131.Bölüm;Kontrolü Almak
Alt Lider alt sınıfının yeni ve beklenmedik bir şekilde edinilmesiyle, Bai Zemin'in önünde sayısız olasılığı temsil eden sonsuz kapıları olan yeni bir dünyanın ortaya çıktığını söylemek hiç de abartı sayılmazdı.
Alt Lider alt sınıfının ona şu anda sağladığı güç gerçekten acınasıydı ve pratikte kolayca göz ardı edilebilirdi. Ancak, şu anda böyleydi çünkü Bai Zemin'in kontrolü altında toplam 1000'den biraz fazla insan vardı.
Ama bu sayı büyüdüğünde ne olacaktı? Ya bir noktada Bai Zemin tüm Yangqing Bölgesini kontrol etmeye gelirse? Pekin'in tamamı nasıl?
Peki ya tüm Çin? Daha da korkunç... Peki ya tüm Dünya gezegeni?
Bai Zemin'in alt sınıfı şu anda mümkün olan en düşük noktadaydı, ancak yönetimi altında on bin kişi hayatta kaldığında, alt sınıf bir sonraki seviyeye gelişecek ve sağlanan güç muhtemelen bir çentik artacaktı... Ama güçteki asıl artış hayatta kalanlarla oldu!
Hayatta kalan her 1000 kişi için Bai Zemin'in gücü %0.1 artacaktır! Böyle bir miktar çok fazla olmayabilir, ancak bir noktada Çin'in hayatta kalan tüm sakinlerini kendi bayrağı altında bir kez daha birleştirebilirse, güçteki artış şüphesiz çok büyük olacaktı!
Bai Zemin, Yüksek Varlıkların çeşitli liderleri gibi ürkütücü varlıkların düşüncesi karşısında ürperdi. Zaten yüz binlerce, hatta milyonlarca korkunç varlıktan oluşan kendi orduları vardı ve aynı zamanda lider ve yönetici konumları nedeniyle büyük bir güç artışı aldılar.
Zamanın geçtiğini ve onun hala sessiz kaldığını görünce, kısa bir mesafede sahnede duran Shangguan Bing Xue ve diğerleri, yanlış bir şey olup olmadığını merak ederek kaşlarını çattı.
Unut gitsin... Neleri düzeltebileceğimize odaklanalım ve kontrolümüz dışındakileri sonraya bırakalım. Bai Zemin gizlice içini çekti ve dikkatini hâlâ kendisine bakmakta olan hayatta kalanlara onun sözlerini beklemekte olan kişilere çevirmeden önce hafifçe başını salladı.
Bu insanlar, bazıları ne kadar yararsız olursa olsun, Bai Zemin'in gözünde artık bir hazineydi. Lilith'e yardım etmek ve her zamankinden daha yüksek emellerine ulaşmak istiyorsa, güce ihtiyacı vardı; ve hayatta kalanlar, sadece orada olmakla ona güç verebilecek yakıttı.
"Benim adım Bai Zemin ve bu yerdeki en güçlü insanım." Monologuna derin bir ses ve soğuk bir bakışla başladı, "Bu yerin önceki dört liderini öldürmeyi çoktan hallettim ve şimdi halkım ve ben bu köyü geçici üssümüz olarak talep ediyoruz."
Önceki köy liderlerinin öldürüldüğünü duyan hayatta kalanlar nefeslerinin altında mırıldandılar ama çok şaşırmış görünmüyorlardı. Sonuçta, Bai Zemin ile militanlar ve Ye Qigang arasındaki savaş herkes tarafından duyulmuştu.
Silah sesleri ve patlamalar, korkunç bir savaşın sürdüğünü açıkça ortaya koymuştu ve bilinmeyen genç adam sahnede olduğundan ancak önceki patronların hiçbiri görülebilecek bir yerde olmadığından, sonunda ne olduğunu tahmin etmek kolaydı.
"Bugünden itibaren her birinize günde 3 kase yulaf ezmesinden oluşan yardım tayınları alacaksınız. Daha iyi yemek istiyorsanız ya da karnınızı doyurmak istiyorsanız, o zaman onu kazanmak için çalışmanız gerekecek!" Bai Zemin soğuk bir şekilde ilan etti ve gözlerini kıstı, "Kimsenin aç kalmasına izin vermeyeceğim ama sülüklerden nefret ederim... En ufak bir itaatsizlik, sosyal düzensizlik, tecavüz, sokak şiddeti veya cinayet durumunda... O kişi acımasızca idam edilecektir!"
Hayatta kalanlar onun için bir hazine olsa da, katı kurallara ihtiyaç vardı ve bu, şu anda Dünya'nın olduğu gibi kaosla dolu bir dünyada daha da fazlaydı. Bu nedenle Bai Zemin, bir alt sınıf edinmiş olsa bile tavrında bocalamayı göze alamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Warlock: Succubus Partner in the Apocalypse
Action𒄆ÇEVİRİDİR𒄆 Efsanevi mana nihayet Dünya gezegenine ulaştı ve tüm canlıların resmen evrim yoluna girmesine neden oldu. Hayvanlar korkunç canavarlara dönüştü, bazı bitkiler öz farkındalık kazandı ve mana dalgasına dayanmayı başaran insanlar güçlü dü...