61.Bölüm;25. Seviyeye Ulaşmak: İş ve Evrim Gereksinimlerini Seçmek! (Bölüm 1)
Bai Zemin, ailesiyle tanışmak için eve gitmenin gerçek bir meydan okuma olacağını biliyordu. Üniversite alanı tek başına zaten bu kadar tehlikeli olsaydı, sokaklar ne kadar tehlikeli olurdu? Hayvanların kol gezdiği ve zombilerin çok sayıda toplandığı dış dünyanın çok daha tehlikeli olacağı sonucuna varmak için bir an düşünmek yeterliydi.
Ancak yine de sonuçlarına ve zorluklara aldırmadan bu yolculuğu yapmak zorundaydı.
Artık Birinci Düzen yaratıklarıyla yüzleşmek için biraz gücü olduğu ve Alevli Böcek'e karşı savaştığı zamanki gibi araçlardan yoksun olmadığı için, Bai Zemin mümkün olan en kısa sürede üniversiteden ayrılmayı planlıyordu.
Ancak şimdi Shangguan Bing Xue bazı okul otobüslerinin anahtarlarını bulmayı başardığı için her şey daha basitti ve birkaç gün daha beklemeye razıydı.
"Peki." Bai Zemin, söylediklerine karşı hiçbir şey söylemeden doğal olarak başını salladı. "Ancak, gruba empoze ettiğimiz kuralları hatırlasan iyi olur, yoksa tayınlarının bir kısmını almak zorunda kalacaksın."
Bai Zemin bir cevap beklemeden arkasını döndü ve hayatta kalanların geri kalanına katılmak için binanın çıkışına doğru yürüdü.
"Beni tamamen görmezden geldi..." Chen He Koridorun sonunda gözden kaybolan Bai Zemin'in sırtına bakarken gülse mi ağlasa mı bilemedi. "İyi ya da kötü, ben de ana dövüşçülerden biriyim, hayır? Bunu neden sadece Bing Xue'ye söyledin?"
Gao Min, Li Na ve Fan Wu ona garip bir şekilde baktılar.
"Bu açık değil mi?" Wu Yijun usulca kıkırdadı ve şimdi boş olan koridora bakarken yavaşça konuştu, "Çünkü Bing Xue bir şeyi kabul ederse senin de kabul edeceğini biliyor. Kolay, değil mi?"
Öksürük! Öksürük!
Chen He hafifçe kızardı ve Wu Yijun'a neden böyle söylediğini anlatır gibi acı bir gülümsemeyle baktı.
"Oyun oynamayı bırak da gidelim buradan."
Shangguan Bing Xue de çıkışa doğru yürümeden önce yorgun hissederek iç çekti. Gerçekten iyi bir gece uykusuna ihtiyacı vardı, yoksa zihinsel yorgunluktan bayılabilirdi.
* * *
Qiao Long'un zulmünden kurtarılan hayatta kalanlar grubu ve kız öğrenci yurdundan kurtarılan kız öğrenciler kısa süre sonra Bai Zemin, Shangguan Bing Xue, Chen He, Liang Peng, Fu Xuefeng, Cai Jinyi ve Zhong De.Kang Lan'a gelince, o sadece bir iyileştirme becerisine sahip olduğundan, o sırada savaşta fazla bir şey yapamadığı için Bai Zemin onu yanında tuttu.
Bu kadar çok kişiyi koruyacak sadece birkaç kişi olduğu için, Chen He ve Fu Xuefeng içeri gizlice girmiş olabilecek zombileri temizlemek için ilerlerken grubun yavaş hareket etmekten başka seçeneği yoktu.Alanı çoktan temizlemiş olmalarına rağmen,civarda bazı yeni virüslülerin ortaya çıkma olasılığı vardı.
Spor salonuna gitmeden önce, hayatta kalan üç yüzün üzerinde grup, daha önce olduğu gibi aynı restoranda durdu ve tamamen boşalttı. Şu anda üç yüzden fazla insan hareket halindeyken, mümkün olduğu kadar çok yiyecek toplama fırsatını değerlendirmek doğaldı. Bozulabilir yiyecekler bile hayatta kalanlar tarafından alınır ve taşınırdı, çünkü nüfus artışıyla birlikte diğerlerinden daha hızlı tükenen yiyecekler, uygun bakım koşulları olmasa bile en az iki veya üç gün sürebilirdi.
Liang Peng ve Zhong De, daha fazla yiyecek depolamak ve daha uzun süre dayanmak için omuzlarında iki büyük dondurucu bile taşıdılar. Bu nedenle, Zhong De'nin Güç Artırma becerisi soğuma süresine girdikten sonra yirmi dakika dinlenmesi gerektiğinden, grubun zaten yavaş olan hızı daha da yavaşladı; sonuçta bu beceri olmadan Zhong De'nin gücü yetersizdi. Liang Peng'in bile ara sıra dinlenmek için durması gerekiyordu ve dondurucular dört veya beş kişilik gruplar halinde diğer erkek öğrenciler tarafından yavaşça dolduruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Actie𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...