Bai Zemin'in bedeninin şu anda 134 puanlık bir mana rezervi vardı ve onun sihir puanları eşitti.Ruh Kaydı Dünya gezegeninde ortaya çıkmadan, dünyanın manasını etkinleştirmeden ve her kişinin durum penceresini göstermeden önce, güzel ve çekici succubus Lilith'in dikkatini çeken şey tam olarak onun büyü statüsüydü..Şimdiye kadar, Bai Zemin, kendisini asla buna ihtiyaç duymadığı için, sihirli gücünün tamamını asla tam olarak kullanmamıştı. Ancak yaklaşan dev fil böceği karşısında, hayatta kalmak istiyorsa her şeyini vermekten başka seçeneği yoktu.
Bai Zemin tek bir düşünceyle 134 Mana puanını hemen harcamış ve tüm bu manayı 134 Büyü puanıyla dev böceğe doğru itmişti. Kontrolü altındaki mana yaratığın vücuduna aktığında, Bai Zemin hemen Birinci Düzen Kan Manipülasyonu becerisini harekete geçirdi.
Yüzü bir çarşaf kadar solgunlaştı ve tüm vücudu mana rezervinin ani kaybından sonra zayıf hissetti. Ancak, dayandı ve tüm büyülü gücünü kullanırken canavarın içindeki kanı yakmaya başladı.
Sonuçlar hemen belli oldu.
Kükreme!!!
On metrelik fil böceğinin ağzından yaralı bir canavarın kükremesine benzer bir ses çıktı. Dev boynuzuyla saldırabilecek duruma sadece beş metre kala, hareketleri durdu ve tüm işkencelerin en korkunç acısını çekiyormuş gibi rahatsız bir şekilde kıvranırken başını göğe kaldırdı.
Bai Zemin'in Kan Manipülasyonu becerisi gerçekten de güçlüydü, tıpkı Lilith'in daha önce bahsettiği gibi. Tam da şu ana kadar Bai Zemin sadece esas olarak acı hissetmeyen ölü yaratıklarla karşılaşmıştı ve onlar korkmak kelimesinin anlamını bilmiyorlardı.
Bai Zemin, manasını düşmanın vücuduna girmek için kontrol ederek, Kan Manipülasyonunu etkinleştirmek için tüm büyüsünü kullanabilirdi. Bununla ilgili sorun, maliyetin çok ağır olmasıydı, Bai Zemin'in düşündüğünden çok daha ağırdı.
Fil böceği acı içinde kıvrandı ve dev bedeni yakındaki bir binaya çarptı. Görünüşte sağlam binanın temeli, şiddetli bir patlamayla çöküp bir toz bulutu kaldırmadan önce beş saniye bile duramadı.
Kıyametten önce, insanların bedenlerinde mana yoktu. Ancak, Ruh Kaydı'nın müdahalesiyle, Bai Zemin'in Mana noktaları özellikle yüksekti. Artık tüm manasını güçlü bir saldırı gerçekleştirmek için kullandığına göre,kanındaki tüm şekeri kaybetmiş gibi hissediyordu ve vücudu aşırı derecede zayıf hissediyordu.
Ancak dişlerini sıkıp dayanmaktan başka çaresi yoktu.
Kan izi olmayan solgun yüzü, düşmanına baktı ve üç metrelik fil böceğinin tekrar ayağa kalktığını görünce ağzının köşesinde acı bir gülümseme belirdi.
Kükreme!!!
Canavar ona öldürücü bir niyetle baktı ve biraz kararsız adımlarla ona doğru ilerlerken iki gözü öfkeden alevler saçıyor gibiydi. Vücudu kanla boyanmıştı ve zırh benzeri kabuğunda kaynayan kanın sızdığı küçük çatlaklar vardı.
Kan, vücudundaki sarı alevlerle temas ettiğinde, sıvı, gaz halinde bir bulut halinde gökyüzüne yükselen şaşırtıcı hızlarda buharlaşmaya başladı.
Bunu gören Bai Zemin, harici kan saldırıları kullanmamaktan içten içe mutlu hissetti, yoksa sadece manayı boşa harcardı. Ne de olsa alevler, Kan Manipülasyonu becerisine mükemmel bir şekilde karşı koyabilirdi.
Yaralı fil böceği Bai Zemin'in üzerinde durduğu binaya ulaştı ve boynuzunu tüm gücüyle öne doğru çarptı.
Yaratığın niyetini görünce Bai Zemin'in yüzü değişti ve aceleyle binadan yere atladı ve yana yuvarlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Ação𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...