17.Bölüm;İlk ölüm kalım savaşı (2. Kısım)

365 54 0
                                    


Mutasyona uğramış Büyük Kedi'nin daha hızlı olduğu ve sisin, gök gürültüsünün yanı sıra sürekli yağmurun da Bai Zemin'in duyularını engellediği doğru olsa da,hızı ve keskin pençeleri dışında, bu mutasyona uğramış canavarın dehşeti, 25. seviye Büyük Hızlı Peygamber devesi ile karşılaştırılamazdı.

Büyük Hızlı Peygamber Devesi'nin, Nadir dereceli bir Hazine olan Bai Zemin'in Xuanyuan Kılıcını belirli bir süre boyunca tutabilecek iki büyük tırpan gibi iki ön ayağı vardı. Ayrıca, Büyük Hızlı Peygamber devesi'nin savaş içgüdüleri, Mutasyona Uğramış Büyük Kedi'ninkinden çok daha büyüktü.

Ayrıca, Bai Zemin o sırada Büyük Mutasyona Uğramış Kediye karşı savaşandan çok daha zayıftı. Sanki yukarıdakilerin hepsi yeterli değilmiş gibi, Büyük Mutasyona Uğramış Kedi Bai Zemin'in daha önceki tekmesiyle ciddi şekilde yaralanmıştı.Ne de olsa kedi, çeviklik konusunda uzmanlaşmış bir yaratıktı, ancak Bai Zemin'in 50'den fazla güç noktası, canavarın zayıf vücuduyla temas ettiğinde savunması eksikti, birkaç iç organ muhtemelen sonuçlara maruz kaldı ve yaratığın tehdidini önemli ölçüde azalttı.

Yakınlarda tehlike olmadığından emin olduktan sonra, Bai Zemin çömeldi ve canavarın vücudundan düşen kırmızı bir küreyi aldı ve çabucak sırt çantasına koydu.

Bai Zemin gecikmedi ve hedefine doğru ilerlemeye devam etti.

Yirmiden fazla zombinin Bai Zemin'in ellerinde başları kesilerek telef olduğu beş dakikadan sonra, sonunda ilaçların ve tıbbi ile ilgili diğer eşyaların tutulduğu küçük binayı gördü.

Bai Zemin kapıyı tekmeleyerek açtı ve bir gölge ona doğru fırladı.

Dünya değişmeden önce gölgenin hızı normal bir insanın biraz üzerindeydi ve muhtemelen başka herhangi bir insanın sonu olabilirdi. Saldırı çok ani olduğu için evrimleşmiş bir insan bile düşebilirdi.

Ancak, Bai Zemin şu anda kıyametin gelmesinden önce normal bir insandan sekiz kat daha hızlıydı.  Tepki hızı korkunç bir hal almıştı ve gardı her zaman hazırdı, bu yüzden ani saldırı karşısında paniklemedi.

Bir adım geri atan Bai Zemin tüm gücüyle ileri doğru tekme attı. Ayağı gölgenin göğsüne çarptı, ancak şaşırtıcı bir şekilde, gölge vurulduktan sonra uçmadı ve sadece birkaç adım geri çekildi.

Bai Zemin şaşırmıştı. 55 Güç puanıyla, önceki tekme, göğsünden vurulduktan sonra bir kişiyi kolayca öldürebilirdi.

Gölge aslında kocaman bir zombiydi.

Zombi 2 metreden uzundu ve vücudu koruyucu bir tabaka görevi gören yağla çevriliydi. İki kan çanağı gözü acı hissedebilecekmiş gibi öfkeyle Bai Zemin'e baktı ve hızla ona doğru hücum etti.

Bai Zemin'in gözünde dev zombinin yumruğu yavaştı. Zombinin ön ayağına tekme atarken aynı anda sola doğru bir adım attı.

Destek ayağını kaybeden ve ileriye doğru ivmelenen dev zombi, vücudu yere çarptığında küçük bir patlama yaratarak ağır bir şekilde düştü.

Bai Zemin hızla ilerledi ve yaratığın kafasını kesmek yerine kılıcıyla doğrudan onun beynine sapladı.  Böylece yaradan kan aksa da çeşme gibi fışkırmazdı.

[ Duvar Yıkıcı Zombi'nin Ruh gücü seviye 20'yi elde ettiniz. Güç +10, Dayanıklılık +10, Sağlık +10].

Bai Zemin bir kez bile seviye atlamamasına şaşırmış olsa da, dikkati çok geçmeden bir beceri parşömene çekildi.

[Sağlık Artışı (Sınıflandırılmamış pasif beceri) Seviye 3: Bu beceriyi öğrendikten sonra, Sağlığı kalıcı olarak +20 puan artırır].

"Ah! Bu iyi!" Bai Zemin heyecanlandı ve çabucak elindeki beceri parşömenini öğrenmeye karar verdi.

İstatistikleri artıran pasif bir beceri, başka bir canlıdan Ruh Gücü elde etmekten farklı değildi. Ayrıca, artışın 20 puan olduğu düşünülürse, önemsiz herhangi bir yaratık böyle bir miktarda Ruh Gücü vermezdi.

Bai Zemin, Liang Peng'in güç statüsünü artırmak için benzer bir beceri elde edip etmediğini merak etmekten kendini alamamıştı.
Gücünün herhangi bir şekilde daha zayıf olduğuna inanmasa da, aslında onu aşacağından emindi, Bu kadar kısa bir süre içinde Liang Peng'in 200 kilogramdan fazla ağırlığa sahip bir çekici kaldırabilmesi ve sanki hiçbir şeymiş gibi kullanması şaşırtıcıydı.

Eczane çok katlı bir binaydı. Ancak Bai Zemin'in tüm binayı denetleme niyeti yoktu.

Yaptığı ilk şey sırt çantasına ateş ilacı, soğuk algınlığı ilacı, mide ağrısını gideren ilaç, hatta kas ağrısı ilacı ve bazı vitamin hapları doldurmak oldu. On dakika sonra sırt çantası, herhangi bir insan için her türlü temel ama gerekli ilacı içeren kutularla doluydu.

Sonra birkaç plastik poşet buldu ve rafları tek tek incelemeye başladı.

Bai Zemin gazlı bez, yara bandı, alkol ve diğer ilk yardım araçlarını araştırırken, acil durumlarda faydalı olabilecek bir şırınga ve bazı dozlarda morfin bile bulundurmuştu. Ama birden, o ana kadar görmezden geldiği çılgınca bir fikir aklına geldi.

"Lilith... Bana... Virüslerin de mana ile geliştiğini söyleme..."

Virüsler de evrimleşmiş olsaydı, şu anda yaptığı her şey anlamsız olmakla kalmaz, bundan sonra sayısız insan hastalıklardan dolayı ölürdü. Aslında, daha fazla ölümün diğer vahşi canavarlardan değil, hastalıklardan kaynaklanması muhtemeldi.

Neyse ki, Lilith'in sonraki sözleri endişelerini hafifletti.

"Endişelenmene gerek yok.Virüsler gibi tek hücreli organizmalar manaya direnemezler ve evrim süreçleri son derece sınırlıdır, bu yüzden dünyanın manası onları doğrudan görmezden gelir."

Bai Zemin bilinçsizce rahat bir nefes verdi. Eğer durum tahmin ettiği gibi olsaydı, o zaman ailesini çabucak bulmaktan ve vücutlarının daha dayanıklı hale gelmesi için gelişmelerine yardım etmekten başka seçeneği kalmayacaktı.

İnsanların geri kalanına gelince, Bai Zemin bunun hakkında düşünmedi.  Bu gerçeği bile fark etmedi ve düşünceleri normalmiş gibi davrandı.

Bilmediği, hala işe yaramaz olduğunu düşündüğü yeteneğin etkisi, dünyaya bakış açısını yavaş yavaş değiştiriyordu.

Bai Zemin, ilk yardımı sağlamak için gereken her türlü malzemeyle birkaç torbayı doldurduktan sonra, içinde ne olduğunu görmek için kırmızı küreyi çıkardı.

[Delici Eldiven (Normal Hazine): Bu silahla gerçekleştirilen saldırılar, kullanıcının 25. seviyenin altındaki neredeyse tüm düşmanların savunmasını delip geçmesine olanak tanır.Kuşanıldığında, Güç +5].

Bu eldiven garipti, çünkü parmak eklemlerinin varsayılan olarak olması gereken uçtan otuz santimetrelik bir çivi çıkıyordu. +5 Güç puanı, şimdiye kadar elde ettiği diğer eşyaların artışı kadar şaşırtıcı olmasa da, serbest güç artışıydı, bu yüzden Bai Zemin eldiveni zevkle donattı.

Aniden yer hafifçe sallanmaya başladı ve Bai Zemin bunun fırtınadan kaynaklanmadığını hemen anladı.

"O nedir...?"

Bir pencereye yaklaştığında, sis bazı yerlerde kayboluyor gibiydi. Ancak hepsinden garip olan şey, sis yerine yoğun bir buhar bulutunun yavaş yavaş gökyüzüne doğru yükseliyor olmasıydı. Ayrıca sanki bir dev yavaş yavaş ilerliyormuş gibi yer sürekli titriyor ve binalar hafifçe sallanıyordu.

"Bai Zemin."

Pencerenin dışında çevresel değişimi izlerken ve yıkılacağı korkusuyla binayı terk etmeye hazırlanırken, Lilith'in ciddi sesi yanında duyuldu.

Bai Zemin ona bakmak için döndüğünde ve onunla tanıştığından beri ilk kez, yüzünde ciddi ve hatta biraz endişeli bir ifade gördü.

Lilith pencereden dışarı baktı ve uyardı: "Hazırlansan iyi olur çünkü bu senin ilk ölüm kalım savaşın olabilir... Kazanırsan, şüphesiz daha da güçlenirsin...Kaybedersen yolun ancak burada biter.."

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin