48.Bölüm;Olağandışı Durum

311 44 0
                                    


Shangguan Bing Xue'nin devam etmesine izin vermeden onun sözünü kestiğini gören Chen He, iç çekip işe başlamadan önce acı acı gülümsedi ve başını salladı.

Belli ki ne diyeceğini biliyordu.  Bununla birlikte, Shangguan Bing Xue sadece romantik hiçbir şeye ilgi duymuyordu, Chen He'ye ona arkadaş diyecek kadar güvenmesine rağmen, o sadece buydu; bir arkadaş.

Günün sonunda, Shangguan Bing Xue'nin değer verdiği şey onun dostluğuydu, ama bundan daha fazlasını arıyorsa, şu anda yalnızca onun cevabını dinlerse incinebilirdi.

Geleceğe gelince? Kimsenin bilmiyordu. Sadece Shangguan Bing Xue ve Chen He'nin birlikte geçirdiği ama o zaman bile onun kalbine girmediği kaç yıl düşünüldüğünde, böyle bir arkadaşlığın arkadaşlıktan öte bir şeye dönüşmesi zor olacaktı.

* * *

Kadın yatakhanesinde.

"Harika, bu sefer kurtulduk!" Li Na, heyecan ve sevinçle dolup taşan  sesini boğmak için iki elini kullanırken haykırdı.

"Kurtulacağız!" Gao Min ve Fan Wu duygusal olarak ağlarken birbirlerine sarıldılar.

Genel olarak olumlu olan Gao Min bile, uygun bir yemek yemeden geçen ve onlar için hapishane gibi bir yere kapatılan bunca günden sonra tüm umutlarını kaybetmeye başlıyordu.

"Kızlar, bakın!" Wu Yijun, genç bir adamın kadın yatakhanesine doğru hücum ettiğini hemen fark etti.  Ancak arkadaşlarının görmesi için onu işaret etmek istediğinde, çoktan yıldırım hızıyla ortadan kaybolmuştu.

"Hızlı!" Wu Yijun şaşırdı ve içten içe sevindi.

Bu kişi ne kadar güçlü olursa, kurtarılma umutları da katlanarak artacağından kızlar için o kadar iyi haberdi!

Kızların yurdunda kapana kısıldılar, açlıktan veya susuzluktan ölmezlerse bir zombi tarafından yenilerek ölecekleri bir hayatta kalma şansı görmediler. Böylesine acımasız ve yıkıcı bir gerçekle, birbirlerini destekleyen kızlar olmasaydı, şu anda hepsi delirecekti.

Birkaç gün önce, Qiao Long'un görünüşte yenilmez bir güç gösterdiğini gördüklerinde, yardımın nihayet geldiğine inandılar. Ancak, bir süper insan kadar güçlü olan kişi bile, bilinmeyen bir varlık tarafından sefil bir şekilde geri çekilmeye zorlandı.

Kızlar gerçekten daha fazla dayanamadı!

Onlar morallerini düzeltmek için kutlama yaparken, kapının dışındaki zombiler kızlar yatakhanesine doğru yöneldi ve kapıya şiddetle saldırmaya başladı.

Dört kız başka bir ses çıkarmaya cesaret edemeden ağızlarını kapattılar, hareket etmeye bile cesaret edemediler, birlikte sessizce durdular. Korkuyla kapıya bakarak;  onların gözünde kapı onları burada tutsak eden bir hapishaneyi temsil ediyordu ama aynı zamanda kaçışlarını ve hayatta kalmalarını da temsil ediyordu.

Kapı düşerse, hayatta kalma şansının olmayacağını hepsi biliyordu.

Patlama!

Aniden binanın bir yerinden yüksek bir patlama sesi geldi ve yatakhane kapısına vuran zombiler durdu.

Kızlar, hayvanların hırladıklarını ve ters yönde titrek adımlarla uzaklaştıklarını hissettiklerinde rahatlayarak içini çektiler. Dört kız, kapıya dönük bir yatakta otururlarken birbirlerine korku ve bir parça umutla baktılar.

Şimdi tek yapabilecekleri beklemekti.

* * *

Patlama!

Bai Zemin, kadın yatakhanesinin sıkıca kapatılmış ön kapısının önünde belirdi ve kapıyı tekmeleyerek açtı. Geniş açılan metal kapının patlaması her yerde yankılandı ve yankı yakındaki binalar arasında dolaştı.

Civardaki zombiler Fu Xuefeng ve diğerleri tarafından daha önce ortadan kaldırıldığı için hiçbir yaratık ortaya çıkmadı. Ancak Bai Zemin tatmin olmadı ve kaşlarını çattı.

Bu zombi neden çıkmıyor? Bai Zemin sessizce düşündü.

Şimdiye kadar, belirli bir miktar gürültü olduğu sürece, zombiler kesinlikle o yönde ilerleyecekti.  Ancak, böyle bir kargaşa yaptıktan sonra bile, bu Ming Shui Shui kızının buradan ayrılmadan önce gördüğü garip zombi kendini göstermedi.

Yavaş ve temkinli adımlarla binanın içine doğru yürürken Bai Zemin'in ihtiyatlılığı bir kat daha arttı.

Ming Shui Shui, Qiao Long'un üçüncü katta geri çekilmek zorunda kalmadan önce ilk iki katı temizlediğini söylemesine rağmen, Bai Zemin o anda kendi gözleriyle gördüğünden başka hiçbir şeye güvenmiyordu.

Bai Zemin'in burun deliklerini kokuşmuş kan ve çürüyen et kokusu sardı, içeri adımını atar atmaz.  Zombi cesetleri ve insanlar her yerde yatıyor ve dünyanın en maço erkeğini korkutacak kadar korkunç bir felaket sahnesi yaratıyordu.

Ancak, bu kadar çok insanın öldüğünü kendi gözleriyle gördükten sonra, Bai Zemin en azından bu kadarına dayanabileceğini hissetti.  Bu nedenle bir an durduktan sonra yavaşça ilerlemeye devam etti.

Alt katta herhangi bir yaşam belirtisi yoktu; o bölgede sadece cesetler ve ölüm görülebiliyordu.

Merdivenleri dikkatli bir şekilde tırmandıktan sonra ikinci kata vardığında, Bai Zemin'i karşılayan şey, birinci katta gördüğü manzaranın tıpatıp aynısıydı ve eğer her bir ceset üzerindeki farklı giysiler ya da öldükten sonra bulundukları pozisyon olmasaydı, Bai Zemin'i hala önceki katta olduğunu düşünmüş olabilirdi.

Bai Zemin üçüncü kata ulaştığında nihayet hareket belirtileri gördü.

Elliden fazla zombi yavaş yavaş koridorda merdivenlere doğru ilerliyordu. Bu zombilerin tümü, çizildikten veya ısırıldıktan sonra enfekte olan veya Ruh Kaydı ve Mana hareketinin gelmesinden sonra akılsız yaratıklar haline gelen kadınlardı.

Elli zombi Bai Zemin gibi biri için hiç de zor olmasa da, bu elli zombiyi düzgün hareket edecek neredeyse hiç yer kalmadığı kapalı bir alana koyduğunuzda işler farklıydı ve zorluk sayısız kat kat artıyordu.

Neyse ki onun için Nadir Dereceli Hazine Tam Paltosu sayesinde işler göründüğü kadar karmaşık değildi.  Dahası, zombiler ve zeki olmayan hayvanlardan farklı olarak insanlar, karşı karşıya kaldıkları her duruma uyum sağlamak için karşı önlemler düşünebilirlerdi.

Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin