ne kadar büyük olduğunu anlamaya başladı.
Bai Zemin ve diğerlerinin, kadın yatakhanesinde kilitli olan insanları kurtarma konusunu tartışmayı bitirmelerinin üzerinden iki saatten fazla zaman geçmişti. Toplantıda dört bölümden oluşan bir plan oluşturuldu.Planın ilk kısmı, gürültü yaparak tüm zombileri veya çevredeki diğer yaratıkları cezbetmekti. Bu şekilde, diğer düşmanlarla yüzleşmekten kaçınabilirler ve pratik olarak kuşatılma şanslarını kesebilirler; aynı zamanda geri çekilmek için gerekirse bir yol da açacaktı.
"Cai Jingyi, sıra sende." Fu Xuefeng, güzel Cai Jingyi'ye yaklaştı ve Tam Ceketi çıkardı ve ona Xuanyuan Kılıcını verdi.
Cai Jingyi başını salladı ve derin bir nefes almadan önce ileri adım attı ve daha önce uzuvları Fu Xuefeng tarafından kesilen zombi grubuna korkuyla bakarken yavaşça yaklaştı.
Yirmiden fazla zombi, sürekli ona doğru hırlayarak yaralarından dökülen kendi kanlarında kıvranarak yerde yatıyordu. İfadeleri son derece gaddar ve kan kokusu son derece tiksindirici olmasına rağmen, Cai Jingyi dişlerini sıktı ve aşağı doğru şiddetle kesmeden önce kılıcını yukarı kaldırdı.
[Normal Zombi seviye 4'ün Ruh Gücünü elde ettiniz.Dayanıklılık +4].
[Seviye 2'ye yükseldiniz. Serbestçe dağıtmak için iki statü puanı kazanıyorsunuz].
Neredeyse her seviye 40 canavarın veya düşmanın savunmasını delme yeteneğine sahip Nadir Dereceli bir Hazine olan Xuanyuan Kılıcı'nın sahip olduğu muhteşem avantaj nedeniyle, zombinin kafası, tereyağını kesen sıcak bir bıçak gibi kolayca bölündü.
Cai Jingyi, zombinin hayatını bu kadar kolay bitirmeyi beklemediği için açıkça şaşırmıştı, tam da bu nedenle önceki kesiminde çok fazla güç kullanmıştı ve eğer kılıcın ağzından ellerine dolaşan eti kesmenin mide bulandırıcı hissi olmasaydı, yerin bir kısmını bile kesebilirdi.
Hala korkmuş ama aynı zamanda biraz daha cesur ve meraklı hissederek, dikkatlice başka bir zombiye doğru yürüdü ve gerçekten hiçbir tehlike olmadığını görünce tekrar kesti.
Aniden bir köşede mutasyona uğramış bir köpek belirdi ve Cai Jingyi'ye öldürücü niyetle dolu gözlerle bakarken ileriye doğru hücum eden kanın sesi ve kokusuyla cezbedildi.
Cai Jingyi'nin yüzü bir çarşaf gibi beyaza döndü ve beyni, mutasyona uğramış köpek yaklaşırken tek yapabildiği korkuyla izlemek olduğu için çalışmayı bıraktı. Mevcut durum, aciz zombilerden çok farklıydı! Ayrıca Cai Jingyi'nin ortalama insan hızıyla, normal bir insandan en az üç ila dört kat daha hızlı olan mutasyona uğramış köpekten asla kaçamazdı!
Swoosh!... Swoosh!... Swoosh!
Uzaktan üç tiz tıslama duyuldu ve korkmuş Cai Jingyi'nin gördüğü sonraki şey, mutasyona uğramış köpeğin acıdan hırlama bile olmadan yere nasıl düştüğü oldu.
Bir ok canavarın kafasını deldi, başka bir ok boynunu deldi ve başka bir ok midesine sıkıca gömüldü. Kırmızı kan deliklerden yavaşça akmaya başladı ve artık cansız vücudun etrafında küçük bir su birikintisi oluşturdu.
Cai Jingyi sokağın karşısındaki binaya bakmak için arkasını dönmeden önce bir saniye içinde öldürülen mutasyona uğramış köpeğe baktı ve çabucak onun gerçekten yalnız olmadığını hatırladı. Rahat bir nefes alıp teşekkür ederek gülümseyerek diğer zombileri öldürmeye ve seviye atlamaya başladı; Her seviye atladığında, Fu Xuefeng gibi Çeviklikte bir puan ve Dayanıklılıkta bir puan ekledi, çünkü başlangıçta bu iki istatistik hayatta kalmak için en önemliydi.
Yeterli Çeviklikle kişi saldırılardan kaçınabilir ve kaçabilir ve savaşma imkanı verebilir, ancak yorgunluğa dayanmak için Dayanıklılık gerekiyordu, aksi takdirde hiçbir şey mantıklı olmazdı.
Chen He Yavaşça içini çekti ve yayını indirdi.
Şu anda Chen He'nin yayı bir hazine değildi; tıpkı okları gibi normal bir yaydı. Bu nedenle, mutasyona uğramış köpeğin kürkünü delmek için, bir miktar büyü gücü kullanarak okların uçlarına biraz Mana aşılaması gerekiyordu. Ancak henüz bu yeni güç enerjisini kontrol etmekte yeterince iyi olmadığı için uzun vadede tüketim oldukça yüksekti.
"Planın üçüncü kısmına yakında başlamalıyız." Bai Zemin cevap beklemeden binadan atladı.
Planın ikinci kısmı, tam olarak bu insanları savaşma cesareti ile güçlendirme fırsatından yararlanmaktı ve şu anda bitirmek için çok az zaman kalmıştı. Bu nedenle, gerçek savaşın gerçek başlangıcını temsil eden son iki bölümü uygulama zamanı gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Ação𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...