39.Bölüm; Pişman Olmadan Öldürme (Bölüm 2-Son)

317 49 0
                                    


"Küçük bir kuş bana zombilerle oynamayı sevdiğini söyledi?Kulağa ilginç geliyor!"

Bai Zemin'in az önce söylediği kelimeleri işiten,Binanın içindeki savaşı sessizce izleyen insan kalabalığı ve He Yuhan'ın rehberliğinde hayatta kalanlar, nefes nefese kaldılar.

Bai Zemin 'zombilerle oynamak' ile ne demek istedi? Elbette hepsi anladı! Bu sözlerin ardındaki niyeti nasıl anlayamadılar? Ne de olsa, Qiao Long'un liderliğindeki hayatta kalanlar grubu, onun canlı insanları zombilere attığını görürken, Bai Zemin ve diğerleri tarafından yönetilen grup, olayların hikayesini bir saatten az bir süre önce duymuştu!

Chen He bunu duyunca yüzü biraz çirkinleşti. Şimdi bile öylece gidip bir insanı öldüremezdi. Askeri geçmişe sahip bir ailede yetişen Chen He her zaman inandı ve şimdi de suçluların kanunla yüzleşmesi gerektiğine inanıyordu.

"Bu kişi deli mi? Şaka yapıyor, değil mi?" Chen He şaşkınlıkla sordu.

"Kim bilir..." Shangguan Bing Xue dalgın ve fazla ilgi göstermeden cevapladı. Şu anda, düşünceleri başka bir şey üzerindeydi.

Az önce ne oldu? Neden bir an önce çok güçlü davranan Qiao Long, aniden bir böcek kadar zayıfladı ve bir ağız dolusu kan kustu?  Shangguan Bing Xue, Bai Zemin'e şüphe dolu gözlerle bakarken bu soruların yanıtlarını bulmaya çalışıyordu.

''Bing Xue, bununla iyi misin? Ailen de öğrenirlerse bunu kabul etmeyecekler... Burada kaç tanık olduğunu düşünürsek..." Chen He İşaret etmeden önce bir an tereddüt etti. Kendi bakış açısına göre, dünyanın değiştiği doğru olsa da, ne kadar yavaş oldukları düşünüldüğünde ordunun zombileri yenememesi imkansızdı.

Her şeyin belirli bir normallik düzeyine geri dönmesi an meselesiydi ve dünya artık eski haline dönemese bile Chen He için yasaların uygulanması doğaldı.

Shangguan Bing Xue ona biraz bıkkınlıkla baktı. Chen He'nin bu sözleri Bai Zemin'i kibarlıktan durdurmak için söylediğini biliyordu ama kuralların olmadığı bu dünyada bu nezaket biraz can sıkıcıydı.

"O zaman onu öldürmemi mi istiyorsun?" diye sordu, sanki birini öldürmek hiç de zor değilmiş gibi.  "Ailem beni desteklediğine göre, onu bu kadar çok insanın önünde öldürsem bile sorun olmaz."

"Ne? Demek istediğim bu değildi ve sen bunu biliyorsun!" Chen He, ona deliymiş gibi bakmadan edemedi.

"Her neyse, o pislik öyle ya da böyle ölecek." Shangguan Bing Xue, Qiao Long'a tiksinti ve nefretle bakmadan önce başını salladı. "Böyle bir pislik adam... İşte bu yüzden zaten var olmamalılar."

Chen He onun son sözlerini duyduğunda biraz şaşırmıştı.  Sonunda, gözleri karmaşık duygularla parlarken sadece iç çekebildi.

* * *

Öte yandan, hayatta kalanlar ona dehşetle bakarken ve Chen He ve Shangguan Bing Xue mevcut durum hakkında farklı düşüncelere sahipken, Bai Zemin, Qiao Long'u kırık bir paçavra gibi yerde sürüklüyordu.

"Bırak beni, seni kahrolası piç kurusu!" Qiao Long öfkeyle kükredi ve kendini kurtarmak için yeteneğini harekete geçirmeye çalıştı. Ancak...

Öksürük!

Qiao Long, tüm iç organlarının sıkıştığını hissetti, sanki parçalara ayrılmak üzereydi. Sonunda, ikinci kez bir ağız dolusu kan öksürmeden edemedi.

"Ne... Neler oluyor?" Qiao Long korkmuştu. Acı o kadar büyüktü ki dayanılmaz hale gelmek üzereydi!

"Hava Manipülasyonu yeteneğinizi etkinleştiremezsiniz, değil mi?" Bai Zemin, Qiao Long'u yerde sürüklemeye devam ederken kayıtsızca sorguladı.

Bai Zemin'in eli, Qiao Long'un kafasına bırakmak istemeyen bir çift kırılmaz demir kerpeten gibiydi.

"Ne... Becerimin adını nereden biliyorsun?" Qiao Long, ona güpegündüz bir hayalete bakıyormuş gibi baktı.

"Hmm... Bu konuda..." Bai Zemin durup acele etmeden yanıtladı ve yavaşça yaklaşan on zombi grubuna hafifçe gülümsedi.

Bir önceki savaşın sesinden dolayı, bazı yaratıklar cezbedilmişti, bu yüzden Bai Zemin bir grup zombi görüş alanına girmeden önce otuz metre yürümemişti bile.

"Sen dövüşürken önce yumruklarını kullanarak yeteneğini gizlemeye çalıştığını fark ettim."  Bai Zemin, Qiao Long'u tutuşunu serbest bırakırken açıkladı.

Qiao Long kaçmak için bu fırsatı değerlendirmek istedi, ama daha tepki veremeden Bai Zemin sağ bacağına vurmuştu.

"Arghhh! Lanet olası piç! Seni öldüreceğim! Yemin ederim seni öldüreceğim!!!" Qiao Long, bacağındaki kemiklerin parçalara ayrıldığını hissederken acı içinde bağırdı. Bai Zemin'e kana susamış bir iblis gibi bakarken gözleri büyüdü.

Bai Zemin onun tehdidine bile tepki göstermedi ve tüm gücüyle diğer bacağını tekrar tekmeledi. Qiao Long'un diğer bacağının kemikleri de sayısız parçaya bölündü ve keskin acı çığlığı her yerde yankılandı.

"Sana daha önce de söylediğim gibi."  Bai Zemin ona gülümseyerek baktı ve "Yeteneğini iyi saklamana rağmen hızını artırarak çok büyük bir hata yaptın. İşte o zaman senin yeteneğinin benimkine benzer olduğunu anladım."

Bai Zemin, Qiao Long'un yüzündeki nefret, korku ve şaşkınlık ifadesini görmezden geldi. Bunun yerine Lilith'e gülümseyerek baktı ve kayıtsız bir şekilde, "Gördün mü?  Tüm atmosferde hava olsa ve bu çöpün yeteneği başlangıçtaki Kan Manipülasyonumdan daha güçlü olsa bile, onu etkinleştiremezse neyi iyi olur?"

"Sen..." Lilith ona bir canavarmış gibi baktı.

Bai Zemin sadece gerçek seviyesinden birçok kez daha güçlü olmakla kalmadı, aynı zamanda bu güce kapılmadı ve bunun yerine adım atmadan önce her durumu ayrıntılı bir şekilde analiz etti. Bu son derece endişe vericiydi!

Yüksek Varlıklar, Alt Varlıklardan kesinlikle üstün varlıklar oldukları için, herkes onları küçümsedi ve onlara hiç önem vermedi. Ancak, Bai Zemin'in bakışlarındaki kayıtsızlığın parıltısına bakarken Lilith gözlerini tekrar açtı.

"Bai Zemin, o zamanlar hangi beceriyi elde ettin?" Sonunda sormadan edemedi.

"Bu şimdilik bir sır." Adım adım yaklaşan zombilere bakarak cevap verdi.

"Davranışının normal olmadığının farkındasın, değil mi?" Lilith biraz endişeyle kaşlarını çattı.  "Yanılmıyorsam, ilk defa birini öldüreceksin ama elin bir saniye bile kıpırdamadı ve bakışlarında bir dalga bile yok... Geçmişte böyle davranacağını mı sanıyorsun?"

Bai Zemin bunu duyduğunda biraz şaşırdı ve Lilith'in biraz haklı olduğunu anlayınca kaşlarını çattı.

Aslında, yanlış bir şey yaptığını hissetmiyordu ya da yapmak üzere olduğu şeyden korkmuyordu. Bu Taş Kalp becerisinin etkisi miydi? Bai Zemin durumu analiz etti. Ancak başını nazikçe salladı ve kayıtsızca cevapladı, "Önemli değil. Bu kişi beni öldürmek ve sevdiklerimden ayırmak istedi.Bu yüzden onu öldüreceğim. Yanlış mı?"

"Hayır... Yanlış olduğundan değil..." Lilith ne cevap vereceğini bilmiyordu.

Yanlış mıydı? Elbette yanlış değildi ve bunu anladığı için mutluydu.  Ancak, bu noktada bir insandan çok avantajları ve dezavantajları hesaplayan bir makineye benzemeye başladığının farkına vararak mutluluğunu gölgeleyemezdi... Bu bakış açısından, mevcut Bai Zemin, Yüksek Varlıklardan çok farklı değildi.

Qiao Long, zombilerin yakınlığını ve hırlamalarını hissettiğinde dehşet içinde çığlık attı. Hava Manipülasyonu becerisini harekete geçirmeye çalıştı ama bütün denemeleri, Bai Zemin Kan Manipülasyonu becerisini her etkinleştirdiğinde hissettiği mide bulandırıcı acı tarafından ezildi.

"Benim ve sevdiklerimin iyiliği için olduğu sürece, yüzlerce insanı öldürmek zorunda kalsam bile pişmanlık duymadan öldürebilirim."  Bai Zemin, bu düşünceyi daha da pekiştirmek istercesine kendi kendine mırıldanırken kayıtsızca ve yavaşça uzaklaştı.

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin