Dışarıdan gelen sesi duyan Bai Zemin ve Lilith, kapıya doğru yürümeden ve tek kelime etmeden kapıyı açmadan önce bir an için sessizce durdular.Diğer tarafta duran, çok güzel olmasa da oldukça güzel kabul edilen bir kız öğrenciydi. Ancak o anki ifadesi oldukça bitkindi ve gözlerindeki korku onu oldukça perişan gösteriyordu.
Öğrenci, kapıyı bir patlama ile açan Bai Zemin'in aniden ortaya çıkmasına şaşırmış görünüyordu. Bilinçsizce odanın içine baktı ve içerideki dağınıklığı görünce şok oldu; sanki bir kasırga vurmuş gibi her yer tahta parçalarıyla karışıktı.
"Bir şeye ihtiyacın mı var ?" Bai Zemin kendisinden bir ya da iki yaş küçük olan kıza bakarken sordu.
"Ah Üzgünüm!" Kız, Bai Zemin'in anlamadığı bir şey için özür diledi ve çabucak devam etti, "Ağabey Bai, bazı öğretmenler, Büyük Kızkardeş Shangguan, Büyük Kardeş Chen ve diğerleri, bundan sonra ne yapacaklarına karar vermek için bir toplantı yapmak üzereler. sizin de katılmanızı isterler."
Bu öğrencinin adı Cai Jingyi'ydi ve dünya değişmeden önce o uluslararası ilişkiler öğrencisiydi. İnsan ilişkileri ve duygular konusunda çok zekiydi.Artık her şey değiştiğine göre, Cai Jingyi aynı zamanda hayatta kalma olasılığının daha yüksek olacağı konusunda da açıktı. Güçlü birini takip etmek; aynı zamanda, kimseyi gücendirmemek için dikkatli olmak çok önemliydi, çünkü kurallar eskisi gibi kalmayacaktı.
Onun sözlerini duyan Bai Zemin, başını sallamadan önce bir an sessiz kaldı: "Tamam. Beni bilgilendirdiğiniz için teşekkürler... Birazdan orada olacağım."
Karşısındaki kızın adını bilmesine şaşırmamıştı. Yaptığı onca şeyden sonra birinin adını etrafa yaymaya başlaması doğaldı; özellikle de hayatlarını kurtardığı insanlar.
Cai Jingyi çabucak özür diledi ve gitti. Önündeki genç adamın ruh halinin pek iyi olmadığını hissedebiliyordu, bu yüzden yanlış kelimeyi söylemekten endişeleniyordu.
Bai Zemin bir şey söyleyemeden önce, Lilith şu tavsiyede bulunmuştu: "Bai Zemin, içinde yaşadığınız dünyanın değiştiğini ve artık eskisi gibi olmayacağını unutmayın. Henüz yeni bir dönemin başlangıcı olduğu için şimdi çok açık olmasa da, yavaş yavaş insanlar değişecek... Çevrenizdeki insanlara dikkat edin, aksi takdirde ölümünüz bir canavar veya mutasyona uğramış bir bitkiden kaynaklanmayabilir."
Bai Zemin onun sözlerini düşünerek sessizce ona baktı. Birkaç saniye sonra yavaşça başını salladı ve teşekkür etti, "Tavsiyen için teşekkür ederim. Hatırlayacağım."
Lilith ona uçan bir öpücük gönderdi ve yanıt olarak ona büyüleyici bir gülümseme verdi.
Bai Zemin ona çok uzun süre bakmaya cesaret edemedi ve basketbol sahasına doğru uzaklaşırken kapıyı arkasından çabucak kapattı.
Onun tepkisi üzerine, Lilith hafifçe kıkırdadı ve iri göğüslerinin davetkar bir şekilde sallanmasına neden oldu... Neyse ki ya da ne yazık ki, böyle harika ama aynı zamanda tehlikeli bir manzaraya tanık olacak kimse yoktu.
* * *
Bai Zemin'in sinirleri yatıştıktan ve sürekli tehlikeler ve bitmek bilmeyen savaşlar nedeniyle vücudunda hissettiği gerginlikten sonra, nihayet etrafındaki insanlara daha fazla dikkat etti ve basketbol sahasına giderken birçok şeyi kolayca fark etti.
Kadın-erkek, öğretmen-öğrenci fark etmeksizin çoğu insanın gözleri endişeyle dolmuş ve çevrelerine sürekli bir ihtiyatla bakıyordu. Hatta bazılarında delilik belirtileri vardı; saçlarını sıkıca tutarak ve sanki komik bir şey olmuş gibi yüksek sesle gülmeye başlamadan önce tutarsız şeyler mırıldandılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...